استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار سعادت ( سعادت آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازباغ تالارپذیرایی سعادت:احتمالا شما هم با من موافق باشید،که باغ سعادت یکی از زیباترین باغ های عروسی غرب تهران هست. باغ تالارسعادت در منطقه 2یعنی سعادت آباد قرار داره و به دلیل مسیر راحت و جای پارک خوب طرفداران زیادی داره.
ورودی باغ عروسی سعادت خیلی خوب گل آرایی شده، درختان و فضای سبز طبیعی منظره زیبایی رو به ارمغان آورده.درمحوطه باغ استخر تقریبا کوچکی وجود داره که در کنار اون محل سرو شام آقایان ساخته شده، تا علاوه بر میل نمودن غذا از مناظر زیبای اطراف خود لذت ببرند.برای هر قسمت از باغ سعادت گل آرایی و نورهای زیبایی به کار برده شده تا مراسم رو برای شما و مهمان هایتان به یاد ماندنی تر کنند.
سالن برگزاری مراسم قسمت خانمها سرپوشیده و در قسمت دیگر قرار گرفته،میز و صندلی های مبله با رو میزی های فاخر فضای زیبا ومدرنی رو برای پذیرایی از بانوان به وجود آورده. روی هر میز شمعدان و گل قرار داده میشه،که نوع و تزئین اون با توجه به سلیقه عروس و دامادانجام میشه.
ظرف های سرو پذیرایی خیلی شیک و تجملاتی هستند،کیفیت خوب غذای باغ تالارپذیرایی سعادت با وجود این ظرفهای زیبا کامل میشه. جایگاه عروس و داماد ساده اما خیلی شیک و جدید هست و خنچه عقد را جلوی جایگاه عروس و داماد پهن میکنند. سفره عقد مدرن و با گل های رنگارنگ زیبایی اون پارچه ها رو بیشتر نمایان کرده.
برخورد پرسنل خیلی محترمانه و سرویس دهی خوب و به موقع انجام میشه. تنوع غذاها مختلف و قیمت هاشون متفاوت،به همین اساس سایت دوشیزه کلاس لوکس رو برای هزینه های تالارسعادت انتخاب کرده. مدیریت باغ و تالارسعادت 550نفره به عهده آقای خلیل زاده می باشد،شما عزیزان هم میتونید برای منوها و اطلاعات بیشتر با ایشون تماس بگیرید.


باغ تالار سعادت
باغ تالار پذیرایی سعادت یکی از زیباترین باغ های تهران با ظرفیت 550 میهمان در منطقه سعادت آباد می باشد.
از ویژگی های باغ سعادت می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.
از ویژگی های برجسته باغ سعادت می توان به ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، بیش از 50 نوع تنوع غذا، بیش از 20 مدل سفره عقد، آتش بازی ورودی و اطراف استخر، جوی آب روان در محوطه باغ، نورپردازی LED سالن ها، شمع آرایی خاص داخل باغ، DJ مخصوص تالار، سرو آب میوه طبیعی و ... اشاره کرد.
همچنین شما می توانید در فصل پاییز و زمستان مراسم های خود را در سالن های تالار برگزار نمایید.
تالار باغ سعادت دارای دو سالن مجزا برای برگزاری مراسم های عروسی نامزدی و ولیمه و کنفرانس
باغ تالار سعادت در یکی از بهترین نقاط تهران در منطقه سعادت آباد واقع شده است
تالار باغ سعادت یکی از انتخاب های ایده آل برای جشن ها، عروسی ها و مراسم های شما است. از ویژگی های بارز این تالار زرق و برق زیبا و فریبنده آن است. ظرفیت تالار باغ سعادت 50 تا 600 می باشد و امکان برگزاری مراسم جهت ناهار و شام می باشد.
در کلیه مراسمات تالار همه این امکانات کاملا در دسترس می باشد.به عنوان مثال حیاط باغ که در آن استخر و سفره خانه تعبیه شده است.
تیم حرفه ای باغ تالار سعادت شما را در ارائه بهترین خدمات در باشکوه ترین روز زندگی تان همراهی می کند. آشپزهای باغ سعادت بهترین کیفیت غذا را با بهترین مزه هایی که ایده آل شما است به شما و مهمانانتان ارائه می نماید.
تجربه سالیانه ما رضایت مندی مشتریانی را که به ما اعتماد کرده اند و فرصت میزبانی از مهمانانشان را به ما داده اند به همراه داشته است.هدفه ما برای کمک به شما در برنامه ریزی بهترین رخداد زندگی تان است که خانواده و دوستان شما به زودی فراموشش نخواهند کرد.
ما از شما دعوت می کنیم تا با دیدن باغ سعادت و مشاهده خدمات عالی سرویس دهی به مهمانان و همچنین گروه برنامه ریزی و طراحی تالار بیشتر آشنا شوید .
همه اینها گرد هم آمده اند تا شما بهترین روز را در زندگی خود تجربه کنید.
میز نامزدی با گل آرایی طبیعی
فیلمبرداری و عکسبرداری
چای خانه سنتی ( چای با تنقلات)
سفره خانه سنتی ( آش رشته ، دل و جگر ، باقالی )
آب میوه طبیعی
کیک سفارشی( عروسی و نامزدی )
تی بگ با کافی میت
بستنی یا نسکافه
میوه آرایی (بار میوه ) هر سالن
نورپردازی یک سالن ( رقص نور و لیزر )
نورپردازی دو سالن ( رقص نور و لیزر )
ریسه فضای سبز و محوطه
آتش بازی یک مرحله ( ورودی یا خروجی )
آتش بازی دو مرحله ( ورودی یا خروجی ، دور استخر )
شمع آرایی ( محوطه ، پله ها و دور استخر)
بادکنک آرایی (ورودی ها و روی استخر)
سرو غذای آقایان کنار استخر
سرو غذای بانوان در سالن مجزا از سالن پذیرایی
گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس
ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ
بیش از 50 نوع تنوع غذا
بیش از 20 مدل سفره عقد
آتش بازی ورودی و اطراف استخر
جوی آب روان در محوطه باغ
نورپردازی LED سالن ه
شمع آرایی خاص داخل باغ
DJ مخصوص تالار
تهیه میوه و شیرینی
عدم دریافت 10% حق سرویس از اعضاء سایت
ماشین های عروس کلاسیک خاص
برگزاری مراسم ولیمه، یادبود و تولد
دسترسی آسان به تالار



اطلاعات کاملتری ازباغ تالار پذیرایی سعادت دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش باغ تالار عروسی سعادت: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار سعادت ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالارپذیرایی سعادت در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالارعروسی سعادت برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار سعادت ( سعادت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد