استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی عکاس باشی ( پونک )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی عکاس باشی : امروز تصمیم دارم به خیابان اشرفی اصفهانی در غرب تهران برم و آتلیه های سمت سردارجنگل، شاهین شمالی، بهتون معرفی کنم . آتلیه عکاس باشی هم گروه عکاس،فیلم بردار، تدوین کارخانم دارند و هم آقا .
روزی که برای دیدن نمونه کاراشون رفتم خانمی عکسهای آتلیه عروس داماد رو به ما نشون دادن و تمام توضیحات لازم رو به ما دادن , اول یه فیلم عروسی ایرانی دیدیم که شبیه کلیپ های عروسی خارجی بود .هم نورپردازی خیلی خوبی داشت و هم سبکش واقعی بود و یکم تم بامزه یا به قول خودمون فان داشت اما بعضی ژستهاو رو من دوست نداشتم واین نظر شخصیه منه .
آلبوم عکسهای اسپرت عروس داماد هم خوب بود ,ژستهای طبیعی و رتوش واقعی داشتن , یه آلبوم دیگه ام دیدیم که عکسهای تو باغ بود اونم طبیعی روتوش شده بود و نور پردازی خوبی داشتن طراحی آلبوم های عکسشون هم خوب بود در کل به نظر من کیفیت عکسها از فیلم ها بهتر بود .
سایت دوشیزه در بررسی قیمت منوی آتلیه های غرب تهران ، مجموعه عکاس باشی را در کلاس متوسط قرارداده است. این گروه پکیج ها و ایتم های متنوعی دارند که شما میتونید باتوجه به بودجه و سلیقتون هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید لوکیشن ها و باغ های اجاره ای و دارای ورودی خصوصی ( محجبه ). و عمومی مخصوص فیلمبرداری و عکاسی دارند که شما میتونید برای ساخت کیلپ عروسی یا ساخت کلیپ اسپرت حتی عکاسی مدلینگ به اونجا برید , توجه داشته باشید که با توجه به نوع فیلم و تعداد دوربین ها و استفاده از تجهيزات حركتي دوربين فيلمبرداري هزینه هاتون متغیره .
اطلاعاتی که من از آتلیه های عکاسی بدست میارم کامل نیست , بهترین راه اینه که یه وقت از آتلیه بگیرید و همه ی نمونه کارهای جدیشون رو با حوصله ببینید و اطلاعات کافی رو بگیرید اینطوری میتونید نظرها و ایده هاتونو بگید و از اون طرف از پیشنهاد ها و نظرهای حرفه ای اونا هم استفاده کنید تا بتونید به یه نتیجه مطلوب برسید .بعد از این که منوی مورد نظرتونو انتخاب کردید میتونید مبلغی رو بابت بیعانه به اتلیه عکاسی عروس بدید و قرار دادتونو ببندید و مابقی هماهنگی ها باید باتوجه به شرایط انجام بشه . اگه هنوز برای فیلم و عکس عروسی اقدام نکردید , یه لیست از آتلیه های عکاسی معروف غرب تهران تهیه کنید و برید و از نزدیک کارهاشونو ببینید و همه اونایی که باسلیقتون جوردر میاد رو با هم مقایسه کنید , اینجوری میتونید بهترین رو پیدا کنید .



میکس و مونتاژ ، لیپ سینک
ویدئو کلیپ
عکاسی مدلینگ و ژورنالی
آتلیه باغ، اسپرت، سفره عقد




اطلاعات کاملتری از آتلیه عکاس باشی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری عکاس باشی : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت آتلیه عکاسی

ثبت بهترین و زیباترین لحظات زندگیتان ر ابا استودیو عکاس باشى تجربه کنید
داراى باغ و عمارت اختصاصى مجهز به کرین و هلیشات

آتلیه عکاس باشی جزو آتلیه های شمال غرب  تهران واقع در محدوده ی پونک است. تخصص های آتلیه عکاس باشی عکاسی عروسی ، عکاسی اسپرت و عکاسی کودک و بارداری میباشد . اگر به دنبال آتلیه عروس در شمال غرب  تهران یا آتلیه کودک در محدوده پونک هستید میتوانید به آتلیه عکاس باشی مراجعه کنید .

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی عکاس باشی ( پونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی عکاس باشی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی عکاس باشی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی عکاس باشی ( پونک )؟ از مجموع 12 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
2.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد