استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی بام طلائیه ( میدان راه آهن )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی بام طلاییه :در خیابان کارگر و نزدیک میدان راه آهن واقع شده است ویکی از مجموعه های پذیرایی وابسته به سازمان شهرداری میباشدودارای ظرفیت 1200نفر میباشد.
تالارتشریفات بام طلائیه با سالن های تقریبا بزرگ و مبله برفراز بلندترین بام جنوب تهران قرار دارد و دارای پارکینگ اختصاصی به تعداد ماشین مهمانانتان می باشد.
از امکانات خاص تالارپذیرایی طلاییه می توان به باغ مخصوص جهت فیلم برداری ازعروس وداماد،آتلیه مخصوص مهمانان،گروه موسیقی سنتی و اتاق عقد مجزا با ظرفیت 50نفر اشاره کرد.
جایگاه عروس وداماد در سالن عروسی بانوان روی یک استیج بزرگ با فضای وسیع برای رقص تانگوی عروس وداماد طراحی شده است.دور تا دور این سالن ها تراس بزرگی وجود دارد که امکان دیدی به وسعت شهر تهران برای میهمانان شما خواهد بود.
طبقه ششم این مجموعه پذیرایی شیک جایی با صفاست که در آن آلاچیق مناسبی ساخته شده است که میز شام مخصوص عروس وداماد در آن قرار داده میشود.برای رزرو تالار بام طلائیه ورودی دریافت میشود که مبلغ آن در ایام خاص و آخر هفته ها دو برابر معمول است.
بازدید کارشناسان سایت دوشیزه از تالار بام طلائیه و بررسی لیست قیمت منوهای این تالار عروسی برای هزینه ی برگزاری جشن عروسی در این مجموعه کلاس اقتصادی را بهترین گزینه دانسته اند.


تالار پذیرایی و عروسی بام طلائیه

برفراز بلندترین بام جنوب تهران
تالار پذیرایی و عروسی بام طلائیه واقع در خیابان کارگر جنوبی بوده و دارای ظرفیت ۱۲۰۰ نفر می باشد . این تالار برفراز بلندترین بام جنوب تهران قرار دارد . تالار بام طلائیه دارای پارکینگ به تعداد ماشین های میهمان هایتان می باشد . از امکانات خاص تالار می توان به باغ مخصوص جهت فیلمبرداری از عروس و دامادهای محترم ، آتلیه مخصوص میهمان ها و گروه دف نوازی اشاره کرد . تالار بام طلائیه نوساز و دارای کیفیت غذای عالی می باشد .
با مدیریت حسن زاده
اتاق عقد همراه با سفره عقد
میوه آرایی اتاق عقد
شمع آرایی اتاق عقد
بادکنک آرایی اتاق عقد
منو موزیک
نورپردازی
جنگ شادی
گروه دف زن و ملودی خوان
مداح
خواننده
منو گل آرایی و شمع آرایی
گل آرایی جایگاه
گل آرایی سر میزها (بصورت جام و آینه)
شمع آرایی راه پله
تالار طلائیه دارای پارکینگ به تعداد ماشین های میهمان هایتان می باشد.




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی بام طلائیه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید



تهیه گزارش تالار عروسی بام طلائیه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی بام طلائیه ( میدان راه آهن )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی بام طلائیه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی بام طلائیه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی بام طلائیه ( میدان راه آهن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد