استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهتل پارسیان آزادی ( یادگار امام شمال )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل آزادی:هتل آزادی تهران از زمانی که در زنجیره هتل های هایت قرار داشت تا کنون در ارائه خدمات پنج ستاره به مهمانانی است، که می خواهند از یک مراسم پنج ستاره لذت ببرند.
هتل پارسیان آزادی در مجاورت رشته کوههای البرز و در تلاقی شاه راه های اصلی شهر(اتوبان چمران-یادگارامام) از نظر دسترسی بهترین شرایط را دارد و این نکته مهم میتواند برای شما و مهمانانتان باعث آرامش خیال از نظر موقعیت دسترسی و مکانی باشد.
این مجموعه زیبا و مجلل چندین سالن پذیرایی دارد که اولین آن سالن زرین می باشد که سالنی چند منظوره است و محیطی به مساحت 635و بدون ستون می باشد.میزوصندلی های این سالن 6 نفره و کاور سفید رنگ دارند،سقف آن بلند و لوسترهای خاص و با شکوهی در آن تعبیه شده است.این سالن بزرگ برای ضیافت های مناسبتی با چیدمان گرد گنجایش 350 نفر و در جشن های عروسی با سن و میز غذا به 250نفر کاهش می یابد.
سالن ارکید هتل پارسیان آزادی با ظرفیت 100 نفر به هنگام مراسم عروسی معمولا برای آقایان در نظر گرفته میشود و همراه سالن پانیذ جشن عروسی را پوشش میدهند.
سالن زمرد سالنی است که با پارتیشن هایی که در دیوار آن تعبیه شده است به دوقسمت کوچک قابل تبدیل است،این سالن ویژه برای برگزاری مراسم عقد و یا نامزدی مناسب است و گنجایش آن با میزهای گرد حدود 50 نفر است.
سالن vipپانیذ یکی از لوکس ترین سالن های هتل است، این سالن مستطیل است اما گرد به نظر میرسد، در دوسو بالهای است که به فضای دوار وسط پیوند میخورد،این سالن گنجایش 100 مهمان را دارد و در مراسم عروسی برای بانوان مورداستفاده قرار میگیرد.
سالن پانیذبا معماری خاص و کم نظیر و همچنین دکوراسیون و مبلمان مناسب زیبایی مراسم شما را چندین برابر می کند.سالن نگین در کنار لابی با نمای بیرونی هتل گنجایش 130 نفر رادارد، که از ورودی ویژه خود برخوردار و دسترسی راحتی دارد چیدمان میزوصندلی های این سالن 8نفره و همه ی صندلی های آن روکش دارند.در مراسم عروسی این سالن به عنوان سالن آقایان استفاده میشود.مهمانداران تالارپذیرایی هتل آزادی پنج ستاره همه دارای لباس فرم وبسیار با تجربه هستند،کیفیت غذا و تنوع آن هم بسیار بالاست.
از نظر کارشناسان سایت دوشیزه این هتل از نظرقیمت در کلاس لوکس مجموعه های برگزار کننده مراسم عروسی قرار میگیرد. تالارعروسی هتل آزادی علاوه بر همه مطالب گفته شده امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، گروه موزیک، سیستم صوتی حرفه ای، اتاق عقد و سفره های متنوع،گل آرایی و آتش بازی هم میباشد.امیدوارم این مطالب برای پیدا کردن یک مجموعه پذیرایی خوب برای مراسم عروسی به شما کمک کند.



هتل پارسیان آزادی
هدف هتل پارسیان آزادی تهران از آغاز (زمانی که در زنجیره هتل های هایت قرار داشت) تا کنون، ارائه خدمات پنج ستاره به میهمانانی است که می خواهند چنین خدماتی را تجربه کرده و ازلذت احترام سنتی ایرانیان به میهمان برخوردار شوند. بنابراین به محض اینکه به عنوان میهمان، ما را سرافراز نمائید برای ما در جایگاه رفیع پنج ستاره بودن قرار می گیرید و این هتل تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا لبخند رضایت را بر لبانتان بنشاند.
به خود می بالیم که پس از بازسازی میزبان بلند پایگانی چون بان کی مون ، کوفی عنان ، کاترین اشتون ، خاویر سولانا ، ریاست جمهوری ونزوئلا ، ماهاتیر محمد ، نخست وزیر هندوستان ،زیگمار گابریل معاون صدر اعظم و وزیر اقتصادآلمان ،رئیس جمهور اتریش ،سپ بلاتر رئیس فیفا ،طالب الرفاعی (رئیس سازمان جهانی جهانگردی)،نخست وزیر بنگلادش، نخست وزیر اندونزی ،تیم آث میلان،تیم ملی فوتبال، برایان تریسی ، کیتارو وشهداد روحانی و پروفسور سمیعی و مشاهیر بسیاری بوده ایم.
هتل پارسیان آزادی در مجاورت کوهپایه رشته کوه البرز و نقطه تلاقی شاهراه های اصلی از نظر دسترسی در بهترین شرایط قرار می گیرد و میهمانانش را از این نظر آسوده می سازد.هتل همسایه ی نمایشگاه بین المللی، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه بزرگ ورزشی انقلاب و جاذبه های گردشگری چون مجموعه تاریخی سعد آباد،مجموعه تفریحی توچال و پارک ژوراسیک تهران است و به میهمانانش اجازه دسترسی آسان به این مراکز را می دهد.
از نظر تنوع اتاق نیزبا 475 اتاق و شش گونه مختلف، به میهمانان خود قدرت انتخاب می دهد تا از میان اتاق سینگل،توئین،دبل وسوئیت جونیور،رویال،دوبلکس و پرزیدنتال و اتاق ویژه معلولین یکی را برگزیند.به اینها رستوران ایرانی 24 ساعته، رستوران فرنگی در طبقه 26 و رستوران ایتالیایی بیچه و هفت سالن چند منظوره مختلف ،با ظرفیت های متفاوت(از 50 تا500 نفر) را بیفزائید که این هتل برای میهمانانش تدارک دیده تا تمامی جلسات،همایش و ضیافت هایشان را پوشش دهد.
هتل از سیستم یکپارچه صرفه جویی در انرژی BMS بهره می برد و هشدارهایی درباره شست و شوی ملحفه ها و مصرف بهینه آب در تمامی اتاق ها نصب کرده وبه عنوان هتلی دوستدار محیط زیست نخستین هتل سبز ایران است.
سالن های مجالس و تشریفات
هتل پارسیان آزادی با 7 سالن چند منظوره میزبان بسیاری از اجلاس های بین المللی، نشست های خبری، ضیافت های دیپلماتیک، روزهای ملی، میهمانی های خاطره انگیز و عروسی های مجلل بوده است. این هتل سه سالن مجهز جلسات الماس،برلیان و زمرد را در اختیار دارد که همواره با این سالن ها، میزبان شایسته ای برای همایش ها، کنفرانس های خبری و دوره های آموزشی بوده است.
سالن نگین
سالن نگین در کنارلابی با نمای بیرونی هتل مناسب برگزاری مجالس تا130نفر گنجایش است و از ورودی ویژه خود برخوردار است. این سالن دسترسی بسیار راحتی داشته و در مراسم عروسی به عنوان سالن آقایان استفاده می شود.
سالنی که میز بوفه ثابت دارد و از جمله مراسم شاخصی که در آن برگزار شده می توان به کنفرانس خبری رئیس فیفا اشاره کرد. این سالن 180 نفر گنجایش چیدمان سینمایی داشته و میتواند 50 نفر را دور میز در خود جای دهد.
برای مشاهده تصاویر بیشتر از سالن نگین، به گالری تصاویر مراجعه کنید.
سالن زرین
سالن زرین هتل نیز سالنی چندمنظوره است که تاکنون اجلاسهای بین المللی وکنگره ها و سمینارهای بسیاری در آن برگزار شده است.این سالن متقارن 635متری که ستون ندارد جشن های عروسی باشکوهی را تجربه کرده است.
این سالن که از سران و بلندپایگان بسیاری پذیرایی کرده است سقفی بلند و شکوهی کم نظیر دارد که لوستری خاص و چند ضلعی آنرا آراسته و می تواند تا 600 میهمان را با چیدمان سینمایی در خود جای دهد.این گنجایش در ضیافت های مختلف با میزهای گرد به 350 نفرکاهش می یابد و در جشن های عروسی با سن ومیز غذایی که جهت پذیرایی در خود جای می دهد تا به 250 نفر می رسد.
این سالن چیدمان های بسیاری به خود دیده و از چیدمان اجلاس بین المللی تا کنفرانس های معظم یا میهمانی های کوکتل در روزهای ملی را تجربه کرده است.سالن دارای بخش رختکن بوده و دو جفت ورودی و خروجی مجزا داشته وبه سرویس های بهداشتی مختص خود مجهز است.
برای مشاهده تصاویر بیشتر از سالن زرین، به بخش گالری تصاویر مراجعه فرمایید.
سالن ارکیده
سالن ارکیده میهمانان را به ضیافت مناظر می نشاند و ضیافتهای دیپلماتیک بسیاری به خود دیده است. در این سالن، هم شهر زیر پایتان است و هم پنجره هایی به سمت شمال، کوه را به تصویر کشیده است.
این سالن با چیدمان خاص خودش با میزهای مربع و مستطیل می تواند از120 میهمان به شایستگی پذیرایی کند. البته میزهای VIP زیادی نیز تاکنون دور آبنمای کوچک آن چیده شده که تا 20 نفر ظرفیت داشته است. به هنگام مراسم عروسی این سالن معمولاً سالن آقایان است که همراه با سالن پانیذ جشن های 200 نفره را پوشش می دهد.
برای دیدن تصاویر بیشتر از سالن ارکیده، به گالری تصاویر مراجعه کنید.
سالن زمرد
سالن زمرد سالنی است که همزمان هم سالن جلساتی142 متری به شکل L است که می تواند با پارتیشن هایی که در دیواره های سالن تعبیه شده به دو سالن کوچک و بزرگ تبدیل شود و هم سالن ویژه برگزاری مراسم زیبای عقد است.گنجایش سالن به شکل سینمایی تا 70 نفر و به شکل ضیافتی (با میز گرد) تا 50 نفر خواهد بود و دور میز U تعداد 25 میهمان گنجایش دارد.
در مراسم عقد بخشی از سالن به سفره اختصاص پیدا کرده و روبروی سفره، صندلیهای شرکت کنندگان در مراسم چیده می شود.این سالن در صورت تفکیک به سالنهایی با گنجایش 12 و 18 نفر دور میز U تبدیل می شود و می تواند میزبان دو جلسه همزمان باشد.
برای دیدن تصاویر بیشتر از سالن زمرد، به گالری تصاویر مراجعه کنید.
سالن پانیذ
سالن VIPپانیذ یکی از لوکس ترین سالن های هتل است که از میهمانی های وزرا تا تیم های ملی و جشن های کم نظیر را پذیرا بوده و از منظره فوق العاده با دکور خاص خود بهره می برد.این سالن که مستطیل است اما گرد به نظر می رسد در دو سو دارای بالهایی است که به فضای دوار وسط پیوند می خورد.
این سالن که 267 متر مربع مساحت دارد، به اندازه 100 میهمان گنجایش داشته و در جشن عروسی بیشتر مورد استفاده بانوان قرار می گیرد. این سالن با معماری خاص و کم نظیر خود به انتظار مقدم میهمانان گرامی بر فراز تهران نشسته است.
برای دیدن تصاویر بیشتر از سالن پانیذ، به گالری تصاویر مراجعه کنید.





اطلاعات کاملتری از تالار هتل پارسیان آزادی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالارهتل پارسیان آزادی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارهتل پارسیان آزادی ( یادگار امام شمال )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارهتل پارسیان آزادی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارهتل آزادی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارهتل پارسیان آزادی ( یادگار امام شمال )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد