استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار هتل اسپیناس پالاس ( سعادت آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از هتل اسپیناس پالاس : بی شک یکی از لوکس ترین هتل ها در تهران برای برگزاری با شکوه و مجلل جشنها و مراسمهای عقد و عروسی ، هتل اسپیناس پالاس است
این هتل پنج ستاره تازه تاسیس و مدرن که در منطقه سعادت آباد قراردارد از بالاترین استاندارهای روز دنیا در زمینه ساخت ، امکانات و دکوراسیون برخوردار است
تالارپذیرایی هتل اسپیناس با دو سالن جهت برگزاری مراسم هر کدام با ظرفیت بین 300 الی 350 نفر در منطقه غرب تهران قرارگرفته است . تالارهای لوکس و نوساز با دکوراسیون شیک و به روز همچنین استفاده از تجهیزات و کترینگ هتلی از ویژگی های هتل اسپیناس پلاس است.
پذیرایی با مهمانداران تحصیلکرده و با تجربه با ارائه تشریفات لاکچری در سرو شام و میوه ، شیرینی میتواند شب عروسی شما را در ذهن مهمانان شما ماندگار سازد. تالارهای عروسی هتل اسپیناس با مبلمان لوکس و رنگهای شاد همچنین کف پوش های مدرن توانسته است مورد توجه عروس دامادهای سخت گیر و مشکل پسند واقع شود.
استفاده از رنگ بندی های متفاوت در مبلمان و کف پوش ها ، وجه تمایز دو سالن عروسی این هتل از یکدیگر است.
جایگاه عروس داماد در تالارهای عروسی هتل اسپیناس پالاس در سکوی وسط سالن قراردارد . مناسب بودن محل و ارتفاع جایگاه باعث شده تا مهمانان در هر کجای سالن که مستقرباشند دید کافی نسبت به آن دارندشمعدانهای نقره ای با گل ارایی ژورنالی در وسط میزهای پذیرایی قراردارد که دور تا دور آن سرویس مبلمان مهمانان قرارگرفته است
کارشناسان سایت دوشیزه با توجه به منوی قیمت تالارهتل اسپیناس پالاس و مقایسه آن با هتل های شیک و خوب تهران ، این مجموعه را در کلاس قیمت لوکس خود قرارداده اند
استفاده از سیستمهای نورپردازی و تجهیزات صوتی پیشرفته و بکارگیری بهترین گروه های هنری و موسیقی مجالس شبی مفرح و خاطره انگیز را برای مهمانان و عروس و داماد رقم خواهد زد
اگر شما هم بدنبال برگزاری مجالس عقد و عروسی با تشریفات خاص در لوکس ترین هتل ایران هستید . حتما هتل اسپیناس پالاس در نزدیکی بلواریادگار امام را در صدر لیست بازدید خود قراردهید


در ادامه مشاورین ما در سعادت آباد به موسسات تشریفات و خدمات مجالس ، سالنهای آرایش عروس vip ، آتلیه های عکاسی عروسی ، مزون های لباس عروس ، باغ و تالارهای پذیرایی ، دفاترازدواج ، گلفروشی ها ، شیرینی فروشی ها و .... خواهند رفت تا بهترین خدمات دهندگان مجالس عروسی را در این منطقه از غرب تهران به کاربران سایت دوشیزه معرفی کنند. امیدواریم با ارائه گزارشات میدانی در دایرکتوری بزرگ عروس و داماد ایران با نام دوشیزه بتوانیم گامی کوچک در راستای آرامش زوجهای جوان برداریم


تهیه گزارش هتل اسپیناس پالاس : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

قابلیت تالار و باغ

هتل اسپیناس با دارا بودن مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن، آماده برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی شما در سالن های با شکوه و مجلل خود می باشد.
لابی هتل اسپیناس پالاس با طراحی و معماری ایرانی بسیار زیبا پذیرای مهمانان گرامی هتل است. شما می‌توانید بخشی از اوقات خود را در محیط آرام، دلپذیر، و دوست‌داشتنی لابی به همراه موسیقی زنده بگذرانید.
هتل اسپیناس پالاس دارای تالارهای متفاوت و باشکوهی هست که در ذیل آنها را معرفی میکنیم:
تالار امیران 1، تالاری بی‌نظیر با دکوراسیون کلاسیک همراه با کلیه‌ی امکانات برگزاری جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های بین‌المللی، است. علاوه بر این، تالار مجهز به اتاق VIPبرای مراسم خاص است. ضلع جنوبی تالار مشرف به شهر است و با تراس بزرگ، قابلیت هر نوع مهمانی باربکیو را داراست.
همانند تالار امیران 1، تالار امیران 2 تالاری بی‌نظیر با دکوراسیون کلاسیک همراه با کلیه‌ی امکانات برگزاری جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های بین‌المللی، است. علاوه بر این، تالار مجهز به اتاق VIPبرای مراسم خاص است. ضلع جنوبی تالار مشرف به شهر است و با تراس بزرگ قابلیت هر نوع مهمانی باربکیو را داراست.
سال ایوان واقع در طبقه‌ی2 هتل با معماری مدرن و نمای بسیار زیبا و چشم‌نواز از شهر تهران جهت برگزاری سمینارها و میهمانی‌ها آماده‌ی ارائه‌ی سرویس به مهمانان گرامی است. سالن ایوان دارای یک اتاق VIP بسیار زیبا و شکیل به نام اتاق آئینه می‌باشد. این اتاق دارای نقاشی‌های بسیار زیبا و دل‌انگیز ازطبیعت است

برای تبدیل شدن لحظاتتان به خاطره می‌توانید به گروه مشاوره سفر مسافر سلام اطمینان کنید. این گروه پرشور و خلاق در پی ارائه بهترین مکان‌ها و سالن‌های عروسی برای برپایی هر چه باشکوه‌تر مراسم شما عزیزان هستند. در این مقاله به معرفی تالار عروسی هتل اسپیناس پالاس تهران پرداخته‌ایم.

مقاله رستوران هتل اسپیناس پالاس تهران نیز به معرفی رستوران‌های این هتل پرداخته است. توصیه می‌کنیم آن را مطالعه فرمایید.

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از هتل‌های لوکس کشور در شهر تهران می‌باشد که در غرب این شهر واقع شده‌ است. تالار عروسی این هتل یکی از مجلل‌ترین تالارهای هتل‌ های تهران به‌شمار می‌آید. در این مقاله سعی بر این شده‌ است تا شما عزیزانی که قصد رزرو تالار عروسی هتل اسپیناس پالاس تهران را دارید به‌ راحتی به امکانات و خدمات هتل دسترسی داشته‌ باشید. چنانچه قصد داشتید که مراسم عروسیتان را در این تالار مجلل برگزار نمایید به صفحه رزرو آن که در اینجا برایتان ضمیمه کرده‌ایم بروید و بلافاصله و بدون صرف وقت آن را رزرو نمایید. همکاران ما در تیم مسافر سلام آماده ارائه خدمات مشاوره جهت رزرو این هتل و تالار عروسی آن، در سایت مسافر سلام به‌صورت ۲۴ ساعته می‌باشند. همچنین با مراجعه به لینک رزرو هتل های تهران می‌توانید هتل‌های تهران را مشاهده نمایید و در صورت تمایل هتل مورد نظر خود را رزرو نمایید.

تالار عروسی هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس تهران دارای تالارها و سالن‌های زیادی می‌باشد که انواع سلایق را در برگرفته و هر نیازی را برای جشن‌های متفاوت برطرف می‌کند.

چنانچه مراسم عروسی شما با تعداد کمی مهمان برگزار شود سالن‌ها و تالارهای مختص مجالس کم جمعیت با بهترین خدمات و نمایی منحصر بفرد در اختیارتان قرار خواهد گرفت و اگر مهمانان جشن ازدواج شما بیشتر باشد تالاری بزرگتر و مجلل‌تر در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

مجموعه تالارهای پذیرایی اسپیناس پالاس ، نظرات کارابران
تالار پذیرایی هتل اسپیناس پالاس

هتل اسپیناس پالاس شعبه دوم هتل اسپیناس بلوار کشاورز میباشد که در سال ۹۵ افتتاح شد. در هتل اسپیناس پالاس علاوه بر تجهیزات و امکانات هتلی که وجود دارد ، تعداد زیادی تالار پذیرایی نیز موجود است. امکانات و تجهیزاتی که در تالار پذیرایی اسپیناس پالاس بکار رفته است ، موجب شده تا بهترین تالار پذیرایی تهران بدل گردد.

به زودی اطلاعات بیشتری از سالن های هتل اسپیناس پالاس در اختیار شما قرار خواهیم داد.

تالار تهران ، تالار عروسی تهران ، باغ تالار تهران ، باغ عروسی تهران ، تالار پذیرایی تهران ، قیمت عروسی در هتل اسپیناس پالاس

از تالارهای بسیار خوب در سطح تهران می توان به تالار پذیرایی هتل اسپیاس پالاس اشاره نمود.

از بهترین و شیک ترین و مجلل ترین هتل های تهران و کشور می توان به این هتل اشاره نمود.

هتل اسپیناس پالاس در غرب تهران واقع شده است.

از امکانات و ویژگی های منحصر به فرد این تالار در این هتل مجلل می توان به وجود تالارها و سالن های مختلف آن اشاره نمود که هرکدام طبق سلیقه ای متفاوت دیزاین شده است و شما می توانید با صرفه جویی در وقت خود سالنی با سلیقه خود انتخاب کنید.

سالن های این هتل از نظر ابعاد نیز متفاوت هستند و در صورتی که تعداد مهمانان شما بسیار زیاد یا بسیار کم است جای نگرانیی وجود ندارد و شما می توانید بر اساس تعداد مهمانان خود سالن خود را نیز انتخاب کنید.

تالارها و سالن‌های مجموعه هتل اسپیناس پالاس تهران، مناسب جهت برگزاری و میزبانی  کلیه مراسمات، جشن های عروسی، مهمانی ها، همایش‌ها، سمینارها، سخنرانی‌ها و مراسمات مجموعه‌های فرهنگی و … می‌باشد.

تالارهای هتل اسپیناس پالاس تهران عبارتند از:

تالار پالاس: امکان پذیرایی از همایش‌ها و نشست‌های علمی و تخصصی در سالن پالاس هال با فناوری پیشرفته و چند رسانه‌ای می باشد و دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.

سالن برنا :مدیریت فستیوال‌ها، همایش‌های بین‌المللی و سمینارها در باشکوه‌ترین سالن‌ها مجهز به بروزترین امکانات در سالن برنا هتل اسپیناس پالاس تهران می باشد و دارای ۳۰ نفر ظرفیت است.

سالن پارسا: مناسب برای جلسات خوش‌آمدگویی و گردهمایی‌های خصوصی شما، سالن پارسا هتل اسپیناس پالاس تهران می باشد و دارای ۳۰ نفر ظرفیت است.

تالار پارسه ۱: سالن پارسه ۱ مجهز به امکانات فوق‌العاده مدرن برای رویدادهای علمی و تجاری می باشد و دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.

تالار پارسه ۲: سالن پارسه ۲ آماده پذیرایی از مهمانان خصوصی و نشست‌های دروهمی شما در هتل اسپیناس پالاس تهرانمی باشد و دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.

تالار ایوان: معماری اصیل با بهترین خدمات برای جشن‌های مجلل را از تالار ایوان هتل اسپیناس پالاس تهران بخواهید.این سالن دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.

تالار امیران ۱: تالاری مدرن و شیک مناسب برای مناسبت‌های خیلی بزرگ در هتل اسپیناس پالاس تهران می باشد و دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت است.

تالار امیران ۲: تالاری دارای محیطی فوق‌العاده با امکانات پیشرفته و چیدمانی مختلف برای انواع نشست‌ها، همایش‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و جشن‌ها در هتل اسپیناس پالاس تهران می باشد و دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.

تالار بزرگ: سالنی دارای دو ورودی جداگانه که چند منظوره بوده و فضای مناسبی برای جشن‌های خیلی بزرگ فراهم آورده است.این سالن دارای ۲۰۰۰ نفر ظرفیت است.

سالن VIP لاتون: رستوران بین‌المللی لاتون با سرویس‌دهی عالی و تیم مجرب و متخصص و آشپزهای چیره‌دست تجربه یک جشن و مهمانی کوچک را برایتان به خاطره زیبا تبدیل خواهد کرد  و دارای ۴۰۰ نفر ظرفیت است.


تالار پالاس هتل اسپیناس با ظرفیت های:

400 نفر با چیدمان سینمایی.
با چینش کنفرانسی 150 _300
چینش با میز U شکل 100 نفر
با دو ورودی مجلل، سقف بلند، لوسترهای لوکس، دکوراسیون امروزی و تمامی امکانات مدرن مورد نیاز جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌ها، سمینارها و همایش‌های بین‌المللی، پذیرای مهمانان گرامی شما است. پالاس هال مکانی بسیار ایده­ آل برای اجرای نمایش‌ها، کنفراس‌های خبری و مطبوعات، مصاحبه‌ها، سمینارها و همچنین عرضه محصولات جدید، کنسرت‌های خصوصی و اکران فیلم است.

تجهیزات سالن شامل وسایل فوق مدرن صوتی و تصویری از قبیل پروژکتورها پرده‌های سینمایی، پاورپوینت و دسترسی به اینترنت است.

تالار های هتل اسپیناس پالاس از جمله تالارهای پارسه یک و دو، تالار های امیران یک و دو و تالار ایوان با استفاده از امکانات و تجهیزات حال حاضر جهان برای برگزاری جشن ها، سمینارها، همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین المللی در کنار شماست.

تالار عروسی پاسارگاد: تالار پاسارگاد بزرگترین و با شکوه ترین سالن از مجموعه سالن های هتل پنج ستاره اسپیناس محسوب می شود.
دارای دو ورودی مجلل و تمامی امکانات مدرن مورد نیاز.
با ظرفیت ۷۰۰ میهمان جهت برگزاری  سمینارها و همایش ها
ظرفیت جهت برگزاری جشن  و میهمانی و مراسم عروسی ۵۰۰ نفر

تالار پذیرایی خلیج فارس: تالار پذیرایی خلیج فارس دارای فضایی چشم گیر و دکوراسیون کلاسیک
به همراه کلیه امکانات  جهت برگزاری مراسم عروسی، جشن ها و همایش ها
با ظرفیت ۵۰۰ نفر

سالن مدیترانه: تالار مدیترانه دارای فضایی ویژه با منظره ای خاص از بلوار کشاورز
دارای سالن VIP برای مهمانی های خاص
با ظرفیت ۲۰۰ نفر تجربه ای ایده آل برای ضیافت های گرم و صمیمی

سالن لوشاتو: تالار لوشاتو در طبقه سیزدهم هتل با ظرفیت ۱۵۰ نفر
با معماری مدرن و نمای بسیار زیبا و دل انگیز ودیدی با شکوه از شهر تهران

سالن سنتی: این تالار با الهام از بافت زیبا و قدیمی شهر یزد
با استفاده از آیین و فرهنگ غنی ایرانی در محیطی مناسب و آرام با ظرفیت ۱۵۰ نفر


بي شك يكي از لوكس ترين هتل ها در تهران براي برگزاري با شكوه و مجلل جشنها و مراسمهاي عقد و عروسي ، هتل اسپيناس پالاس  است
اين هتل پنج ستاره تازه تاسيس و مدرن كه در منطقه سعادت آباد قراردارد از بالاترين استاندارهاي روز دنيا در زمينه ساخت ، امكانات و دكوراسيون برخوردار است
تالارپذيرايي هتل اسپيناس با دو سالن جهت برگزاري مراسم هر كدام با ظرفيت بين 300 الي 350 نفر در منطقه غرب تهران قرارگرفته است . تالارهاي لوكس و نوساز با دكوراسيون شيك و به روز همچنين استفاده از تجهيزات و كترينگ هتلي از ويژگي هاي هتل اسپيناس پلاس است.
پذيرايي با مهمانداران تحصيلكرده و با تجربه با ارائه تشريفات لاكچري در سرو شام و ميوه ، شيريني ميتواند شب عروسي شما را در ذهن مهمانان شما ماندگار سازد. تالارهاي عروسي هتل اسپيناس با مبلمان لوكس و رنگهاي شاد همچنين كف پوش هاي مدرن توانسته است مورد توجه عروس دامادهاي سخت گير و مشكل پسند واقع شود.
استفاده از رنگ بندي هاي متفاوت در مبلمان و كف پوش ها ، وجه تمايز دو سالن عروسي اين هتل از يكديگر است.
جايگاه عروس داماد در تالارهاي عروسي هتل اسپيناس پالاس در سكوي وسط سالن قراردارد . مناسب بودن محل و ارتفاع جايگاه باعث شده تا مهمانان در هر كجاي سالن كه مستقرباشند ديد كافي نسبت به آن دارندشمعدانهاي نقره اي با گل ارايي ژورنالي در وسط ميزهاي پذيرايي قراردارد كه دور تا دور آن سرويس مبلمان مهمانان قرارگرفته است
كارشناسان با توجه به منوي قيمت تالارهتل اسپيناس پالاس و مقايسه آن با هتل هاي شيك و خوب تهران ، اين مجموعه را در كلاس قيمت لوكس خود قرارداده اند
استفاده از سيستمهاي نورپردازي و امكان رزرو هتل به آساني و تجهيزات صوتي پيشرفته و بكارگيري بهترين گروه هاي هنري و موسيقي مجالس شبي مفرح و خاطره انگيز را براي مهمانان و عروس و داماد رقم خواهد زد
اگر شما هم بدنبال برگزاري مجالس عقد و عروسي با تشريفات خاص در لوكس ترين هتل ايران هستيد . حتما هتل اسپيناس پالاس در نزديكي بلواريادگار امام را در صدر ليست بازديد خود قراردهيد

پیوند خود را در هتل اسپیناس پالاس جشن بگیرید تا خاطرات فراموش نشدنی را برای یک عمر به یادگار بگذارید. باشد که این مراسم بهانه ای برای دورهمی عزیزان صمیمیتان و یا جشنی باشکوه برای نمایش عشق شما به دنیا باشد. شما می توانید ازدواج رویایی خود را در تالار سالن گرند و اتاق های چند منظوره برگزار کنید. مدیریت رویدادهای اختصاصی و تیم غذا و نوشیدنی ما متعهد به ارائه بهترین گزینه های آشپزی بین المللی و ایرانی هستند. سالن امیران هتل اسپیناس پالاس یکی از محبوب ترین مراکز شهر برای برگزاری بزرگترین مراسم های ازدواج است. کاخ های ما، ایوان و سالن های پارس، تنظیمات بسیاری برای برگزاری هرچه صمیمی تر مراسم دارند. سالن گرند برای برگزاری مراسم ازدواج باستانی شرقی مناسب است. متخصصان مراسم ازدواج ما روز عروسی شما را هماهنگ خواهند کرد و شما تنها باید "بله" را بگویید.


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالار هتل اسپیناس پالاس ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالار هتل اسپیناس پالاس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل اسپیناس پالاس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالار هتل اسپیناس پالاس ( سعادت آباد )؟ از مجموع 17 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.9%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد