استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصرکسری ( شهیدکاظمی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرکسری: مجموعه پذیرایی قصرکسری با مدیریت آقای اسماعیلی در محدوده اتوبان شهید کاظمی قرارگرفته است ونزدیک به مجتمع خلیج فارس میباشد.
تالارقصرکسری ظرفیت 600نفر را دارد وبرای مهمانان خود پارکینگ طبقاتی با گنجایش 400خودرو فراهم آورده است.محیط داخلی تالارپذیرایی قصرکسری سالن های لوکس پذیرایی با ستون وسقف های بلند که برای دکوراسیون آن از میزوصندلی های شش نفره ومبله،کاغذ دیواری های زیبا ونورپردازی دیوار وسقف ها به کارگرفته شده است.
جایگاه خوشگل عروس وداماد در یک استیج وسیع با طراحی سلطنتی و سیستم صوتی قوی تعبیه شده است وفضایی که از این جایگاه تا میزهای مهمانان خالی مانده است،محیط مناسبی برای حرکات موزون عروس وداماد به وجود آورده است.
روی میزهای پذیرایی با ظروف میوه وشیرینی خوری شیک پرشده است وشمعدان لوکسی که در وسط هرمیز قرار داده شده است،می تواندبا توجه به سلیقه عروس وداماد گل آرایی شود.از امکانات دیگر تالارتشریفات قصرکسری می توان به سرویس بهداشتی مناسب وتمیز،ورود ماشین عروس به داخل لابی تالار،سالن عقد بزرگ وشیک با گنجایش 100نفر وگروه موزیک و خواننده خوب برای مجالس اشاره کرد.
از ویژگی های خاص وخیلی مهم تالارپذیرایی قصرکسری می توان به کیفیت بالای منوهای غذا که توسط سرآشپزهای بین المللی طبخ وسرو آن توسط مهمان داران تحصیل کرده در رشته هتل داری با لباس های یکدست انجام میشود اشاره کرد.
تالارعروسی قصرکسری که در غرب تهران واقع شده است از نظر قیمت منوهای غذایی وهزینه های کلی یک مراسم عروسی در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرارگرفته است و می تواند برای مراسم های عروسی با تعداد بالای دعوت شدگان گزینه مناسب و خوبی باشد.
در ادامه به تالارقصرسلیمان،تالارالماس شهر،باغ تالارمهتاب،تالارسرونازارتش،تالارقصرخورشید خواهیم رفت تا بهترین تالارهای پذیرایی سمت جنوب شرق تهران را به شما معرفی کنیم



"تالار تشریفاتی قصر کسری"

تالار پذیرایی تشریفاتی قــصــر کـسـری با دیزاین و طراحی لوکس و جدید دارای ظرفیت 600 نفر جهت پذیرایی از میهمان های شما عزیزان می باشد.
از ویژگی های خاص تالار قصر کسری می توان به کیفیت باورنکردنی غذاهای تالار، سرو غذا ایرانی و فرنگی که توسط آشپزهای بین المللی تالار طبخ می گردد و سرو غذا و پذیرایی توسط میهمان دارهای تحصیل کرده در رشته هتل داری با لباس های متحد الشکل نام برد که تالار را از سایر تالارها متمایز می کند.
سالن های تالار مبله، دارای سقف بلند و سیستم صوتی و نورپردازی فوق حرفه ای می باشند.




تهیه گزارش تالارعروسی قصرکسری: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصرکسری ( شهیدکاظمی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرکسری در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرکسری برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصرکسری ( شهیدکاظمی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد