استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی صدف( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی صدف:از تالارهای با ظرفیت بالا در شرق تهران میشه به تالار صدف که در فلکه اول تهرانپارس قرار داره،اشاره کرد.
گنجایش این تالار پذیرایی در دو سالن پذیرایی به اسم های سالن صدف با ظرفیت 600 نفر و سالن مروارید با ظرفیت 300 نفراست.
برای مراسم عقد واتاق مجزا وجود دارد که سفره عقدهای متفاوتی برای هرکدام طراحی شده است.
فضای داخلی سالن ها شبیه به هم هستند،سقف سالن بلند است و نورپردازی های خوبی برای همه قسمت ها طراحی شده است،جایگاه عروس و داماد در انتهای سالن قرار گرفته و محل رقص مناسبی دارد.میز و صندلی های هر دو سالن مبله هستند و در سالن بزرگ تر نیمی از میهمانان درقسمت بالاتری که حالت دوبلکس دارد مینشینند و نیم دیگر در قسمت پائین تر.
برای پذیرایی شام عروسی هم باید به طبقه زیر زمین رفت و از امکانات سلف سرویس در اون قسمت استفاده کرد.کیفیت غذاو پذیرایی مطلوب هستند،سرویس دهی مرتب و شارژ میز غذا به خوبی انجام میشود. سالن کوچکتر رو هم میتونید برای مراسم دیگر مثل عقد، نامزدی، پاتختی یا حنابندان ... رزرو کنید.
به نظر من که سالن صدف این مجموعه گزینه مناسبی است برای افرادی که دنبال یک تالار خوب و مناسب برای مراسم عقد و یا نامزدی هستند،میباشد. هزینه های مثل مالیات،حق سرویس،ورودی تالار،ورودی اتاق عقدو گل آرایی به صورت جدا در فاکتور شما نوشته خواهد شد.با در نظر گرفتن این هزینه ها و طبق تقسیم بندی سایت دوشیزه کلاس اقتصادی مناسب برای تالارعروسی صدف منطقه 8 میباشد،تا شما عزیزانی که در جستجو تالار عروسی خوب با قیمت مناسب در تهران هستند اسم تالار عروسی صدف رو در لیست خودشون قرار بدهند.



خدمات عروسی
تالارعروسی : تالار اختصاصی
کترینگ عروسی : پذیرایی - فینگرفود- میزشام - سالاد و اردو - مهمانداران
طراحی وچیدمان :ورودی تالار - چیدمان - جایگاه عروس و داماد - گل آرایی- ریسه آرایی - شمع آرایی - آتش بازی
فیلم برداری وعکاسی : استودیو فیلم و عکس - عکاسی مدلینگ و اسپرت - کلیپ اسپرت - آلبوم دیجیتال
موزیک ونورپردازی
سفره عقد
چایخانه سنتی
کافی شاپ
ماشین عروس ودسته گل

خدمات همایش و دیپلماتیک
تالار پذیرایی صدف با بهره مندی از سابقه و تجارب نیروهای متخصص خود در برگزاری انواع ضیافتهای دیپلماتیک و تشریفات مجلل آن سعی نموده است تا با برگزاری هرچه شایسته تر این ضیافتها، اولاً موجب اعتلای نام ایران عزیز در روابط بین الملل گردد، ثانیاً بتواند به عنوان نمادی مطمئن و برتر در برگزاری مراسم های دیپلماتیک و بین المللی انجام وظیفه نماید.
مجموعه تالار پذیرایی صدف به عنوان طراح و مجری تشریفات مجالس و عروسی فعالیت خود را از سال 1368 آغاز نمود
تالار پذیرایی صدف دارای دو سالن زیبا به نام های مروارید با ظرفیت پذیرایی 100 تا 300 نفر و صدف با ظرفیت پذیرایی 250 تا 600 نفر و همچنین دارای دو اتاق عقد مجزا جهت پذیرایی از میهمان های شما سروران می باشد.
از ویژگی های تالار صدف کیفیت عالی غذاهای آن بخصوص باقالی پلو با گوشت آن است که از عطر و مزه منحصر به فردی برخوردار است و زبانزد خاص و عام می باشد.
تالار صدف دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 45 خودرو می باشد.
از خدمات تالار می توان به میوه آرایی و دکور مخصوص میز شام اشاره کرد.
گروه تالار پذیرایی صدف با تجارب موفق در امور تشریفات و خدمات مجالس همگام با مدرنترین طراحی های روز دنیا و ارائه کلکسیونی ازبهترین ها سعی برآن دارد گامی نو درجهت رضایت مشتریان خود برداشته و لحظاتی شاد و خاطره انگیز برای شما عزیزان و مدعوین محترمتان خلق نماید.
دراین راستا و درجهت نیل به پیشرفت و رضایت مشتریان، با رعایت کلیه متد بین المللی تشریفات و خدمات مجالس و همچنین رعایت فرهنگ اصیل ایرانی توانسته ایم مجالسی فراموش نشدنی و درخور شما مشتریان عزیز ایجاد نماییم و حداکثر سعی خود را انجام داده ایم تامجموعه ای ازبهترین ها و کامل ترین ها را گرد هم آوریم.
مجموعه تالار پذیرایی صدف پس ازگذشت بیش از بیست و هفت سال موفق در زمینه خدمت رسانی در بخش تشریفات عروسی، پا به عرصه برگزاری همایش ها و سمینارها گذاشت، که می توان به همایش ها و جشنهای معرفی محصول و افتتاحیه های متفاوت اشاره نمود.
چرا تشریفات و خدمات مجالس صدف را انتخاب کنیم؟
ما در صدف یک فلسفه ساده را دنبال می کنیم: استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر و جلب رضایت کامل میهمانان.
کارکنان ما هر روز بی کم و کاست این فلسفه را در کار خود اجراء می کنند و به این باور رسیده اند که می توانند در خلق بهترین خاطره و تجربه های مشتریان اثرگذار باشند.
نتیجه این خواهد بود که ما همیشه در پی ارایه خدماتی مطلوب - باکیفیت و مناسب به مشتریان خود باشیم.
مدیریت تالار صدف میزبان شما در تالار و منزل و متخصص در مشاوره برگزاری مراسم های شماعزیزان می باشد.
خط مشی کیفیت
گروه خدمات پذیرایی صدف تلاش می نماید خدمات خود را با حداکثر کیفیت در جهت تأمین نیازها، انتظارات و افزایش رضایت هرچه بیشتر میهمانان و مدعوین محترم ارائه نماید.
اساسی ترین اصل و بنیادی ترین هدف این گروه تشریفاتی، رعایت اصل احترام و تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری به بهترین شکل ممکن است.
برگزاری مراسم های مختلف و جشن های کوچک و بزرگ با الگوی غذایی خاص صدف و همچنین ارائه منوهای تشریفاتی و ابتکاری
تنوع خدمات و تشریفات و استفاده از متدهای روز دنیا و رعایت استانداردهای جهانی
طبخ و ارائه غذای سالم، ایمن و بهداشتی و توسعه روز افزون روشهای پذیرایی و تشریفات
بهبود مستمر فرآیندهای گروه و توسعه خدمات در راستای تأمین نیازها و انتظارات میهمانان
تلاش مستمر جهت رفاه و آسایش میهمانان و مدعوین محترمشان
خط مشی ارتباط با مشتری
گروه تالار پذیرایی صدف به منظور رسیدگی و پاسخگویی سریع شکایات، نظرات و پیشنهادات سازنده مشتریان که منجر به افزایش رضایت و وفاداری آنها و حفظ بقای موسسه می گردد سیستم رسیدگی به امور مشتریان خود را بر اساس استاندارد 2004 : 10002 ISO به شرح ذیل پایه گذاری نموده است.
رعایت الزامات ملی و بین المللی مربوط به خدمات مجالس و تشریفات
ایجاد محیط مشتری محور با تخصیص منابع لازم در جهت دریافت بازخوردهای مشتریان
ایجاد فرآیند آزاد، اثر بخش با کاربردی آسان برای مشتریان جهت تسهیل در ارایه نظرات خود
ارتقائ دانش و آگاهی پرسنل در مدیریت ارتباط با مشتریان و پاسخگویی به آنها با آموزش های مستمر
ایجاد امنیت و اطمینان در مورد رازداری شکوائیه و هویت مشتریان
برقراری پل های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت شکایت مشتریان
ما مدیران و کارکنان مجموعه تالار صدف:
با آگاهی از وظایف، مسئولیت ها و اختیارات خود در سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان و با رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای و برخورداری از روش های مختلف رقع شکوائیه، متعهد می گردیم که از هر گونه پیش داوری پرهیز نموده و تمام تلاش خود را جهت دریافت رضایت مشتری به عمل آورده و امید داریم با تلاش مستمر و روزافزون شاهد افزایش رضایتمندی ارباب رجوع خود باشیم.




اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی صدف دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی صدف: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی صدف( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی صدف در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی صدف برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی صدف( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد