استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی دوکوهه ( همت غرب )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی دوکوهه: در لیست تالارهای پذیرایی طرف قرارداد با سپاه قدس، این مجموعه تالاریست که امروز تصمیم دادم در مورد امکانات و خدمات آن برای شما بنویسم.
تالاردو کوهه در شهرک شهید باقری واقع شده است و میتوان آن را در فهرست تالارهای عروسی منطقه 22قرار داد.ظرفیت تالار دو کوهه 300نفر است و ساختمان آن تقریبا نوساز و تمیز است.
این تالار جزو تالارهای سپاه پاسداران است و فقط امکان سرویس دهی به کارمندان بسیج وسپاه در آن میسر است.دکور سالن رضایت بخش است ومیزوصندلی های آن 12نفره با روکش سفید هستند.در وسط سالن جایگاه چوبی عروس وداماد ساخته شده است که طراحی ساده اما شیکی دارد.
اتاق مخصوص عقدی هم در نزدیکی سالن بانوان طراحی شده،که برای سرو شام عروس وداماد میتوان آن را در نظر گرفت.دیگر امکانات تالار عروسی دوکوهه پارکینگ بزرگ،موزیک(بی کلام)،فن کوئل و تهویه مناسب،رختکن،نمازخانه میباشند.
به دلیل اینکه تالار پذیرایی دو کوهه یک تالار عروسی نظامی درغرب تهران میباشدوقیمت منوهای ارزانی دارد،سایت دوشیزه کلاس اقتصادی را برای قیمت های این سالن پذیرایی انتخاب کرده است.
در ادامه گزارشات مشاورین سایت دوشیزه درلیست تالارهای عروسی ارتش در تهران و تالارهای عروسی طرف قرارداد با نیروهای مسلح و تالارهای عروسی نیروی هوایی ، اطلاعات کاملی از تالارهای قیمت مناسب و شیک تهران را به کاربران دوشیزه ارائه خواهند داد




تهیه گزارش تالارعروسی دوکوهه(سپاه): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

قابلیت تالار و باغ

تالار دوکوهه روبه روی شهرداری منطقه ۲۲ واسه سپاهه ظرفیتش ۲۰۰،۲۳۰ نفره

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی دوکوهه ( همت غرب )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی دوکوهه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی دوکوهه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی دوکوهه ( همت غرب )؟ از مجموع 35 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.4%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد