استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی فردوسی ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی فردوسی:اگر از همشهری های خوب محله های شرق تهران هستید و یا اینکه برای راحتی و سهولت دسترسی اقوام و مهمانان ترجیح می دهید که مراسم عروسی شما در این قسمت از شهر برگزار شود شاید مطلب امروز در مورد تالار فردوسی با ظرفیت 400 نفربا مدیریت آقای محمدپور به شما کمک کند تااین تالار پذیرایی خوب رو در فهرست خود قرار دهید.از نظر هزینه ها و قیمت ها باید بگم که این تالار در کلاس متوسط از دیدگاه کارشناسان سایت دوشیزه قرار میگیرد.
ورودی تالارفردوسی که در منطقه تهرانپارس قراردارد.خوب و رضایت بخشه.سالن ها دارای ستون هستند و میز و صندلی ها با رنگ تیره و مبله فضای خوبی برای مراسم عروسی به وجود آورده است. سالن این تالار مستطیل شکل هست و جایگاه عروس و داماد در گوشه ی از سالن و کمی بالاتر قرار گرفته است. مبل سلطنتی جایگاه صدفی رنگ و اطراف آن نورپردازی های زیبایی انجام شده است.
علاوه بر این قسمت رقص مهمانان و اقوام که در جلوی جایگاه قرار گرفته فضای لازم برای رقص تانگوی عروس و داماد را دارد.مهمانداران کار خود را به خوبی انجام میدهند و به موقع به خدمات رسیدگی می کنند. غذاها تنوع های بالایی دارند و همچنین کیفیت آنها قابل قبول است.
در دسته بندی هایی که سایت دوشیزه انجام داده است،تالار پذیرایی فردوسی در کلاس متوسط این دسته بندی ها قرار گرفته است، محیط زیبای این سالن عروسی علاوه بر مراسم عروسی گزینه ی مناسبی برای سایر مراسم مثل مهمانی های بعدازمحضر،مراسم عقد و مراسم نامزدی و حنابندان می باشد.
اینم از اطلاعات تالار فردوسی که درخیابان فرجام که من تمام تلاشم رو کردم تا اطلاعات مفید و خوبی رو در اختیار شما قرار بدم،امیدوارم که موفق شده باشم.


اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی فردوسی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی فردوسی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی فردوسی ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی فردوسی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی فردوسی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی فردوسی ( تهرانپارس )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد