استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار توسکا ( اتوبان آزادگان )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی توسکا: در لیست باغ تالارهای عروسی اطراف افسریه ، امروز یکی از تالارهای بزرگ منطقه 14 و 15 تهران را به شما معرفی کنیم
باغ تالار تشریفاتی توسکا با چهار سالن پذیرایی و یک باغ عروسی شیک در جنوب تهران و در محدوده اتوبان آزادگان واقع شده است.آقای مازیار مدیریت مجموعه پذیرایی توسکا هستند و در محیط بیش ازهفت هزار مترمربع امکان پذیرایی از مهمانان شما رادر محیط زیبا ودلنشین دارند.
تالارپذیرایی ارکیده دارای ظرفیت1000نفرمی‌باشد و در طبقه سوم واقع شده است که دارای پارکینگ مجزا،آسانسور ودسترسی راحت به اتاق عقد اختصاصی دارد.
سالن پذیرایی یاس دارای ظرفیت 300 مهمان در طبقه همکف مجموعه تالارهای توسکا واقع شده است که از امکانات این تالار؛ آسانسور ؛ پارکینگ می باشد
سالن پذیرایی زنبق دارای ظرفیت 1000 مهمان در طبقه دوم مجموعه تالارهای توسکا واقع شده است که از امکانات این تالار به آسانسور ؛ پارکینگ و اتاق عقد میتوان اشاره کرد
باغ مریم واقع در تالار توسکا با فضای بی نظیر و رویایی با ظرفیت 300 مهمان آماده پذیرایی از جشن ها و مهمانی های شما عزیزان میباشد
ورودی تالارپذیرایی توسکا که در نزدیکی اتوبان امام علی قراردارد با یک طاق بادکنک آغاز می‌شود،باطی کردن یک فرش قرمز طولانی که اطرافش گل آرایی وحریرآرایی شده است به فضای اصلی باغ عروسی توسکا یعنی باغ مریم می‌رسید.در این باغ عروسی زیبا یک آبنمای بزرگ در وسط یک حوض آبی رنگ ساخته شده است و تمام میزوصندلی‌هایی که کاور دارند دور آن چیده شده‌اند. البته دکوراسیون ورودی و برخی از چیدمانها با سلیقه مشتریان قابل تغییر است
دور تادور باغ توسکا از درختان سرسبز پوشیده شده است و منظره‌ی بسیار جزابی برای عکاسی وفیلم برداری دارد.به عقیده‌ی من می‌توان باغ عروسی توسکا که بعد از پل بروجردی در اتوبان آزادگان غرب به شرق واقع شده را یکی از زیبا تری باغ تالارهای جنوب تهران معرفی کرد که ظرفیت بسیار بالایی هم دارد.
در تمام سالن های پذیرایی مجموعه توسکا میزوصندلی‌ها روکش دارند و روی میزها گل آرایی می‌شود.سقف این سالن ها بلند است و محیط سالن ها بزرگ ودلباز است.جایگاه عروس وداماد در سالن های پذیرایی توسکااز یک مبل سلطنتی برروی یک استیج گرد تشکیل شده است که با توجه به سلیقه عروس وداماد برای آن قسمت گل آرایی‌های زیبا را انجام می‌دهند.
امکانات تالارپذیرایی توسکا شامل ارکستر و خواننده شاد عروسی ، رقص نور تالار و آتش بازی عروس داماد ، فیلم برداری با قیمت مناسب ، فضای بازی برای کودکان و گل آرایی می‌باشد.تالارپذیرایی توسکا از باغ تالارهای بزرگ تهران است و در سایت دوشیزه هم کلاس متوسط برای هزینه های مراسم عروسی در آن در نظر گرفته شده است. عروس دامادهایی که به دنبال بزرگترین باغ تالار عروسی در تهران هستند و زیبایی سالن عروسی هم براشون اهمیت داره حتما به تالارعروسی توسکا با ظرفیت 2000 نفر مراجعه کنند

در ادامه مشاورین ما به ( تالار پذیرایی بزرگ ایرانیان ) ، ( تالارپذیرایی پاسارگاد ) ، ( تالار پذیرایی چهلستون ) ، ( تالار پذیرایی شقایق ) ، ( تالارپذیرایی زیتون ) ، ( تالار پذیرایی چهل ستون ) ، ( تالار پذیرایی شیرین ) ، ( تالار پذیرایی بوستان واحد ) ، ( تالار پذیرایی نور ، پدافندهوایی ) ، ( تالار پذیرایی نخل طلایی ) ، تالارپذیرایی گلهای زندگی ) در افسریه خواهند رفت تا اطلاعات کاملی از تالارهای پذیرایی خوب و شیک در افسریه را به زوجهای تهرانی ارائه دهد



تهیه گزارش تالارعروسی توسکا: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت تالار و باغ

باغ تالار پذیرایی توسکا در فضایی ۷ هکتاری و مشجر ، مجهز به ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۲۰۰ الی ۲۰۰۰ نفر دارای باغ اختصاصی عروس و داماد با امکان فیلمبرداری و عکسبرداری
 
پکیج طلایی تخفیف ویژه زمستان:
ورودی سالن و پارکینگ، اتاق عقد و سفره عقد، نورپردازی، طاق بادکنک، آتش بازی رایگان
باغ عروس و داماد ویژه فیلمبرداری و عکسبرداری هدیه مدیریت

به علت وضعیت فعلی اقتصادی و وجود داشتن مشکل ازدواج جوانان مجموعه تالارهای پذیرایی توسکا در نظر دارد طرح ازدواج  اقساطی از ۴ الی ۶ ماه بدون بهره را به زوج های جوان پیشنهاد دهد.

شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ قرارداد قبل از مراسم و ۵۰ درصد مابقی آن برای چند ماه  بعد از مراسم مراسم خود را برگزار کنید

معرفی تالار باغ توسکا
تالار باغ توسکا امکان برگزاری همزمان چهار عروسی با ظرفیت های متفاوت را دارد.

هدیه ویژه باغ تالار توسکا
باغ عکاسی عروس و داماد یک هکتاری و لوکس با لوکیشن های خاص
این باغ تالار با فضای سبز وسیع و محوطه سازی شدهف به همراه چشم انداز بسیار زیبا، محیطی مناسب جهت عکاسی و فیلم برداری در تالار باغ توسکا ایجاد نموده است.

چهار سالن به نام های سالن یاس، مریم، زنبق، ارکیده هر کدام با سرویس دهی مجزا و کادر پرسنلی حرفه ای در تالار باغ توسکا باعث حس امنیت خاطر زوج های جوان گردیده است.

پرداخت هزینه مجالس شما با کارا کارت در باغ تالار توسکا امکان پذیر است.

امکانات و سرویس دهی تالار باغ توسکا
1- سیستم صوتی حرفه ای 2- فضای سبز وسیع 3- منوی انتخابی با هر بودجه 4- اتاق عقد 5- آتش بازی 6- استفاده از برنج 100% ایرانی 7- گل آرایی میز مهمانان و...

منوهای پذیرایی باغ تالار توسکا با قیمت های بسیار مناسب
منو شماره 1 باغ تالار توسکا

زرشک پلو با مرغ (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی

منو شماره 2  باغ تالار توسکا

زرشک پلو با مرغ 50%

باقالی پلو با مرغ 50% (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی

منو شماره 3 باغ تالار توسکا

جوجه کباب مخصوص 220 گرمی (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی

منو شماره 4 باغ تالار توسکا

چلو کباب لقمه مخصوص 200 گرمی (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی

منو شماره 5 باغ تالار توسکا

جوجه کباب مخصوص 220 گرمی 50%

چلو کباب لقمه مخصوص 200 گرمی  50% (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی

منو شماره 6 باغ تالار توسکا

زرشک پلو با مرغ

شیرین پلو با مرغ

باقالی پلو با گوشت (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی - شربت یا چای

منو شماره 7 باغ تالار توسکا

جوجه کباب مخصوص 50%

باقالی پلو با گوشت  50% (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی - شربت یا چای

منو شماره 8 باغ تالار توسکا

زرشک پلو با مرغ

شیرین پلو با مرغ

باقالی پلو با گوشت

جوجه کباب مخصوص 50% (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی - شربت یا چای

منو شماره ۹ باغ تالار توسکا

زرشک پلو با مرغ

شیرین پلو با مرغ

باقالی پلو با گوشت

کباب لقمه مخصوص 50% (برنج ایرانی درجه یک)

سالاد فصل - نوشابه قوطی - ژله - آبمعدنی - شربت یا چای

برای بازدید از باغ تالار توسکا و دیدن سالن ها، درخواست قیمت را کلیک کنید.

باغ تالار پذیرایی توسکا در فضایی 7 هکتاری و مشجر

پکیج طلایی تخفیف استثنایی:

همراه با خواننده، بادکنک آرایی، مشعل و فرش قرمز، آتش بازی

دارای اتاق عقد، باغ عروس و داماد و گل آرایی جایگاه عروس و داماد ، گل آرایی میز مهمان

بدون دریافت حق سرویس مالیات بر ارزش افزوده

همراه با ورودی پارکینگ، ورودی تالار، نورپردازی

مجهز به 4 سالن مجزا با ظرفیت از 200 الی 2000 نفر

دارای باغ اختصاصی عروس و داماد همراه با فیلمبرداری و عکسبرداری هدیه مدیریت

جهت مشاهده پکیج غذایی به منو مراجعه فرمایید

تالار پذیرایی توسکا واقع در شرق تهران دارای باغی بسیار بزرگ ( هفت  هکتار فضای سبز ) جهت عکاسی و فیلمبرداری عروس و دامادها با لوکیشن های بسیار زیبا از جمله برکه، آب نماهای جذاب، قایق، کلبه چوبی، تاب عروس، ستون های گلدانی، آسیاب آبی، صندلی های آویز، میزو صندلی، آلاچیق، فضای سبز، دیوار چوبی و … می باشد.

شرق تهران به دلیل بافت ساختمانی که دارد، فضاهایی که بتوان در آن عکس و فیلم عروس و دامادها را داشته باشد بسیار کم است. باغ عکاسی توسکا واقع در بزرگراه آزادگان دارای فضای سبز بزرگ که با لوکیشن های خاص عکس عروس و داماد پر شده است آماده همکاری با آتلیه های عکس عروس و داماد است.

این فضا عکس و فیلم ، برای عروس و دامادهایی که در همین تالار مراسم خود را برگزار می نمایند رایگان بوده و هیچ هزینه ای همراه ندارد.

اگر قصد دارید که مراسم خود را در یکی از بهترین تالارهای شرق تهران برگزار نمایید باغ تالار توسکا پیشنهاد ماست .

باغ تالار پذیرایی توسکا در فضایی ۷ هکتاری و مشجر ، مجهز به ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۲۰۰ الی ۲۰۰۰ نفر دارای باغ اختصاصی عروس و داماد با امکان فیلمبرداری و عکسبرداری



باغ عروسی توسکا در شرق تهران واقع شده و دارای 8 سالن با ظرفیت های مختلف می باشد. این باغ تالار دارای باغی بسیار بزرگ جهت عکاسی و فیلمبرداری با لوکیشن های بسیار زیبا از جمله برکه، آبنماهای جذاب، قایق، کلبه چوبی، تاب عروس، ستون های گلدانی، آسیاب آبی، صندلی های آویز، میزو صندلی، آلاچیق، فضای سبز، دیوار چوبی و … می باشد. این باغ تالار دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، اتاق عقد، ماشین عروس، سفره عقد، جایگاه عروس و داماد، آتش بازی، گل آرایی، مشعل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، موسیقی زنده، کافی شاپ و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

مشخصات باغ تالار عروسی توسکا

سال ساخت : مشخص نمی باشد

ظرفیت میهمانان : 2000-200 نفر

ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد

آدرس باغ تالار عروسی توسکا

تهران، اتوبان آزادگان

عکس ها و تصاویر باغ عروسی توسکا

امکانات تالار پذیرایی توسکا:

پارکینگ اختصاصی

اتاق عقد و سفره عقد

نورپردازی

طاق بادکنک

آتش بازی

باغ عروس و داماد ویژه فیلمبرداری و عکسبرداری
دارای4تالار به ظرفیت های200الی2000 نفر و باغ عروس و پارکینگ اختصاصی، اضافه تخفیفات ویژه در روزهای شنبه تا سه شنبه
باغ تالار توسکا متشکل از ۸ سالن با ظرفیت های مختلف است که قابلیت برگزاری ۴ مراسم به صورت هم زمان را داراست. سالن های شیک و فضای سبز بزرگ این تالار پذیرایی باعث شده تا تالار توسکا به یکی از بهترین تالارهای جنوب تهران بدل گردد. ۷ هکتار فضای سبز و محوطه سازی شده برای مهمانی های شما طراحی شده است.

یکی دیگر از امکانات خاص این تالار پذیرایی ، وجود باغی طراحی شده برای عکس و فیلم عروس و داماد است که با لوکیشن های مختلف فضای مناسبی را عکس و فیلم عروس و داماد مهیا نموده است.
باغ تالار توسکا یکی از برترین باغ تالار های جنوب تهران می باشد. این باغ تالار در فضای ۷ هکتاری مشجر و مجهز به ۴ سالن مجزا با ظرفیت ۲۰۰ الی ۲۶۰۰ نفر میباشد.
سالن ارکیده با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، سالن یاس با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر، سالن یاس با ظرفیت ۳۰۰ نفر و باغ مریم با ظرفیت ۳۰۰ نفر تالارهای این مجموعه را تشکیل می دهد.
همچنین باغ تالار می تواند گزینه مناسبی برای ساکنین مناطق جنوب شرق،جنوب غرب و جنوب تهران برای برگزاری مراسم باشد.
همچنین با توجه به فضای سبز این باغ تالار میتواند گزینه مناسبی برای عکاسی نیز باشد.
از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به دیزاین زیبا، کیفیت غذای عالی، فضای سبز دلنشین، و… اشاره نمود.
همچنین این باغ تالار پکیج ویژه زمستانی خود را برای برگزاری مراسم با هزینه کمتر رونمایی کرده است که با تماس با مدیریت از جزئیات این پکیج مطلع شوید.
باغ تالار توسکا آماده عقد قرارداد با سازمان ها، نهادها و شرکت ها برای برگزاری جشن ها، سمینارها و کنفرانس ها نیز می باشد.
همچنین برای مشاهده سایر خدمات دهندگان عروسی در این منطقه بر روی تالار جنوب تهران کلیک کنید.
جهت دریافت منو، پیش فاکتور و مشاوره این مجموعه از طریق لینک زیر اقدام نمایید.


معرفی مجموعه تالار توسکا
باغ تالار توسکا از مجموعه باغ های دولت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. باغ تالار توسکا متشکل از ۸ سالن با ظرفیت های مختلف است که قابلیت برگزاری ۴ مراسم به صورت هم زمان را داراست. سالن های شیک و فضای سبز بزرگ این تالار پذیرایی باعث شده تا تالار توسکا به یکی از بهترین تالارهای جنوب تهران بدل گردد. ۷ هکتار فضای سبز و محوطه سازی شده برای مهمانی های شما طراحی شده است. یکی دیگر از امکانات خاص این تالار پذیرایی ، وجود باغی طراحی شده برای عکس و فیلم عروس و داماد است که با لوکیشن های مختلف فضای مناسبی را عکس و فیلم عروس و داماد مهیا نموده است. باغ تالار توسکا به متراژ ۷هکتار دارای چهار سالن بنام های سالن ارکیده ۱۰۰۰ مهمان، سالن زنبق ۱۰۰۰ مهمان، سالن یاس ۳۰۰ مهمان و باغ مریم ۳۰۰ مهمان است. تالارهای مجزا با ظرفیت های متفاوت همراه با بهترین سرویس دهی در مراسم های حساس شما و کادری مجرب و مدیریتی قوی تضمین آسایش شما برای برنامه ریزی های آینده خواهد بود. کلیه غذاها با برنج ۱۰۰ درصد ایرانی و بهترین مواد اولیه تهیه میشود. به علت وضعیت فعلی اقتصادی و وجود داشتن مشکل ازدواج جوانان مجموعه تالارهای پذیرایی توسکا در نظر دارد طرح ازدواج  اقساطی از ۴ الی ۶ ماه بدون بهره را به زوج های جوان پیشنهاد دهد. شما میتوانید با پرداخت ۵۰ درصد مبلغ قرارداد قبل از مراسم و ۵۰ درصد مابقی آن برای چند ماه  بعد از مراسم مراسم خود را برگزار کنید  در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های منطقه 20 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه تالار توسکا ، میتوانید با شماره تلفن -تماس حاصل نموده و یا به آدرس " آزادگان غرب به شرق،بعد از پل شهید بروجردی،نرسیده به اتوبان امام علی- باغ تالار توسکا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار توسکا ( اتوبان آزادگان )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار توسکا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارعروسی توسکا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار توسکا ( اتوبان آزادگان )؟ از مجموع 18 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
6.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد