استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی فرمانیه ( فرمانیه )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی فرمانیه:آرامش در کنار تجمل و زیبایی با معماری و طراحی کلاسیک بنا و دکوراسیون تالارپذیرایی فرمانیه حس شیرینی را برای مهمانان شما فراهم میکند.مدیریت و پرسنل مجرب این مجموعه با بهره گیری از دانش روز و تجارب چندین ساله در برگزاری مراسم بزرگ و با شکوه عروسی شما را یاری خواهند کرد.این مقدمه ای بود برای تالار فرمانیه که بی شک یکی از بهترین تالارهای عروسی تهران می باشد.
تالارباشگاه فرمانیه کم نظیر یکی از مجموعه های پذیرایی لوکس و شیک تهران با معماری جدید و دو تالار بزرگ و مجلل در محله فرمانیه و در نزدیکی پاسداران ساخته شده است.
مجموعه تشریفاتی فرمانیه زیبا و دیدنی گنجایش بالغ بر 1000 نفر را دارد و دارای سالن های عروسی باشکوه با ارتفاع سقف های بلند و ستون های مدور است. گل آرایی هایی که در تمام قسمت های این مجموعه از ورودی گرفته تا تک تک صندلی های مهمانان ستودنی و زبان زد شده اند.
میز و صندلی های پذیرایی روکش دارند که انتخاب رنگ آنها به دلیل تنوع زیاد بر عهده عروس و داماد می باشد.جایگاه عروس و داماد که در وسط سالن قرار دارد مثل سایر قسمت ها بسیار زیبا و خیره کننده گل آرایی میشود.
برای قرارداد باید متوجه باشید که در ایام آخر هفته و روزهای خاص باید تعداد مهمان شما بیشتر از400 نفر باشد و در غیر این صورت در یک روز وسط هفته می توانید این تالار را رزرو کنید.کیفیت غذا و تنوع آن بسیار بالا و مطلوب است،پرسنل و مهمانداران همگی آموزش دیده و حرفه ای هستند کار سرویس دهی و شارژ میزها به موقع و مرتب انجام میشود.
کارشناسان سایت دوشیزه کلاس لوکس را برای تالارتشریفات فرمانیه، شهر تهران انتخاب کرده اند. میتوانید برای بازدید از باشگاه فرمانیه و همچنین دریافت اطلاعات دقیق تر همه روزه به آدرس تالار مراجعه کنید.



در سال ۱۳۷۹ یکی از بی نظیر ترین مجموعه های پذیرایی و ورزشی ایران در تهران افتتاح شد.
باشگاه فرمانیه واقع در انتهای خیابان فرمانیه با ساختاری نوآورانه و طراحی کم نظیر معماری به عنوان یکی از بهترین مجموعه های پذیرایی و ورزشی در سطح کشور شناخته شده است.
دو تالار بسیار باشکوه باشگاه فرمانیه ، فضای مناسبی را برای برگزاری مراسم رسمی ، سمینارها ، نمایشگاه محصولات و میهمانی های خصوصی فراهم آورده است. در کنار این تالار های مجلل ، باشگاه ورزشی فرمانیه با اسختری زیبا و بهداشتی ، چند دستگاه سونای خشک و بخار ، تجهیزات مدرن بدنسازی و انواع برنامه های آموزشی روز دنیا ، محیطی آرام و دوستانه را برای ورزش و آرامش فراهم نموده است.
آرامش در کنار تجمل و زیبایی با معماری و طراحی کلاسیک بنا و دکوراسیون در باشگاه فرمانیه حسی شیرین را برای مهمانان و دوستان شما فراهم میکند . هدف ما در این مجموعه به پذیرایی از مهمانانتان با بهترین امکانات خلاصه نمی شود بلکه ما خواهان ایجاد خاطره ای سر شار از شادی و سرور برای شما و دوستانتان هستیم .
از این رو بهترین و مدرن ترین امکانات پذیرایی و مهمان نوازی را در اختیار گرفته و با استفاده از سالن هایی با گنجایش هزار نفر آماده به خدمت رسانی می باشیم .
مدیریت و پرسنل مجرب این مجموعه با بهره گیری از دانش روز و تجارب چندین ساله در برگزاری مراسم بزرگ و با شکوه شما را در برگزاری مراسمتان یاری میکنند .



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی فرمانیه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی فرمانیه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی فرمانیه ( فرمانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن باشگاه پذیرایی فرمانیه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی فرمانیه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی فرمانیه ( فرمانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد