استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی فرهنگیان منطقه 8( نارمک )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی منطقه8: در لیست تالارهای عروسی آموزش و پروش تهران ، امروز یکی از تالارهای تخفیف دار کارمندان و معلمان و فرهنگیان محترم نزدیک شرق تهران را به شما معرفی میکنیم
اگر به دنبال تالار عروسی ارزان قیمت در شرق تهران هستید،تالارفرهنگیان منطقه 8تهران میتواند گزینه خوبی برای شما باشد چرا که از نظر کارشناسان سایت دوشیزه در کلاس اقتصادی قرارگرفته است.
این مجموعه دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 500نفر در محدوده چهارراه تلفن خانه و نزدیک به نارمک واقع شده است.مدیریت این مجموعه آقای آشنا هستند و امکاناتی مانند پارکینگ،نورپردازی جدید، تصویر برداری مجالس ،تزئینات بیادماندنی وسفره عقد شیک میباشد.
غذاهای ایرانی با کیفیت توسط سرآشپزهای حرفه ای در تالارفرهنگیان منطقه8طبخ میشود،که سرو آنها پرسنل حرفه ای و با تجربه این مجموعه پذیرایی برعهده دارند.تالارفرهنگیان منطقه 8از تالارهای دولتی شرق تهران به شمار میرود. در ادامه مشاورین سایت دوشیزه به تالار فرهنگیان منطقه یک (شمیرانات ) در خیابان درکه ، تالارفرهنگیان منطقه 3 در خیابان ولیعصر بالاتر از میرداماد ، تالارفرهنگیان منطقه پنج در خیابان بلوارفردوس ، خانه معلم منطقه شش در بزرگراه آفریقا ، تالارفرهنگیان منطقه هفت درخیابان شهید بهشتی ، تالارفرهنگیان منطقه 9 در خیابان آزادی ، تالارفرهنگیان منطقه پانزده درخیابان شوش ، تالارفرهنگیان منطقه شانزده در خیابان یاغچی آباد سری خواهند زد تا اطلاعات کاملی از کیفیت ، قیمت ، خدمات و نحوه پذیرایی و میزان تخفیف ارائه شده به کارمندان دولت برای ازدواج را به شما کاربران سایت دوشیزه ارائه کنند



تهیه گزارش تالارعروسی فرهنگیان منطقه8: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تالار و باغ

 تالار پذیرایی منطقه ۸ دارای دو سالن مجزا بسیار شیک با اتاق عقد مجزا می باشد. پارکینگ اختصاصی این مجموعه با ظرفیت بالایی که دارد راحتی خیال شما و میهمانانتان را همراه خواهد داشت. تخفیفاتی که مدیریت این مجموعه برای شما در نظر گرفته است شما را شگقت زده خواهد نمود. ضمنا این تالار آماده برگزاری مراسم برای کلیه مناطق آموزش و پرورش است.
تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه ۸ از جمله تالارهایی است که وابسته به آموزش و پرورش بوده و میتواند تخفیفات قابل توجهی را به صنف زحمتکش و فهیم فرهنگی ارائه دهد. تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه هشت جزو تالارهای پذیرایی شرق تهران بشمار می آید.

اگر قصد برگزاری مراسم در شرق تهران و یا در یکی از تالارهای پذیرایی فرهنگیان را دارید پیشنهاد میکنیم تا حتما از این تالار زیبا دیدن نمایید.


تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه ۸ از جمله تالارهایی است که وابسته به آموزش و پرورش بوده و میتواند تخفیفات قابل توجهی را به صنف زحمتکش و فهیم فرهنگی ارائه دهد. تالار پذیرایی فرهنگیان منطقه هشت جزو تالارهای پذیرایی شرق تهران بشمار می آید. همچنین اتاق عقد زیبا ، پارکینگ اختصاصی از امکانات این تالار پذیرایی بشمار می آید. اگر قصد برگزاری مراسم در شرق تهران و یا در یکی از تالارهای عروسی فرهنگیان را دارید پیشنهاد میکنیم تا حتما از این تالار زیبا دیدن نمایید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی فرهنگیان منطقه 8( نارمک )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی فرهنگیان منطقه 8در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی فرهنگیان منطقه8 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی فرهنگیان منطقه 8( نارمک )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد