استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالار پذیرایی طریقت (خیابان دماوند)


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش دوشیزه از تالار طریقت:
شرح فعالیت: تالار پذیرایی
مدیریت تالار طریقت: شاد
محدوده تالار طریقت: منطقه 8 تهران
شماره تلفن تالار طریقت: 77999980 -77259076
آدرس تالار طریقت: خیابان دماوند(تهران نو)غرب به شرق،قبل از ایستگاه پل،رو به روی بانک ملی
سایت تالار طریقت:
اینستاگرام تالار طریقت:
تلگرام تالار طریقت:  
ظرفیت تالار طریقت: 800 نفر
عکس تالار طریقت:

قابلیت تالار و باغ

تالار پذیرایی طریقت در خیابان دماوند تهران واقع شده است.
طراحی و نورپردازی نما به سبک کلاسیک می باشد
سالن بزرگ غذاخوری ، لابی و  اتاق عقد آن نیز با تبعیت از نما و سبک موجود طراحی و اجرا شده است سالن دارای ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و جهت میزبانی مراسمات و کلیه جشن های طراحی و اجرا شده است.

نورپردازی نما و اجرای سقف کشسان داخل سالنها و اتاق عقد و سایر فضاها با نورهای قابل تغییر موسیقی طراحی شده است.
برخی از امکانات خاص تالار مجلل طریقت شامل:

دکوراسیون لاکچری
نورپردازی با روبات
Dj خانم و آقا
ضبط جایگاه
سفره عقد انتخابی
میوه آرایی اتاق عقد
میز VIP شام عروس و داماد
میز شام چرخشی
نوساز
لابی مجلل
تهیه گیفت هدیه ویژه

معرفی مجموعه مجلل طریقت
تالار پذیرایی مجلل طریقت از مجموعه تالار پذیرایی های تهران نو آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. تالار پذیرایی طریفیت در سال 1395 در شرق تهران افتتاح گردید. تالار پذیرایی طریقت در خیابان دماوند تهران واقع شده است. تالار طریقت دارای ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی مراسمات و کلیه جشن های شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی طریقت می توان به نوساز بودن تالار با دیزاین جدید، سفره عقد های متنوع، لابی زیبا و مجلل اشاره نمود. از ویژگی های تالار عروسی طریقت می توان به نوساز بودن تالار با دیزاین جدید، سفره عقد های متنوع، لابی زیبا و مجلل اشاره نمود. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 13 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه مجلل طریقت ، میتوانید با شماره تلفن -تماس حاصل نموده و یا به آدرس " خیابان دماوند(تهران نو)غرب به شرق،قبل از ایستگاه پل تالار پذیرایی مجلل طریقت " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید). همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه جست و جوی پیشرفته تالارها ،تالار و مجموعه مورد نظر خود را براساس منطقه، سطح قیمت ، ظرفیت و ... جست و جو نمایید.

تالار پذیرایی طریفیت در سال 1395 در شرق تهران افتتاح گردید. تالار طریقت با ظرفیت 800 نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی, عقد, جشن تولد میباشد. این تالار عروسی دارای سالن های مجلل و لوکس با دکوراسیون زیبا میباشد. چیدمان میز ها به صورت 8 نفره میباشد و معماری داخلی به صورت ویژه و لاکچری طراحی شده است. همچنین این تالار عروسی دارای پارکینگ اختصاصی, نورپردازی, لابی مجلل, میز سلف سرویس چرخشی میباشد.

از تالار های زیبا در محدوده شرق تهران میتوان تالار پذیرایی طریقت را در خیابان دماوند نام برد.
ابن تالار زیبا با حداکثر ظرفیت 800 نفر و همچنین با طراحی و دکوراسیون مدرن و نوساز خود,سفره عقد های متنوع طبق سلیقه ی شما,لابی مجلل و زیبا آماده پذیرایی از کلیه ی مراسم ها و مجالس و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.
در همین رابطه می بینید: تالارهای شرق تهران
گالری عکس های تالار پذیرایی طریقت/ خیابان دماوند


تالار پذیرایی طریقت در خیابان دماوند تهران واقع شده است. تالار طریقت دارای ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی مراسمات و کلیه جشن های شما می باشد. از ویژگی های تالار عروسی طریقت می توان به نوساز بودن تالار با دیزاین جدید، سفره عقد های متنوع، لابی زیبا و مجلل اشاره نمود.



تالار پذیرایی مجلل در منطقهای پر تالار قرار دارد، خیابان تهران‌نو یا دماوند را می‌توان بازار بورس تالارها نامید. همین باعث شده که رقابت بسیار سخت باشد. ظرفیت تالار طریقت بالغ بر ۸۰۰ نفر است و از تالارها شیک و نوساز این منطقه است. از جاذبه‌های این تالار می توان به دکوراسیون مدرن و لوکس آن، نورپردازی دیجیتال و هوشمند، گروه موسیقی و دی جی خانم و آقا، جایگاه عروس و داماد فوق‌العاده، منوی سفره عقد، میوه آرایی اتاقعقد، میز رویل برای صرف شام عروس و داماد،  میز شام چرخشی، تهیه هدایای ویژه ؛ اشاره کرد.


تالار پذیرایی طریقت که به تازگی در خیابان دماوند افتتاح شده است به جرات میتوان گفت که جزو بهترین تالارهای پذیرایی شرق تهران محسوب میشود. علی رقم این مطلب که این تالار پذیرایی با تالار پلاس قرارداد ندارد ولی به تمام زوج هایی که در منطقه تهران قصد بررگزاری مراسم دارند پیشنهاد میکنیم که حتما از این مجموعه بازدید به عمل آورند. زیبایی، کیفیت، و مشتری مداری از جمله خصوصیات این تالار عروسی است که دلیل اصلی این پیشنهاد تالار پلاس را تشکیل میدهد. اگر به دنبال یک تالار خوب در شرق تهران میگردید حتما از تالار عروسی طریقت دیدن نمایید.

تالار پذیرایی مجلل طریقت جز زیباترین تالارهای پذیرایی شرق تهران و در خیابان دماوند واقع شده است. تالار طریقت با ظرفیت ۸۰۰ نفر مناسب برگزاری مراسم عروسی – نامزدی و عقد – جشن تولد میباشد.
تالار پذیرایی طریقت با دکوراسیون شیک و آنتیک و مبلمان و دیزاین طلایی محیطی باشکوه برای برگذاری مراسم شما می باشد.
تالار پذیرایی طریقت دارای سالن عقد مجزا و پارکینگ طبقاتی می باشد. همچنین این تالار عروسی دارای پارکینگ اختصاصی – سیستم نورپردازی حرفه ای –  لابی بسیار شیک – میز سلف سرویس چرخشی می باشد.
بازدید از این تالار خالی از لطف نخواهد بود.

تالار پذیرایی طریقت با ظرفیت ۸۰۰ نفر جزو تالارهای vip شرق تهران محسوب شده و در محدوده تهران نو واقع شده است و جزو یکی از تالارهای پذیرایی شرق تهران به شمار میرود.
تالار مجلل طریقت دارای دو سالن مجزا همراه با سقف های بلند وبدون ستون همراه با کفپوش سنگ شده همراه با اتاق عقد به همراه سفره عقد انتخابی با ظرفیت ۷۰ نفرو دارای ۲ طبقه پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۱۲۰ خودرو میباشد.
همچنین دکوراسیون و دیزاین بسیار شیک وخاص وسیستم نورپردازی و صوتی حرفه ای همراه با djخانم و آقا جلوه ای متفاوت به این تالار زیبا و لاکچری داده است.

تالار پذیرایی طریقت در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی طریقت بر عهده شاد می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالار پذیرایی طریقت (خیابان دماوند)

جهت دریافت آدرس و تلفن تالار پذیرایی طریقت- خیابان دماوند در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالار عروسی طریقت-شرق تهران برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالار پذیرایی طریقت (خیابان دماوند)؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد