استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی المپیک ( دهکده المپیک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالار پذیرایی المپیک: این تالار در محدوده شهرک راه آهن،گلستان و دهکده المپیک واقع شده است یکی از تالارهای منطقه 22تهران نیز محسوب میشود،ظرفیت تالارپذیرایی المپیک 450نفر است.
این تالاردارای دو سالن مبله درطبقه همکف با نورپردازی وسیستم تهویه مناسب به صورت مجزا برای آقایان وبانوان میباشد.طبقه سوم برای مراسم های دیگر مانند افطاری،ولیمه ،نامزدی، بعد از دفترخانه ازدواج،عقد،نامزدی و...مورد استفاده قرار میگیرد.
فضای داخلی تالارالمپیک صندلی های 9نفره با میزهای گرد دارد،روی هرمیزظروف سیلوری برای سرو میوه وشیرینی قرار داده میشود.سقف سالن عروسی بلند است وستون دارد.مدل جایگاه عروس وداماد که در آخر سالن است به صورت ماه وخورشید وستاره با یک مبل کلاسیک طراحی شده است.
علاوه بر این مجموعه پذیرایی المپیک دارای امکاناتی چون موزیک پلی بک،نورپردازی ورقص نورجدید و شیک،پارکینگ اختصاصی،اتاق عقد فوق العاده مجزا هم میباشد.از نظر هزینه ها وقیمت ها تالار پذیرایی در سایت دوشیزه با کلاس متوسط قرارگرفته است.این تالاردسترسی مناسبی از بزرگراه حکیم وهمت دارد واگر انتخاب شما تالارعروسی المپیک میباشد،میتوانید از ساعت 11لغایت 15 به آدرس تالار مراجعه کنید.


تهیه گزارش تالار عروسی المپیک: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی المپیک ( دهکده المپیک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی المپیک در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی المپیک برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی المپیک ( دهکده المپیک )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد