استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار قصر خورشید ( اتوبان آزادگان )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازباغ تالارپذیرایی خورشید: در لیست زیباترین باغ تالارهای عروسی حومه و جنوب تهران ، امروز قصد داریم یکی از باغ های عروسی شیک را به شما معرفی کنیم
مجموعه قصرخورشید با مدیریت آقای صالح سالهای زیادیست که در زمینه برگزاری مجالس با بهره گیری از بهترین متدهای روز دنیا در محدوده اتوبان آزادگان و اتوبان خلیج فارس فعالیت می‌کند.
قرارگرفتن در نزدیکی این اتوبان وطی کردن مسیر بدون ترافیک دسترسی آسانی برای مهمانان شما در برخواهد داشت وبعداز آن پارکینگ تالاربا گنجایش 150خودرودغدغه‌ی جای پارک را برای شما مرتفع خواهد کرد.
باغ تالار خورشید با ظرفیت 1000نفر در سالن های مبله وبسیار زیبای خود به همراه ظروف پذیرایی تشریفاتی ومجلل وبه کارگیری افراد مجرب در امر مهمانداری آماده پذیرایی از مهمانان شما خواهد بود.از ویژگی های سالن پذیرایی قصرخورشید می‌توان به سقف های بلند وبدون ستون،سیستم بسیار قوی نورپردازی وصوتی،گل آرایی های زیبای آن اشاره کرد.
اما ویژگی های باغ آن شامل یک آبنمای زیبا،تونل نور،فضای سبز دلنشین وسفره خانه سنتی می‌باشد.وجود سفره خانه در کنار تالارپذیرایی می‌تواند لذت بردن از مراسم رابرای مهمانان شما دو چندان کند چرا که می‌توان در کنار شلوغی سالن های پذیرایی لحظه‌ای به دور از سروصدا در فضای زیبا با یک چای داغ آتشی خاطره‌ای به یادماندنی از مراسم شما داشته باشند.
با توجه به قیمت منوهای باغ تالارقصر خورشید کارگروه تخصصی تالارها در سایت دوشیزه کلاس قیمت متوسط را گزینه مناسبی برای سطح قیمت تالارقصر خورشید دانسته‌اند.در آخر هم باید بگم که برای سرو شام عروس وداماد یک آلاچیق زیبا با میزشام مخصوص برای به یادماندنی ترین شب زندگی عروس ودامادها در نظر گرفته شده است.
با این نکات اگر فکر می‌کنید با توجه به قیمت وظرفیت این مجموعه موردمناسبی برای شما می‌باشد،می‌توانید برای بازدید به آدرس تالار مراجعه کنید.


ظرفیت تالار: 150 نفر تا 1000 نفر
سایر امکانات: میوه آرایی
شکلات آرایی
برق اضطراری
استخر
آلاچیق مخصوص میز شام
سفره خانه سنتی
آبنما
سالن های مبله و بدون ستون
سقف بلند
نوساز

در ادامه مشاورین ما به (( باغ تالار مجنون در اتوبان آزادگان جنوب، بعد از ورودی احمد آباد مستوفی )) و (( باغ تالار جزیره آبی در آزادگان جنوب- خروجی فتح غرب و بعد از ایران خودرو )) و (( باغ تالار پذیرایی فرهاد در آزادگان جنوب، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پیامبر )) و (( باغ تالار پذیرایی آرتمیس در اتوبان آزادگان جنوب - احمدآباد مستوفی )) و (( باغ تالار سیب در اتوبان آزادگان جنوب،خروجی فیروزبهرام )) و (( باغ تالار باران مهر در آزادگان بعد از احمد آباد مستوفی،فیروز بهرام )) و (( باغ تالار تک درخت در آزادگان، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پیامبر )) و (( باغ تالار تشریفاتی رز در اتوبان همت خروجی آزادگان )) و ((باغ تالار مهتاب در شهر ري - بزرگراه آزادگان، پل شهید کاظمی، اتوبان خلیج فارس )) خواهند رفت تا بهترین تالارها و باغ های عروسی سمت اتوبان آزادگان در سایت جامع تالارهای پذیرایی دوشیزه به اطلاع شما زوجهای خوشبخت برساند


تهیه گزارش باغ تالارقصر خورشید : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تالار و باغ

باغ تالار پذیرایی قصر خورشید با 1000 نفر ظرفیت،نوساز بوده و دارای امکانات زیر می باشد:
سالن های مبله،سالن های بدون ستون و سقف بلند،آلاچیق مخصوص میز شام،سفره خانه سنتی،استخر و ...



معرفی باغ تالار عروسی قصر خورشید

ویژگی ها :

ظرفیت تالار 1000 نفر

سالن مبله باسقف های بلند، استخر و آبنما ،تونل نور ،فضای چمن ،آلاچیق

اتاق عقد مجزا و سفره عقد

جایگاه عروس و داماد

اتاق تعویض لباس

سیستم صوتی و نورپردازی

نمایشگر تصویر

سفره خانه سنتی و کافی شاپ

برق اضطراری

پارکینگ

ورودی رایگان
در صورت استفاده از خدمات کامل، ماه عسل جزیره زیبای کیش را از ما هدیه بگیرید

باغ تالار پذیرایی قصر خورشید با 1000 نفر ظرفیت،نوساز بوده و دارای امکانات زیر می باشد: سالن های مبله،سالن های بدون ستون و سقف بلند،آلاچیق مخصوص میز شام،سفره خانه سنتی،استخر و ...

باغ تالار قصر خورشید با پشتوانه سالها تجربه سرویس دهی به مجالس وبا بهره گیری از برترین متد روز دنیا سعی بر آن داریم گامی نو در جهت رضایت مشتریان خود برداشته و لحظاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما عزیزان خلق نماییم .

باغ تالار قصر خورشید با فضایی دلنشین وسالن مبله باسقف های بلند، استخر و آبنما ،تونل نور ،فضای چمن ،آلاچیق و سنتی آماده پذیرایی از میهمانان شما عزیزان میباشد .

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس باغ تالار قصر خورشید ( اتوبان آزادگان )

جهت دریافت آدرس و تلفن باغ تالار قصر خورشید در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات باغ تالار قصر خورشید برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به باغ تالار قصر خورشید ( اتوبان آزادگان )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد