استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی جام جم ( شهرری )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی جام جم: در بین آگهی های تبلیغاتی و مجله های عروسی اولین موردی که برای ما مهم است قیمت ارائه خدمات در آن مجموعه است در مرحله بعدی کیفیت و تنوع خدمات و دیگر امکانات در اولویت های بعدی قرار میگیرد.
تالارپذیرایی وعروسی جام جم دارای یک سالن به ظرفیت650نفراست.فضای داخلی این سالن بزرگ به دو قسمت مجزا برای آقایان وخانم ها تقسیم شده است.
محیط داخلی با میزوصندلی های کاوردارشش نفره دیزاین شده است ، کف سالن سرامیک سفید وتمیز داردوسقف آن کاملا نورپردازی شده است.در وسط سالن استیج عروس وداماد تعبیه شده که برای نورپردازی در هنگام رقص تانگوی عروس وداماد تجهیزات مدرن نورپردازی بر روی سقف آن قسمت قرار داده شده است.
فضای سالن بزرگ است ومیزوصندلی ها با فاصله بسیار مناسبی از هم چیده شده‌اند وتهویه هواخیلی خوب صورت می‌گیرد.از ویژگی های خوب تالار پذیرایی جام جم می‌توان به کیفیت خوب منوهای غذایی وسرویس دهی مطلوب پرسنل مجموعه می‌باشد.
آقای رفائی مدیریت تالارپذیرایی جام جم رو برعهده دارند و از مجریان طرح ازدواج آسان در منطقه جنوب تهران هستند.از امکانات دیگر که در تالارعروسی جام جم برای مراسم عروسی وجود داردمی‌توان نورپردازی داخلی سالن ها به مدت40دقیقه ، طاق بادکنک ، گل آرایی ، گروه موزیک ، پارکینگ اختصاصی و ویدیو پروجکشن برای پخش زنده‌ی سالن آقایان برای خانم ها را نام برد.
تالارپذیرایی جام جم در کلاس قیمت اقتصادی سایت دوشیزه از نظر هزینه ها قرار داده شده است و به همین خاطر نام آن در بین اسامی تالارهای عروسی شیک و ارزانقیمت جنوب تهران دیده می‌شود.با وجود این سطح از هزینه ها و خدمات وامکانات تالارپذیرایی جام جم می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که تصمیم دارند مراسم عروسی خود را با هزینه های کمتری برگزار کنند.برای بازدید از تالار پذیرایی جام جم می‌توان به شهرری ومحدوده میدان ساعی مراجعه کرد. مشاورین ما قصد دارند بزودی تالارهای پذیرایی که بیشترین رضایتمندی را پیش مشتریان خود داشته داشته اند . در بخش اخبار و اطلاع رسانی تالارهای عروسی به زوجهای خوب ایرانی معرفی کنند



تهیه گزارش تالارعروسی جام جم (شهرری) : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی جام جم ( شهرری )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی جام جم در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی جام جم برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی جام جم ( شهرری )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد