استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی عطرسیب ( نارمک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی عطرسیب:اگر به دنبال سالنهای پذیرایی در شرق تهران میگردید و تمایل دارید از بین تالارهای ارزون قیمت شرق تهران گزینه ی خوبی انتخاب کنید، تالار عطر سیب گزینه خوبی میتواند باشد.
سالن پذیرایی عطرسیب با گنجایش 400 نفر و دارا بودن پارکینگ اختصاصی درمحله نارمک قرار گرفته است.میز وصندلی های بزرگ و 16نفره ای دور تا دور سالن چیده شده است که در بین آنها ستون های پهنی دیده میشود.
جایگاه عروس و داماد و پیست رقص تانگو سکو مانند و دارای پله میباشد ، اطراف اون با گل مصنوعی دیزاین شده و در صورت دلخواه میتوانید سفارش گل طبیعی و حریر آرایی و شمع آرایی به مجموعه بدهید. اتاق عقد در بالاترین قسمت سالن مهانان واقع شده است که سفره عقدهای متنوعی در آن مورد استفاده قرار میگیردو امکان دیزاین با گل و شمع در آنها وجود ارد.
سالن خانمها در طبقه اول قرار گرفته است و برای رفتن به اتاق عقد که در طبقه آخر قرار گرفته است آسانسوری بقیه شده است. سفره خانه ی سنتی هم ساخته شده است تا لذت مراسم عروسی شما برای میهمانان چند برابر شود.
داشتم فراموش می کردم تالارپذیرایی عطرسیب درنزدیکی بلوار دلاوران با 2 سالن مجزا امکان برگزاری دو مجلس به صورت هم زمان را دارند.سالن کوچکتر برای مراسم های مثل نامزدی حنابندان، عقد ، ولیمه ، افطاری گزینه ی بسیار خوبی است. آتیش بازی ، نور پردازی و موزیک ، رقص نور از خدمات دیگر این تالار عروسی خوب هستند.پرسنل کاملا حرفه ای هستند و به خوبی از پس پذیرایی بر می آیند کیفیت غذا و نحوه سرو آن رضایت بخش است.
مدیریت تالارعطرسیب درخیابان تکاوران در منطقه 4 شهرداری تهران با توجه به خدمات خوبی که ارائه میدهند، هزینه های مناسبی برای منوهای مختلف در نظر گرفتند، از این رو در کلاس اقتصادی سایت دوشیزه قرارگرفته اند.


تالارعطرسیب
تالار پذیرایی عطر سیب دارای دو سالن به ظرفیت 300 و 400 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد. این تالار دارای دو پارکینگ هر کدام به ظرفیت 50 ماشین و دو اتاق عقد به ظرفیت 30 و 20 نفر می باشد.
از خصوصیات خاص تالار عطر سیب می توان از آسانسور اختصاصی و لیدر مخصوص میهمان، پخت غذا با دیگ بخار جهت افزایش کیفیت غذا و داشتن طعمی منحصر به فرد در غذای تالار نام برد.
تالار عطر سیب دارای سفره خانه بسیار شیک با دیزاین سنتی و مناسب جهت عکس برداری مخصوص عروس و دامادها می باشد.
همچنین این تالار دارای استاندارد های ذیل می باشد:
استاندارد ISO9001-2008
استاندارد Codex
استاندارد HACCP
استاندارد سيستم مديريت ايمني مواد ISO22000



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی عطر سیب دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی عطرسیب: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی عطرسیب ( نارمک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی عطرسیب در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی عطرسیب برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی عطرسیب ( نارمک )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد