استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل هما ( ونک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل هما:هتل 5 ستاره هما در قلب شهر تهران قرار دارد تالارپذیرایی هتل هما دارای سالن های مجلل و با شکوهی برای برگزاری مراسم عروسی هستند.
تالارعروسی هتل هما دارای امکانات و قابلیت های بسیار خوبی از جمله 3 منوی انتخابی،هدیه کیک عروسی و اقامت یک شب در هتل به عروس و داماد،پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا است.
سالن های پذیرایی هتل هما این هتل دارای سیستم نورپردازی و صوتی حرقه ای می باشندو دکدراسیون مجلل و با شکوهی برای پذیرایی از مهمانان طراحی کرده اند.
در مورد هزینه ها باید بدونید که این مجموعه در کلاس لوکس هتل های برگزار کننده عروسی شهر تهران می باشد.از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق عقد مجزا با سفره عقد شیک، گروه موزیک مجالس هم اشاره کرد. ظرفیت تالارپذیرایی هتل هما 350 نفراست
باید توجه داشته باشید که هزینه ورودی ها و امکانات در قرارداد شما جدا محاسبه میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید حضوری به هتل هما بریدو سوالاتتون که در رابطه با برگزاری دارید با مدیریت مطرح کنید.

برگزاری جشن ها و مراسم:
هتل هما پنج ستاره تهران ، برجي باشكوه در قلب شهر تهران و بهترين قسمت شمال خيابان اصلي شهر –وليعصر است كه امكان دسترسي آسان شما را به مراكز مهم اقتصادي، سياسي، جاذبه هاي فرهنگي، تاريخي و شاهراه هاي اصلي شهر فراهم مي سازد. ما در هتل هما تهران، سنت و مدرنيته را در هم آميخته ايم تا با ايجاد فضايي گرم و صميمي، حس در خانه بودن را به شما هديه كنيم و مفتخريم از اينكه ارائه دهنده خدمات و تسهيلات متفاوتي مي باشيم. هدف ما تضمين اقامتي آسوده، لذت بخش و خلق خاطره هايي به ياد ماندني، طي مدتي است كه ميزبان شما هستيم و اين مهم را با بهره گيري از مدرنترين تكنولوژي و دانش روز و بهره مندي از باتجربه ترين پرسنل هتلداري براي مهمانان خود مهيا نموده ايم.
طراحي و چيدمان هتل همراه با مجلل ترين مبلمان و تجهيزات برگرفته از نفيس ترين هنرها، شايسته ترين فضا و مكان را براي برگزاري كنفرانس ها، گردهمايي ها و جشن ها به شما ارائه مي نمايد.در تمامي 173 اتاق و سوئيت مجلل هتل، كه هر يك چشم اندازي ازرشته كوه هاي البرز، پايتخت زيبا و باغ رويائي هتل را در خود جاي داده اند، فضايي مطبوع را براي آسودگي شما ايجاد كرده ايم. رستوران هاي بنام ما به دليل سرو تازه ترين، مطبوع ترين و لذيذ ترين غذاهاي ايراني و فرنگي در تمامي فصول سال زبانزد هستند. با حضور در هر يك از اتاق ها و سوئيت هاي زيبا و مجلل، مركز تجاري، سونا و جكوزي منحصر به فرد، تجربه ماساژهاي درماني و نيروبخش و رستوران هاي با شكوه هتل كه بهترين طعم ها را به شما هديه مي دهد، به ياد ماندني ترين ساعات زندگي تان را با ما تجربه كنيد. ما در خانه خودتان منتظر شما هستيم ...!


اطلاعات کاملتری از تالار هتل هما دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی هتل هما: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل هما ( ونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالار هتل هما در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل هما برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل هما ( ونک )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
2%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد