استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی سیمای تهران ( پونک )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه سیمای تهران : بعد از این که یه آرایشگاه خوب برای عروس و یه مزون عالی واسه لباس عروس پیدا کردید نوبت به انتخاب یه آتلیه عالی برای عروسی میرسه چون باید همه ی اون زیبایی هارو ثبت کنید و مدتها از دیدنشون لذت ببرید .هر آتلیه ای سبک خاصی رو داره که هرکس با توجه به سلیقه و بودجه خودش میتونه یه جای خوب رو پیدا کنه .
امروز تصمیم دارم آتلیه سیمای تهران رو بهتون معرفی کنم ،آتلیه عکاسی سیمای تهران در منطقه پونک قرارداره و با مدیریت آقای نوروزی کار میکنه هم عکاس و فیلم بردارآقا دارند و هم کادر خانم ضمنا از آتلیه های دارای جواز از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران هم میباشند .روزی که من برای دیدن نمونه کارهاشون رفتم آقای نوروزی نبودن و خانمی که اسمشون رو فراموش کردم نمونه ها رو به ما نشون دادن و تمام توضیحات لازم رو به ما دادن , اول یه کلیپ عروسی خیلی زیبا دیدیم که شبیه کارهای اروپایی بود هم نورپردازی خیلی خوبی داشت و هم سبکش خیلی واقعی و رئال بود . آلبوم عکسهای مادلینگشون هم خوب بود،ژستهای طبیعی و رتوش واقعی داشتن ،یه آلبوم دیگه ام دیدیم که عکسهای تو باغ بود اونم طبیعی روتوش شده بود و نور پردازی خوبی داشتن .
هزینه هاشون برای عروسی در سطح متوسط دسته بندی آتلیه های عکاسی عروس غرب تهران توی سایت دوشیزه قرار میگیره ،پکیج ها و ایتم های متنوعی دارند که شما میتونید باتوجه به بودجه و سلیقتون هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید باغها و لوکیشن های متنوعی در تهران یا اطراف تهران هستن که با دادن ورودی شما میتونید برای ساخت کلیپ عروسی یا ساخت کلیپ اسپرت حتی عکاسی مادلینگ و فرمالیته به اونجا برید , توجه داشته باشید که با توجه به نوع فیلم و تعداد دوربین ها و استفاده از ابزار کمکی مثل فیلمبرداری و عکسبرداری هوایی (هلی شات) با کیفیت 4K و Full HD هزینه هاتون متغیره .
این اطلاعات رو من خودم تجربه کردم ودر اختیارتون گذاشتم , اما بهترین راه اینه که یه وقت از استودیو سیمای تهران بگیرید و همه ی نمونه کارهای عکاسی عروس داماد جدیدشون رو با حوصله ببینید و اطلاعات کافی رو بگیرید اینطوری میتونید نظرها و ایده هاتونو بگید و از اون طرف از پیشنهاد ها و نظرهای حرفه ای اونا هم استفاده کنید تا بتونید به یه نتیجه مطلوب برسید .بعد از این که ایتم های مورد نظرتونو انتخاب کردید میتونید مبلغی رو بابت بیعانه به آتلیه عکاسی عروس سیمای تهران بدید و قراردادتونو ببندید . اگه هنوز برای فیلم و عکس عروسی اقدام نکردید , یه فهرست از بهترین آتلیه های غرب و شمالغرب تهران تهیه کنید و برید و از نزدیک کارهاشونو ببینید و همه ی اونایی که باسلیقتون جوردر میاد رو با هم مقایسه کنید , اینجوری میتونید بهترین رو پیدا کنید حتما قبل از رفتن با آتلیه عکس سیمای تهران هماهنگ کنید، دوستون دارم و بهترینهارو براتون آرزو میکنم .


اطلاعات کاملتری از آتلیه سیمای تهران دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری سیمای تهران : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آتلیه عکاسی

آتلیه تخصصی عروس با دیزاین عمارت
دارای کادر خانوادگی
ساخت انواع کلیپ های مادلینگ

سیمای تهران با کادر خانواده
آتلیه سیمای تهران
استودیو عکس و فیلم
عکاسی و فیلم برداری حرفه ای عروس و داماد
عروس
مدلینگ
اسپرت
فیلم برداری با تکنولوژی Full HD, Blu Ray
ایجاد جلوه های ویژه و کروماکی

استودیو سیمای تهران جزو آتلیه های غرب تهران و آتلیه های محله پونک است . تخصص های استودیو سیمای تهران عکاسی عروسی ، عکاسی مدلینگ یا عکاسی اسپرت و عکاسی پرتره است . اگر به دنبال آتلیه عروس در غرب تهران یا آتلیه مدلینگ در پونک هستید و همچنین به دنبال آتلیه اسپرت یا آتلیه پرتره در غرب تهران هستید میتوانید به استودیو سیمای تهران مراجعه کنید .


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی سیمای تهران ( پونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی سیمای تهران در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی سیمای تهران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی سیمای تهران ( پونک )؟ از مجموع 2 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
6%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد