استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی شفیعی ( تهران نو )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی شفیعی:مدیریت سالن عروسی با 40سال سابقه در زمینه رستوران داری در شرق تهران فعالیت میکندواز تالارهای عروسی در محدوده خیابان دماوند ومحله تهران نو به شمار میرود.
این مجموعه پذیرایی دارای دو سالن مجزا ومبله با ظرفیت 250و500نفر میباشد،که غذاهای متنوع وبا کیفیت را طبخ و به مهمانان خود ارائه میدهد.طبقه اول برای آقایان،طبقه دوم بانوان وطبقه سوم دو اتاق عقد خیلی بزرگ با ظرفیت 100 نفر داره که هرکدوم از اتاق عقدها برای خودش جداگانه اتاق رختکن و نمازخونه داره ودرصورتی که مراسم عقدی در آن نباشد،سفره عقد را جمع کرده وبرای مهمانانی های کوچک (مراسم و جشن عقد،بعدازمحضر،نامزدی،ولیمه،سالگردازدواج،پاگشا،پاتختی،حنابندان،عقدکنان) مورد استفاده قرار میدهند.
سقف سالن های پذیرایی بلند است وستون هم دارند،رنگ بندی دکورها کرم قهوه ای است وجایگاه عروس وداماد با دیزاین سالن هم خوانی دارد.پرسنل خوش اخلاق وخوش برخورد هستندوشارژمیزهای غذا وپذیرایی را به موقع انجام میدهند.درسالن بانوان و ویدیو پروجکشن وجود دارد که میتوان از سالن آقایان فیلم برداری کرد ودر سالن بانوان نمایش داد. این کار بر روی یک دیوار بزرگ در سالن خانم ها انجام میشود.
از امکانات تالار شفیعی میتوان به پارکینگ با ظرفیت 300خودرو،که درب آن هم از ورودی دیگه ساختمان یعنی از خیابان پشتی مجموعه است و آتش بازی،دیزاین جایگاه وسالن ها با گل وشمع، بادکنک آرایی،آسانسور،سرویس بهداشتی،رختکن ونمازخانه اشاره کرد. دسترسی اسان از اتوبان امام علی میتونه یکی از نقاط مثبت در انتخاب تالارتشریفاتی شفیعی باشد.
برای جمع بندی هزینه عروسی در تالار شفیعی باید قیمت منوی غذایی،هزینه سفره عقد،حق سرویس،مالیات را اضافه کرد. کارشناسان سایت دوشیزه با در نظر گرفتن همه این موارد به این نتیجه رسیدند که کلاس متوسط گزینه مناسبی برای دسته بندی هزینه های این تالار عروسی میباشد.




تهیه گزارش تالار عروسی شفیعی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی شفیعی ( تهران نو )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی شفیعی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی شفیعی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی شفیعی ( تهران نو )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد