استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی آمیتیس ( سعادت آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی آمیتیس :تالار آمیتیس را می توان در فهرست بهترین تالارهای سعادت آباد قرارداد،این مجموعه پذیرایی در محدوده بلوار دریا و نزدیک به خیابان صرافها واقع شده است.
مدیریت تالارعروسی آمیتیس را آقای گیاهی برعهده دارند و با بکارگیری از افراد تحصیلکرده در امر هتلداری امکان پذیرایی از 500 نفر را در مجموعه خود دارا می باشد.
مجموعه تشریفاتی آمیتیس دارای امکاناتی مثل محل بازی کودک،پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 80 خودرو،دیزاین و گل آرایی لابی و ورودی وجایگاه عروس وداماد،دی جی خانم وآقا، ظرف پذیرایی لوکس میباشد.
سالن های تالار آمیتیس دارای سقف بلند با دکوراسیون مبله هستند این سالن ها ستون دارند وتمام سقف ودیوارها به طور حرفه ای نورپردازی شده وسیستم صوتی حرفه ای در آنها نصب شده است.
اتاق عقد سالن پذیرایی آمیتیس بزرگ وزیباست وچیدمان صندلی های آن به شکل سینمایی وشبیه به سالن های عقد اروپایی طراحی شده است.در سالن بانوان پروجکشنی برای دیدن کلیپ عروسی تعبیه شده است.
جایگاه عروس وداماد مناسب و پیست رقص آن فضای کافی برای رقص عروس و داماد دارد.منوها این تالار از متنوع ترین غذاهای ایرانی و فرنگی،سالادها،دسرها،اردورها و نوشیدنی های سردوگرم می باشد.
باتوجه به قیمت منوهای تالارپذیرایی آمیتیس سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای هزینه برگزاری مراسم عروسی در این مجموعه پذیرایی در منطقه 2 برگزیده است.با توجه به امکانات و سطح کلاس می توان گفت که تالار آمیتیس یکی از گران قیمت ترین تالارهای غرب تهران است و برای افرادی که به دنبال یک تالار با کلاس وشیک در غرب تهران هستند،پیشنهاد مناسبی است.

در ادامه مشاورین سایت دوشیزه  سالن های آرایش عروس معروف سعادت آباد ، آتلیه عکاسی عروس داماد سعادت آباد ، باغ تالارهای عروسی معروف سعادت آباد ، دفترهای ازدواج معروف سعادت آباد ، فروش و اجاره لباس عروس ، سفره عقد معروف سعادت آباد ، گلفروشی و اجاره ماشین عروس معروف سعادت آباد ، شیرینی فروشی های معروف سعادت آباد را  معرفی خواهند کرد

تالار آمیتیس - منطقه 2
مجموعه تالار پذیرایی آمی تیس با مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع در ۷ طبقه که شامل پارکینگ اختصاصی، لابی و سالنها می باشد در سال ۱۳۸۴ جهت برگزاری مهمانی ها، همایش ها، مراسم رسمی و جشن های عروسی گشایش یافت. تالار آمی‌تیس با ورودی زیبا و باشکوه امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی را فراهم ساخته است. مجموعه آمی تیس به دلیل برخورداری از طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد موفق شده جایزه اختصاصی معماری را در سال ۱۳۸۲ به خود اختصاص دهد.

سالن های تالار آمی تیس : تالار پذیرایی آمی تیس دارای دو سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با قابلیت پذیرایی ۴۵٠ نفر، نورپردازی منحصر به فرد و زیبا و همچنین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای می تواند یکی از انتخاب های شما جهت میزبانی مراسماتتان باشد.

سالن ویژه مراسم عقد تالار عروسی آمی تیس : سالن عقد اختصاصی تالار  با مساحت ۱۰۰ متر مربع و نورپردازی زیبا و مناسب جهت عکاسی و فیلمبرداری قابل استفاده برای کلیه مراسمات باشکوه و بیادماندنی جشن عقد و همچنین محلی مناسب چهت برگزاری همایش های کوچک می باشد.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی آمیتیس دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی آمیتیس: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تالار و باغ

تالار پذیرایی آمی تیس با 460 نفر ظرفیت در منطقه سعادت آباد واقع گردیده است و افتخار میزبانی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.

تالار پذیرایی لوکس آمیتیس خدمات متفاوتی برای مجالس و عروسی ها  با بهترین امکانات و سرویس دهی در خدمت شما شهروندان عزیز تهرانی می باشد که در سعادت آباد تهران واقع شده است.

تالار پذیرایی آمیتیس در سال تاسیس شده است. این تالار پذیرایی با دارا بودن سالن و ظرفیت نفر، پذیرای مهمانان شما خواهد بود. مدیریت تالار پذیرایی آمیتیس بر عهده گیاهی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

تالار پذیرایی آمی تیس به مدیریت آقای گیاهی ، با معماری مدرن ، طراحی مجلل ، دکوراسیون بروز ، فضایی باشکوه ، در کنار پرسنلی آموزش دیده و مجرب ، امکانات درخور توجه ، تجهیزات پیشرفته ، پارکینگ اختصاصی با فضای کافی ، منوی غذایی متنوع با کیفیت بسیار مطلوب با استفاده از بهترین مواد اولیه ، سرویس دهی متمایز ، ورودی زیبا و متفاوت ، اتاق عقد مجزا با دکوری جذاب مطابق با سلیقه مشکل پسندان ، تخصص ما ، ساختن زیباترین و خاطره انگیزترین مجالس برای شماست. اگر تصمیم دارید یک شب به یادماندنی در خاطرات خود و تمامی میهمانان گرامی شما ثبت شود، آمی تیس در این امر ، تخصص دارد.

تالار پذیرایی آمی تیس توانایی میزبانی مراسم های مختلفی مثل همایش ها، مراسم های ازدواج و تولد را دارد. هریک از سالن های پذیرایی این تالار دارای ظرفیتی به تعداد 230 نفر است برای مراسم های بزرگ می توان از هر دو سالن به صورت همزمان استفاده کرد. طراحی این دو سالن به صورت ست و هماهنگ انجام شده است. سالن پذیرایی شماره ی دو تالار آمی تیس معمولا در مراسم های ازدواج به سالن آقایان اختصاص داده می شود. طراحی سن این سالن به گونه ای است که تمامی تمرکز را بر عروس و داماد جلب می کند. این سن قابلیت گل آرایی و بادکنک آرایی برای جذابیت بیشتر دارد.

تالار پذیرایی آمیتیس تهران، در رده بهترین و مجلل‌ترین تالارهای پایتخت قرار دارد. تالاری که در دل منطقه سعادت‌آباد و محدوده بلوار دریا به مانند نگینی می‌درخشد. این مکان فوق‌العاده زیبا، در سال ۱۳۸۴ و با مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ مترمربع افتتاح شد. مجموعه‌ای در ۷ طبقه که یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای برگزاری همایش‌ها، مهمانی‌ها، مراسم عروسی و رسمی می‌باشد. تالار پذیرایی آمیتیس تهران، با ورودی بسیار زیبا و باشکوهی امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی فراهم کرده است. این مجموعه بی‌نظیر، به خاطر معماری شگفت‌انگیز و منحصربه‌فرد، موفق به دریافت جایزه اختصاصی معماری در سال ۱۳۸۲ گردید. باید بگوییم که مدیریت تالار آمیتیس بر عهده جناب آقای گیاهی بوده و ایشان با بکارگیری افرادی مجرب و تحصیل‌کرده در زمینه هتلداری لبخندی حاکی از رضایت را بر لبان مهمانان نشانده‌اند. این مجموعه، دارای دو سالن با سقف‌های بلند و تزیین شده بوده و دکوراسیون زیبا و چشم‌نواز آن در بدو ورود نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. گفتنی است که هر کدام از سالن‌های تالار پذیرایی آمیتیس، با مساحتی برابر با ۱۰۰۰ مترمربع، امکان پذیرایی از ۵۰۰ نفر را دارا می‌باشد.
این تالار، سالن عقدی بسیار شیک نیز در خود جای داده است. جایی که با چیدمان صندلی‌های آن که شباهت زیادی به سالن‌های عقد اروپایی دارد، شما را از انتخاب این مکان به عنوان شروع زندگی مشترک مطمئن می‌کند. همچنین، بروجکشنی نیز در سالن مخصوص بانوان جهت تماشای کلیپ‌های عروسی تعبیه شده است. در مورد منوی غذایی این تالار باید بگوییم که آمیتیس بهترین و باکیفیت غذاها را در مراسم‌های باشکوه شما برایتان آماده می‌کند. انواع سالاد، دسر، نوشیدنی‌های سرد و گرم و اردورها با بهترین مزه و چیدمانی فوق‌العاده در این رستوران شما را به مهمانی طعم‌ها و رنگ‌ها دعوت می‌کنند.
اگر به دنبال یکی از بهترین و مجلل‌ترین تالارها در غرب تهران بزرگ برای برگزاری مراسمی باشکوه در شبی فراموش‌نشدنی می‌گردید، ما تالار پذیرایی آمیتیس را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. جایی که به عنوان تالاری همه چیز تمام سعی در جلب رضایت و رقم زدن لحظاتی خاطره‌انگیز و به‌یاد‌ماندنی را برای شما دارد.

تالار آمی تیس از بهترین تالارپذیرایی ها در غرب تهران هست که در محله سعادت آباد واقع شده است و مناسب برای مراسم های مجلل ختم و عروسی می باشد که با انواعی از بهترین غذاها و عالی ترین پذیرایی برای مهمانان می باشد.

تالار آمیتیس یکی از گران قیمت ترین تالارهای غرب تهران است و برای افرادی که به دنبال یک تالارپذیرایی با کلاس و شیک در غرب_تهران محله سعادت_آباد هستند پیشنهاد مناسبی است.

مجموعه تالار پذیرایی آمی تیس یکی از تالارهای زیبا و لوکس تهران است که در سعادت آباد منطقه  غرب تهران با مساحت بالغ بر 3500  متر  در 7 طبقه  در سال 1384 جهت برگزاری همایش ها و مجالس رسمی تاسیس شد, این تالار دارای 2 سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت 1000 متر مربع که دارای ظرفیت 450 نفر میباشد قرار دارد.

تالار آمی تیس با طراحی بسیا ویژه و منحصر به فرد خود توانسته در سال 1382 جایزه اختصاصی معماری را به خود اختصاص دهد.

دیگر شاخصه های تالار آمی تیس به سالن ویژه مراسم عقد تالار می توان اشاره کرد که  سالن عقد اختصاصی  با 100 متر مربع مساحت و نورپردازی شیک و زیبا و فضای مناسب جهت عکاسی و فیلمبرداری می باشد و این سالن علاوه بر  استفاده برای کلیه مجالس  و مراسم باشکوه و بیادماندنی جشن عقد  همچنین میتواند محلی مناسب چهت برگزاری همایش های کوچک نیز باشد.

تالار پذیرایی آمی تیس از مجموعه تالار پذیرایی های سعادت آباد آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد. مجموعه تالار پذیرایی آمی تیس با مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع در 7 طبقه که شامل پارکینگ اختصاصی، لابی و سالنها می باشد در سال 1384 جهت برگزاری مهمانی ها، همایش ها، مراسم رسمی و جشن های عروسی گشایش یافت. تالار آمی‌تیس با ورودی زیبا و باشکوه امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی را فراهم ساخته است. مجموعه آمی تیس به دلیل برخورداری از طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد موفق شده جایزه اختصاصی معماری را در سال 1382 به خود اختصاص دهد. سالن های تالار آمی تیس : تالار پذیرایی آمی تیس دارای دو سالن مجزا و تمام آکوستیک با مساحت 1000 متر مربع و با قابلیت پذیرایی ٤٥٠ نفر، نورپردازی منحصر به فرد و زیبا و همچنین سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای می تواند یکی از انتخاب های شما جهت میزبانی مراسماتتان باشد. سالن ویژه مراسم عقد تالار عروسی آمی تیس : سالن عقد اختصاصی تالار با مساحت 100 متر مربع و نورپردازی زیبا و مناسب جهت عکاسی و فیلمبرداری قابل استفاده برای کلیه مراسمات باشکوه و بیادماندنی جشن عقد و همچنین محلی مناسب چهت برگزاری همایش های کوچک می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از تالار پذیرایی های منطقه 2 را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه آمی تیس ، میتوانید با شماره تلفن --تماس حاصل نموده و یا به آدرس " سعادت آباد،بلوار دریا،انتهای خیابان صرافهاتالار پذیرایی آمی تیس " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید. (لطفا هنگام تماس نحوه آشنایی خود را سایت دوشیزه معرفی نمایید).


معرفی تالار آمی تیس
تالار آمی تیس واقع شده در غرب تهران با ظرفیت 450 نفر و این تالار عروسی دارای بهترین منطقه جغرافیایی می باشد.

در سال 1382 تالار پذیرایی آمی تیس به جهت دارا بودن طراحی ویژه موفق به دریافت جایزه اختصاصی معماری گردید.

اتاق عقد به سبک اروپایی دیزاین شده است وهمچنین استقبال ویژه و متفاوت از ماشین عروس و داماد در لابی تالار پذیرایی آمی تیس صورت می گیرد.

امکانات و سرویس دهی تالار آمی تیس
1- دو سالن مجزا
2- پارکینگ اختصاصی
3- نور پردازی و سیستم صوتی حرفه ای
4- امکانات بازی کودکان
5- دی جی خانم و آقا

تالار آمی تیس با قابلیت پذیرایی از 460 میهمان در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد و آماده برگزاری مراسم عروسی و دیگر مراسم و همایش میباشد.



تالار امی تیس که در سال 1384 در شمال غرب تهران (محدوده سعادت آباد) افتتاح شد، توانسته بود در سال 1382، جایزه اختصاصی معماری را کسب نماید. تالار عروسی امی تیس با مساحتی بالغ بر 3500 مترمربع در 7 طبقه (شامل 2 سالن مجزا با سقف بلند، پارکینگ اختصاصی و ورودی مجلل) به ظرفیت 460 نفر احداث شده که 2 سالن دارای مساحت 1000 مترمربع و اتاق عقد سینمایی مشابه سالن های عقد اروپایی است. تالار تشریفات امیتیس دارای خدماتی نظیر آتش بازی سرد، محل بازی کودک، سفره خانه سنتی، شعبده بازی، اتاق عقد مجزا به مساحت 100 مترمربع با ظرفیت 70 نفر و پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 80 خودرو است.

تالار آمیتیس یکی از بهترین تالارهای واقع در سعادت آباد میباشد و با مدیریت خوب و توانای اقای گیاهی در حال فعالیت است. تالار عروسی امی تیس تهران با مساحتی بالغ بر ۳۵۰۰ متر مربع در ۷ طبقه که شامل پارکینگ اختصاصی، لابی و سالنها می باشد آماده برگزاری مهمانی ها، همایش ها، مراسم رسمی و جشن های عروسی شما میباشد. تالار آمی‌تیس با ورودی زیبا و باشکوه امکان استقبال از اتومبیل عروس و داماد را در داخل لابی را فراهم ساخته است. مجموعه آمی تیس به دلیل برخورداری از طراحی بسیار ویژه و منحصر به فرد موفق شده جایزه اختصاصی معماری را در سال ۱۳۸۲ به خود اختصاص دهد.


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت
  • ناهید رستمی1395/02/06

    بدون شک یکی از بهترین تالارهای ایرانه. توی یک خیابون فرعی پهن توی سعادت آباد واقعه و حتی اگه نخواید توی پارکینگ اختصاصیش پارک کنید بیرونش جای پارک فراوونه که در مقایسه با خیلی از تالارهای عروسی مزیته
    غذاها همه عالیه بالای بیست نوع انواع کباب دوتا بره درسته کبابی ماهی درسته کبابی بیف استروگانف فسنجون میگو سوخاری باقالی پلو با ماهیچه خوراک زبان فیله مرغ سوخاری ماهی سوخاری و بیش از ده مدل سالاد و دسر
    قیمت تا جایی که فهمیدم برای این منو که گفتم نفری حدود 90 هزار تومنه یعنی قشنگ چهل پنجاه میلیون فقط هزینه سالن شده بود. برای کسایی که پولشو دارن اینجا بهترین گزینه برای عروسی گرفتن می تونه باشه
    سرویس در حد عالیه یعنی یه دونه میوه از روی ظرف برداشته بشه سریع جایگزین می کنن. همین طور شیرینی. به محض ورود از مهمون ها با کافه گلاسه توی یک لیوان مخصوص پذیرایی می کنن و کمی بعد هم با آبمیوه.
    روی هر کدوم از میزها یک دسته گل گذاشته بودن و غیر از اون همه جای سالن هم پر از دسته گل بود. ماشین عروس و دامادم توی لابی منتظرشون بود تا سوار شن و بیان بیرون
    غذا و سرويس واقعن خوب بود در مورد قيمت چون مهمون بودم اطلاع ندارم ؛) فقط انتخاب اين دستمال كاغذي واسه يه مراسم رسمي آيا صحيح است !!!!!


مشاهده کامل نقد »

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی آمیتیس ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی آمیتیس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی آمیتیس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی آمیتیس ( سعادت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد