استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی آجودانیه ( اقدسیه )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالار پذیرایی آجودانیه:باشگاه پذیرایی آجودانیه در دو طبقه بنای مجلل و زیبا در محیطی سبز و مشجر به مساحت حدود 7000متر شامل تالار بزرگ زمرد به ظرفیت 500 نفر و تالار بزرگ یاقوت به ظرفیت 500 نفر امکان تجمع تالارها و برگزاری مراسم بزرگ و همچنین اتاق عقد انتخابی با امکان عکاسی و فیلم برداری در منطقه آجودانیه طراحی و ساخته شده است.
تالارآجودانیه که وابسته به بانک ملی است،یکی از تالارهای عروسی خوب در شمال تهران محسوب میشود.ورودی این تالار پذیرایی بسیار زیبا و جذاب است وجود آلاچیق های زیبا و درختان سرسبز لذت بردن از مراسم رابرای مهمانان شما بیشتر و سرو شام عروسی در این محیط سرسبز و مناسب لذت آن را دو چندان خواهد کرد.
نمای ساختمان باشگاه آجودانیه عمارتی است و لابی آن دیزاین شیک و با شکوهی دارد.اما باید توجه کرد که قوانینی مثل موسیقی بدون کلام و مجاز،محدودیت ورود داماد به سالن خانمها،چادری بودن عروس خانم و رعایت حجاب بانوان موقع ورود داماد به سالن در این تالار اجباری می باشد. مدیریت تالارآجودانیه که در خیابان اقدسیه قراردارد به عهده آقای علی اصغری میباشد
میزوصندلی ها مبله و هشت نفره هستند،پذیرایی به نحو بسیار خوب توسط پرسنل مجرب انجام خواهد شد،کیفیت غذا و تنوع آن بسیار بالاست.
با در نظرگرفتن لیست قیمت منوهای تالار آجودانیه سایت دوشیزه کلاس لوکس رو برای هزینه برگزاری مراسم عروسی در این تالار خوب مال تهران انتخاب کرده است.
از دیگر امکانات این مجموعه میتوان به اتاق عقد بزرگ به ظرفیت 70 نفر،پارکینگ با گنجایش 180 خودرو، کافی شاپ، آسانسور،آتیش بازی،سفره خانه ستنی، محل بازی کودک اشاره کرد.
امیدوارم تلاش های من و همکارانم در سایت دوشیزه به شما عزیزان کمک کند تا انتخاب آگاهانه تر ومطابق با شرایط خود داشته باشید.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی آجودانیه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی آجودانیه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی آجودانیه ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن باشگاه پذیرایی آجودانیه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی آجودانیه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی آجودانیه ( اقدسیه )؟ از مجموع 4 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
5.5%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد