استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه عکاسی مینیاتور ( خ بهبودی )


اطلاعات آتلیه عکاسی

به گزارش سایت دوشیزه از آتلیه عکاسی مینیاتور : بنا به درخواست های عروس دامادهای عزیز از مشاورین سایت دوشیزه تصمیم گرفتیم در گزارش این هفته به محله ستارخان بریم تا استودیو مینیاتور را در نزدیکی خیابان آزادی به شما معرفی کنیم ... فضای آتلیه خیلی بزرگ با فضائی با دکوراسیون جدید،شیک و خاص داره .آقای شمس مدیریت آتلیه عروس مینیاتور هستند که در کنار همسرشون فعالیت میکنند و توضیح دادن که ما مجوز رسمی از اتحادیه برای فعالیتمون داریم و در ارائه خدمات عکس و فیلم بیشتر به سلیقه و بودجه افراد توجه میکنیم و سعی میکنیم که برای هر بودجه و سلیقه ای خدماتی رو در نظر بگیریم .
دونمونه از آلبوم هاشون رو به ما نشون دادن اولی جدیدترین عکسهای عروس دامادها بود که در رو که توی باغ و لوکیشن های لوکس گرفته شده بود در صفحات آلبوم دیجیتال ژست ها قشنگ و نورپردازی حرفه ای بود
آلبوم دوم نمونه جدیدی از عکسهای مادلینگ یا اسپرت بود که با ژست های مختلف متناسب با مراسم های نامزدی و عروسی همراه بود. فایل تصویری رو هم برامون گذاشتن که توضیح دادن از قبل براش سناریو نوشتن و همه چیزو در نظر گرفتن . ایشون در مورد فیلمبرداری روز مراسم هم توضیح دادن که هزینه های این ایتم براساس نوع فیلم و تعداد دوربینها, استفاده از ابزار سینمایی-کرین، استدی کم و ...محاسبه میشه , در کل میشه فهمید که انتخاب یه آتلیه خوب برای عروسی یه کار سلیقه ایه و استفاده از هر ایتم هم به سلیقه مشتری بستگی داره .قیمت های عکس و فیلم مینیاتور برای مجالس نامزدی و عروسی با پایه قیمت مناسب شروع میشه وباید متوجه باشید که ساخت کلیپ های آشنایی و کلیپ های مخصوص عروس جدا محاسبه میشه و همچنین باید بدونید که هزینه ی البوم ها براساس سایز و تعداد صفحات محاسبه میشه. کارشناسان دوشیزه در بخش آدرس آتلیه های عکاسی خیابان آزادی و بهبودی با بررسی قیمت های استودیو مینیاتور این مجموعه را در کلاس قیمت متوسط سایت دوشیزه قرارداده اند
تیم آتلیه مینیاتور در غرب تهران باغهای عمومی و اختصاصی برای عکس و فیلم دارند و حتی این امکان رو به مشتریاشون میدن که به همراه مشتری با برای عکاسی و ساخت کلیپ به لوکیشن های خارج از شهر هم برن ..برای قرار داد هم باید یه مقدار بیعانه بدید تا روز مراسمتون رو رزرو کنند و مابقی هماهنگی هارو هم باید متناسب با شرایط انجام بدید. کافیه که یکم جست و جو کنید تا متناسب باسلیقه ی خودتون بهترین آتلیه برای مجالس نامزدی و عروسی رو پیدا کنید . امیدوارم که همه چیز بر وفق مرادتون باشه ......... در گزارشات بعدی به محله های صادقیه ( آریاشهر) – ستارخان – توحید – برق الستوم – تهران ویلا – شهرآرا میرم تا آتلیه های با کارخوب و قیمت مناسب به شما معرفی کنم


استودیومینیاتور
آتلیه مینیاتور از سال 1388 شروع به فعالیت کرده است و دارای مجوز به شماره 5240 از اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان تهران و گواهی ثبت اطلاعات صنفی و سایت بین المللی می باشد .
- سازنده انواع کلیپ های آشنایی و کلیپ های مخصوص عروس
- تصویربرداری و عکاسی حرفه ای از مجالس و سمینارها
- عکاس حرفه ای در زمینه های مدلینگ ، عروسی ، کودک و دوران بارداری با متد جدید
- دارای باکس مخصوص تدوین و روتوش عکس
- و همچنین آتلیه عکاسی دارای فضائی با دکوراسیون خاص

گالری عکاسی حرفه ای
Professional Photographing Atelier
آتلیه عکاسی مینیاتور در زمینه عکاسی حرفه ای خدمات خود را ارائه می دهد.
گالری عکاس حرفه ای استفاده از افکت های ویژه در زمینه های مدلینگ ، عروسی ، کودک و دوران بارداری با متد های جدید

آتلیه عکاسی عروس
Bride/Groom Photographing Atelier
فعالیت حرفه ای آتلیه عکاسی مینیاتور در زمینه عکاسی عروس و داماد بوده و خدمات عکاسی عروس خود را ارائه می دهد.
سازنده انواع کلیپ های آشنایی و کلیپ های مخصوص عروس

آتلیه عکاسی فشن
Fashion Photographing Atelier
آتلیه عکاسی مینیاتور همچنین یک گالری عکاسی حرفه ای در زمینه عکاسی فشن بوده و با متد های جدید در زمینه عکاسی فشن فعالیت دارد.
آتلیه عکاسی فشن زمینه کاری مهمی در آتلیه عکاسی مینیاتور می باشد.

آتلیه عکاسی پرتره
Portrait Photographing Atelier
آتلیه عکاسی پرتره نیز بخشی از زیربنای کاری آتلیه عکاسی مینیاتور می باشد.
عکاسی پرتره در سطوح حرفه ای در این مرکز صورت می گیرد.. با توجه به احتیاج به خلاقیت بالا در آتلیه عکاسی پرتزه, عکس پرتره ارائه شده توسط گالری عکس مینیاتور از زیبایی بالایی برخوزدار می باشد.
"آتلیه مینیاتور"
تصویربرداری و عکاسی حرفه ای Full Hd، استفاده از ابزار سینمایی-کرین، استدی کم و ...
تدوین، مادلینگ، کودک، صنعتی و ساخت انواع کلیپ با مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان و
فیلم برداران تهران، طراحی انواع آلبوم های ژورنالی و دیجیتال
عکسبرداری و تدوین و طراحی آلبوم ها توسط کادر مجرب خانم
بودجه شما چقدر است؟
سلیقه شما چیست؟
دارای مجوز رسمی به شماره 5240 از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداری
مشاوره رایگان و تخصصی جهت برگزاری مجالس شما ...
- عکاسی و فیلمبرداری بصورت حرفه ای (عروسی، صنعتی، سمینار)
- ساخت کلیپ های آشنایی همراه با کارگردان هنری
- دارای آتلیه فوق تخصصی همراه با لوکیشن های خاص

یادتون باشه تماس گرفتید بفرمایید از سایت دوشیزه معرفی شدید
 تهیه گزارش استودیو عکاسی و فیلم برداری مینیاتور : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت آتلیه عکاسی

در مرکز تهران یکی از بهترین آتلیه ها با قیمت مناسب است. کیفیت کار قابل قبول و لوکیشن نیز با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد کاملا باکیفیت و متنوع است. تیم متخصصی دارد و تجهیزات عکاسی نیز نه در حد سایر آتلیه های این لیست ولی قابل قبول است.. نمونه کارها و فیلم ها و تجهیزات آتلیه را از اینجا مشاهده کنید.
آتلیه مینیاتور از سال 1388 شروع به فعالیت کرده است و دارای مجوز به شماره 5240 از اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان تهران و گواهی ثبت اطلاعات صنفی و سایت بین المللی می باشد .

-با فضای 200 متری به همراه 12 لوکیشن مختلف با دیزاین خاص
-کرین و هلی شات تخصصی
-فیلبرداری 4k و full hd
- سازنده انواع کلیپ های آشنایی و کلیپ های پیشکاری عروس
-فیلمبردار و عکاس خانم و آقا
-عکاسی بک لایت
- تصویربرداری و عکاسی حرفه ای از مجالس و سمینارها
- عکاس حرفه ای در زمینه های مدلینگ ، عروسی ، کودک و دوران بارداری با متد جدید
- دارای باکس مخصوص تدوین و روتوش عکس

به طور حتم ماندگارترین خاطره از عروسی عکس های عروسی می باشد. به همین دلیل ما با داشتن آتلیه اختصاصی عروس به دنبال ارایه کاری ماندگار به مشتریان گرامی می باشیم. آتلیه عکاسی عروس مینیاتور با بهره گیری ازمتخصصان و طراحان امر دکوراسیون و استفاده از بروزترین دوربین های عکاسی و عکاسان ماهر بهترین خاطرات شما را ثبت می کند. آتلیه عکاسی عروس و باغ اختصاصی مینیاتور موجب هرچه زیباتر شدن عکس های شما و همچنین منحصربه فردبودن عکس های شما می شود.


عکاسی فشن و مدلینگ برخی از رایجترین عکس هایی هستند که در جامعه امروز به چشم می خورند. اما گرفتن این عکس ها به عنوان عکس فشن و مدلینگ به طرز شگفت انگیزی سخت است. خصوصا با رقابتی که در میان عکاس هاست – البته با صرف نظر از هزینه تجهیزات و عوامل.


اولین چیزی که تیم برآن تاکید می کند این است که تجهیزات آنقدری که به نظر میرسد مهم نیست. اگر سوژه درست باشد، دیگر زیاد اهمیت ندارد که با نیکون عکس می گیرید یا کنون یا iPhone، وقتی از او پرسیده می شود که تجهیزاتی باید خرید توصیه او این است که آنچه دوستانتان دارند بگیرید.


برخی از تجهیزات داخل کیفش شامل Nikon D4 و لنز ۷۰-۲۴ و انواع لنزهای فیکس و فلش SB نیکون و سیستم نورسنج به هرحال او همیشه خلاق بوده است مخصوصا در اوایل کارش و به تجهیزات پیشرفته هم دسترسی نداشته است.در این آتلیه توسط سرکار خانم اسدی که دارای مدرک و تخصص در زمینه عکاسی  مخصوصا عکاسی بلک لایت هستند انجام میشود.


عکاسی باردرای یکی از شغل های در حال رشد برای عکاسان حرفه ای به شمار می رود . اما مستندسازی این دوران شیرین بارداری و حاملگی می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد .


با این حال با کمی حساسیت و دقت در گرفتن عکس ها , عکس بارداری نه تنها می تواند باعث شود که آن خانم باردار عکس هایش را برای همیشه عزیز و گرامی بشمارد بلکه تجربه ای خواهد شده که آنها هرگز فراموش نخواهند کرد و در نگاه خوش بینانه به دیگران نیز نمونه عکس بارداری را توصیه خواهند کرد. مانند تمام موضوعات نقاشی , یک خانم باردار می خواهد تا در دوران بارداری خود مجلل و زیبا به نظر برسد.


بچه ها خیلی زود بزرگ می شوند و تنها راه ثبت روزهای شیرین کودکی شان گرفتن عکس و فیلم است اگر از پدر و مادرهای تان بپرسید به شما می گویند اهمیت ثبت این لحظات چقدر زیاد است و نگاه کردن به این عکس ها چقدر لذت بخش و شادی آفرین است


امروزه بلک لایت در تکنولوژی نور پردازی کاربردهای مختلفی دارد. نور بلک لایت یا همان UV این روزها مورد توجه تمامی گروه های موزیک، میهمانی ها و...استفاده می شود که در این آتلیه توسط سرکار خانم اسدی که دارای مدرک و تخصص در زمینه عکاسی بلک لایت هستند انجام می گیرد.


در این آتلیه نورپردازی مخصوص کودک با متد خاصی انجام می گیرد که کودک را مورد اذیت امواج نور قرار ندهد.


- فیلمبرداری حرفه ای به صورت Full HD و ۴K
- سه بعدی و دو بعدی
- ساخت کلیپ آشنایی - پیشکاری روز عروسی
- فیلمبرداری از مجالس و سمینارها
- عکاسی حرفه ای در زمینه مدلینگ، عروسی، بارداری، کودک و صنعتی
- هم چنین آتلیه اختصاصی با فضای ۲۰۰ متری و ۱۰ لوکیشن مختلف با دیزاین بسیار شیک
معرفی آتلیه مینیاتور

آتلیه مینیاتور با کادر مجرب و حرفه ای خانم و آقا در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در غرب تهران فعال می باشند.

فضای 200 متری آتلیه مینیاتور با چیدمان کلاسیک و مدرن و همچنین به روز ترین تجهیزات آماده استقبال از زوج های تهرانی می باشد.

آتلیه مینیاتور دارای محیطی زیبا به همراه 10 لوکیشن مختلف با ایده ها و فیگورهای جدید بهترین جشن زندگی شما را ثبت می نماید.
امکانات و سرویس های ویژه آتلیه مینیاتور
1- عکاسی تخصصی مدلینگ و عروس
2- کرین و هلی شات تخصصی استودیو مینیاتور
3- فیلمبرداری با FULL HD و 4K
4- تحویل فایل اصلی عکس ها
مسير ١: خيابان ستارخان، خيابان شادمان (شادمهر)، كوچه زينليان، خيابان بهبودي، پلاک ١٤٥، طبقه ٢، واحد ٤
مسير ٢: خيابان آزادي، خيابان بهبودي، جنب بانك سپه، پلاك ١٤٥، طبقه ٢، واحد ٤
جمعه ها و ایام تعطیل با تعیین وقت قبلی

عكاشي و فيلمبردارى حرفه اى به صورت full hd & 4k سه بعدى و دو بعدى ساخت كليپ-عروسي-مدلينگ-بارداري-كودك-صنعتي


آتلیه تخصصی فیلم و عکس عروس مینیاتور تهران

آتلیه تخصصی عروس+ هلی شات و کرین رایگان

خدمات عکاسی و فیلم برداری 4k - 3D

- هلی شات

- کرین عقد ، عروسی ، تولد ، کودک ، مدلینگ

 زیر نظر اتحادیه عکاسان و فیلم بردای

1 تصویر برداری تک دوربینه Full HD میکس و سینک سینمایی، کلیپ عکس، پشت صحنه عکاسی باغ، آتلیه چاپ
20قطعه 21*16 یا آلبوم دیجیتال 26*13
هدایا: شاسی 70*50 سر مراسم
20 لیت 15*10 سر مراسم
2 شاسی 25*20 هدیه والدین
ورودی آتلیه و هلی شات رایگان
قیمت : 2.000.000 تومان

2 تصویر برداری دو دوربینه Full HD میکس و سینک سینمایی، کلیپ عکس، پشت صحنه عکاسی باغ، آتلیه و مراسم آلبوم دیجیتال 60*30 هدایا: شاسی 90*60 سر مراسم 20 لیت 15*10 سر مراسم ورودی آتلیه و هلی شات رایگان
قیمت : ........... تومان و منو های 3 و 4 و منوهای دیگر به سلیقه شما

به دلیل احترام به قوانین جمهوری اسلامی، دیدن نمونه کار ها فقط به صورت حضوری مقدور می باشد. همه روزه از ساعت 11 الی 20

آتلیه عکاسی مینیاتور یکی از آتلیه های باسابقه غرب تهران می باشد که از سال 1388 شروع به فعالیت نمود و در سال 1395 برخی از پرسنل آن منفک شده و آتلیه عکاسی نوعروس ها را در مکان دیگری تاسیس نمودند. استودیو مینیاتور ارائه دهنده خدمات عکاسی عروس، عکاسی کودک، عکاسی مدلینگ، عکاسی پرتره، عکاسی بارداری و عکاسی اسپرت و فشن است. آتلیه مینیاتور دارای فضای بزرگ 200 متری با 12 لوکیشن با دیزاین خاص می باشد. اتلیه مینیاتور دارای مجوز اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران و کادر مجرب بانو می باشد.

آتلیه عکاسی مینیاتور دارای خدمات حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری عروس می باشد. از ویژگی های مثبت استودیو مینیاتور می توان به فضای بزرگ با دکور جدید و شیک، کادر مجرب بانو، تجهیزات پیشرفته و حسن خلق پرسنل اشاره نمود. سطح قیمتی اتلیه مینیاتور در محدوده متوسط به بالاست.

آتلیه مینیاتور از سال 1388 در زمینه های عکاسی حرفه ای عروسی، عکاسی پرتره، عکاسی فشن و عکاسی نوزاد شروع به فعالیت کرده است و دارای مجوز به شماره 5240 از اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان تهران و گواهی ثبت اطلاعات صنفی و سایت بین المللی می باشد .

از جمله خدمات این آتلیه میتوان به:
سازنده انواع کلیپ های آشنایی و کلیپ های مخصوص عروس
تصویربرداری و عکاسی حرفه ای از مجالس و سمینارها
عکاس حرفه ای در زمینه های مدلینگ ، عروسی ، کودک و دوران بارداری با متد جدید
دارای باکس مخصوص تدوین و روتوش عکس
و همچنین آتلیه عکاسی دارای فضائی با دکوراسیون خاص اشاره کرد.

یکی دیگر از آتلیه های عروسی خوب مرکز تهران که به شما معرفی می کنیم آتلیه مینیاتور است.




معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس آتلیه عکاسی مینیاتور ( خ بهبودی )

جهت دریافت آدرس و تلفن آتلیه عکاسی مینیاتور در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات استودیو عکاسی مینیاتور برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به آتلیه عکاسی مینیاتور ( خ بهبودی )؟ از مجموع 9 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد