استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی شادی های زندگی ( میدان بسیج )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی شادی های زندگی: نگهداری کودکان در تالارعروسی همیشه یکی از مشکلات عمده مهمانان بوده است . ازاین رو مدیران بعضی از تالارهای پذیرایی فضای اختصاصی را برای بازی و سرگرمی کودکان محیا کرده اند تا میهمانان با خیال راحت از شب عروسی لذت ببرند. امروز قصد داریم یکی از تالارهای خیلی شیک تهران که محیط مناسبی را برای بازی اطفال و کودکان محیا کرده است را به شما معرفی کنیم

تالاربزرگ شادی هادی زندگی با مدیریتی توانا وبا مرغوبیت مواداولیه وباکیفیت ، بازیباترین گل آرایی ها و تزئینات به همراه پارکینگ اختصاصی در محدوده بزرگراه امام رضا و میدان بسیج واقع شده است.
تالارپذیرایی شادی های زندگی که در شهرک مسعودیه قراردارد ، دارای چهارسالن میباشد که امکان برگزاری دو مراسم عروسی کاملا مجزا به ظرفیت های 600و1200نفر را دارا میباشد.منوهای غذایی تالارعروسی شادی های زندگی از تنوع بالایی برخوردارند . تشریفات خیلی خوب پذیرایی از مهمانان توسط کادر تحصیل کرده ودر تمام قسمتها از ارکان اساسی خط مشی مدیریت این تالارازدواج یعنی آقای حقیقت منش میباشد.
تالارتشریفاتی شادی های زندگی دارای پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 110خودرو میباشد و علاوه بر این آسانسور مجزا،تهویه مطبوع وسیستم صوتی حرفه ای و نورپردازی پیشرفته را میتوان از امکانات دیگر این تالار برشمرد.دکوراسیون سالن مبله ومجلل است و تنها تفاوت آنها در رنگ بندی میزوصندلی های استیل آن میباشد.
اما یک نقطه مثبت وبسیار قابل اهمیت تالارمکان زیبا ومناسب برای بازی کودکان است که طراحی آن طراحی آن مانند یک شهربازی سرپوشیده انجام شده است.رنگ آمیزی ووسایل وتجهیزات بازی در این مکان محیطی بسیار مفرح وشادی آفرین برای کودکان دعوت شده به مراسم شما به همراه خواهد داشت.
مجموعه پذیرایی شادی های زندگی در فهرست تالارهای عروسی ازدواج آسان هم هستند واین کار را برای حمایت از زوج ها جوان برای برگزاری یک مراسم عروسی آبرومندانه و کم خرج انجام میدهند.سایت دوشیزه نیز بادر نظر گرفتن قیمت های اعلام شده از طرف مدیریت تالار شادی های زندگی کلاس متوسط را برای این مجموعه پذیرایی در جنوب شرق تهران انتخاب کرده است.


جدیدترین هارمونی و دیزاین روز سالن ها با کادری مجرب و بالاترین کیفیت غذایی ممکن در تالار شادی های زندگی
تالار شادی های زندگی با مدیریتی توانا در امور سرویس دهی به مجالس، با حداکثر ظرفیت 1200 نفر این امکان را برای مراجعین محترم فراهم نموده که کلیه خدمات مربوط به جشن ها، ولیمه ها و مراسم ها را با مرغوبترین مواد اولیه ، بهترین کیفیت و شیکترین ظروف و زیباترین گل آرایی به همراه مجربترین کادر پذیرایی و پارکینگ اختصاصی به میهمانان گرامی ارائه دهد.
تالار پذیرایی شادیهای زندگی دارای چهار سالن می باشد که امکان برگزاری دو مراسم عروسی کاملا مجزا به ظرفیت های 600 و 1200 نفر را دارا می باشد.
همچنین استفاده از کادر کارآزموده و تحصیل کرده در تمام قسمتها از ارکان اساسی خط مشی مدیریت این مجموعه به شمار آمده و در نهایت، رعایت ادب و نزاکت و دقت نظر کافی در ارائه خدمات از جانب میزبانان مجرب از مهمترین وظیفه ای است که همواره بر آن تاکید و اصرار داریم، زیرا شما میهمانان گرامی را عضوی از خانواده خود می نگریم.
تالار پذیرایی شادیهای زندگی موفق به اخذ دو گواهینامه بین المللی گردید تا در راستای خدمت رسانی به همشهریان عزیز همچنان پیشگام باشد.
دارنده گواهینامه ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت)
دارنده گواهینامه ISO 10004 (سیستم ارزیابی میزان رضایت مشتریان)


تالارعروسی بجنورد، تالارعروسی بسیارشیک ، تالارعروسی بیست ، تالارعروسی بیرجند ، تالارعروسی روبروی بیمارستان دی ، تالارعروسی بلوار فردوس ، تالارعروس بلوارابوذر ، تالارعروسی ستاره بلوار ، تالارعروسی برج بلور ، تالارعروسی بانک ملی ، تالارعروسی بانک تجارت ، تالارعروسی بانک سپه ، تالارعروسی بانک صادرات ، تالارعروسی بندرعباس ، تالارعروسی بنیاد شهید ، تالارعروسی بزرگمهر ، تالارعروسی هتل بزرگ تهران ، تالارعروسی هتل بزرگ ارم ، تالارعروسی بزرگراه بعثت ، تالارعروسی برج سفید ، تالارعروسی برق تبریز ، تالارعروسی بوشهر ، تالارعروسی آریانا خواهند رفت و اطلاعات کامل تالارهای پذیرایی با ظرفیت بالا را در تهران و سایر استانهای کشورایران معرفی کنند



تهیه گزارش تالارعروسی شادیهای زندگی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی شادی های زندگی ( میدان بسیج )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی شادی های زندگی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی شادی های زندگی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی شادی های زندگی ( میدان بسیج )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد