استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار پذیرایی زندیه (یافت آباد)


اطلاعات تالار و باغ

تالار تشریفاتی زندیه دارای 700 نفر ظرفیت و اتاق عقد مجزا و پرسنل حرفه ای در فهرست تالارهای خوب و قیمت مناسب محله یافت آباد قرار دارد.
به گزارش دوشیزه از تالار زندیه:
شرح فعالیت: تالار پذیرایی
مدیریت تالار زندیه: حامدی
محدوده تالار زندیه: منطقه 18 تهران
شماره تلفن تالار زندیه:
آدرس تالار زندیه: یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، نبش خیابان انصاری
سایت تالار زندیه:
اینستاگرام تالار زندیه:
تلگرام تالار زندیه:  
ظرفیت تالار زندیه: 700 نفر
عکس تالار زندیه:

قابلیت تالار و باغ

تالار پذیرایی زندیه دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در یافت آباد واقع گردیده است.
تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار زندیه در یافت آباد تهران واقع شده است و جزو یکی از تالارهای پذیرایی_ تهران محسوب میشود. این تالار پذیرایی دارای سالن های شیک با ظرفیت ۱۰۰ تا ۷۰۰ نفر میهمان میباشد. از مزایا و ویژگی های این تالار پذیرایی میتوان به دسترسی آسان به تالار ،پارکینگ اختصاصی،اتاق مجزا همراه با سفره عقدهای زیبا و… اشاره کرد. میدریت این مجموعه پذیرایی آقای حامدی دارای ۲۰ سال سابقه در برگزاری مراسم تشریفاتی آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد. اگر به دنبال یک تالار خوب در این منطقه از تهران میگردید


معرفی مجموعه زندیه
تالار پذیرایی زندیه از مجموعه تالار پذیرایی های یافت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار پذیرایی زندیه دارای ۷۰۰ نفر ظرفیت در یافت آباد واقع گردیده است. تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. از مزایا و ویژگی های این تالار میتوان به دسترسی آسان به تالار ،پارکینگ اختصاصی،اتاق مجزا همراه با سفره عقدهای زیبا و… اشاره کرد. میدریت این مجموعه پذیرایی آقای حامدی دارای ۲۰ سال سابقه در برگزاری مراسم تشریفاتی آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما عزیزان میباشد. تخفیف ویژه :
10% تخفیف از کل قرارداد + هدیه ویژه مدیریت در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 17 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه زندیه ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " یافت آباد، بلوار الغدیر شمالی، - تالار پذیرایی زندیه " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.


تالار زندیه دارای دسترسی آسان، پارکینگ اختصاصی، پرسنل آموزش دیده ، مدیریت مجرب با 20 سال سابقه برگزاری مراسم تشریفاتی، دارای محوطه باز دلنشین و اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی زندیه به مدیریت حامدی ، با سابقه 20 ساله در اجرای مراسم های تشریفاتی در خدمت شما عزیزان می باشد. این مجموعه دارای فضای باز و آرام است که در نوع خود قابل توجه است. شما با اطمینان می توانید با اطمینان صفر تا صد مراسم های خود را به تالار پذیرایی زندیه بسپارید.

معرفی تالار پذیرایی زندیه
تالار پذیرایی زندیه با ۷۰۰ نفر ظرفیت در منطقه یافت آباد واقع گردیده است.

تالار پذیرایی زندیه دارای موقعیت جغرافیایی عالی، پرسنل مجرب ، مدیریت توانا با ۲۰ سال سابقه برگزاری مراسم عروسی و نامزدی می باشد.

تالار پذیرایی زندیه دارای محیطی باز و دلنشین با اتاق عقد مجزا افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

امکانات و سرویس های ویژه تالار پذیرایی زندیه
1- سیستم صوتی عالی
2- نورپردازی حرفه ای
3- پرسنل مجرب تالار زندیه

باغ تالار مهدی زندیه
تالار پذیرایی محدوده یافت آباد
باغ تالار محدوده یافت آباد
بهترین باغ تالار محدوده یافت آباد
مجلل ترین باغ تالار محدوده یافت آباد
مجلل ترین باغ تالار
بهترین و شیک ترین باغ تالار
باغ تالار مهدی زندیه
در فضایی دلنشین با کادری مجرب و با سابقه 30 سال پذیرایی آماده پذیرایی از جشن ها و میهمانی های شما می باشد.
دارای دو سالن مجلل و زیبا با گنجایش بیش از 700 نفر با پارکینگ اختصاصی


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالار پذیرایی زندیه (یافت آباد)

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی زندیه-یافت آباد در سایت ثبت نام کنید. سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالار عروسی زندیه- یافت آباد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالار پذیرایی زندیه (یافت آباد)؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد