استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن و باغ های عروسی مختلط پلمب میشود

سالن و باغ های عروسی مختلط پلمب میشود
برگزاری جشن های مختلف در تالارها به صورت مختلط غیر قانونی است و تالارهایی که عروسی مختلط در آنها برگزار شود پلمپ می شوند. به گفته وی تا کنون چندین بار به تالارها تذکرات لازم داده شده و در صورت عدم رعایت قوانین با آنها برخورد می شود.







به گزارش دوشیزه و به نقل از  بازتاب بروجرد  "محمد حسین جاویدان فر"  مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بروجرد گفت: چند روز پیش یکی از تالارهای بروجرد اقدام به برگزاری جشن عروسی به صورت مختلط کرده بوده که این کار کاملا تخلف بوده و تالار تعطیل شده است.

 وی اضافه کرد: برگزاری جشن های مختلف در تالارها به صورت مختلط غیر قانونی است و تالارهایی که عروسی مختلط در آنها برگزار شود پلمپ می شوند.

 به گفته وی تا کنون چندین بار به تالارها تذکرات لازم داده شده و در صورت عدم رعایت قوانین با آنها برخورد می شود.

 جاویدان فر اظهار داشت: کلیه تالارها موظف هستند ضمن رعایت قوانین، تنها تا ساعت مقرر و تعین شده خدمات لازم را ارائه داده و در صورتی که تالاری بعد از ساعت 23 جشن ها را ادامه دهد، مورد برخورد قرار می گیرد.

 مسئول ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر بروجرد با اشاره به برگزاری جشن عروسی در باغات گفت: برگزاری هر گونه جشن عروسی در باغاها ممنوع بوده و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد می شود.


تاریخ درج: 1395/06/07
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید: