استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی قصرگلها ( فاطمی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی قصرگلها:تالارپذیرایی قصر گلها با گنجایش 450نفردر دو طبقه با دو سالن مجزا طراحی شده است وآماده پذیرایی از مراسم های عروسی،نامزدی،ولیمه ومراسم ختم می باشد.این تالار عروسی خوب نزدیک میدان فاطمی و نرسیده به میدان گلهاست که 2طبقه پارکینگ اختصاصی نیز دارند.
دیزاین سالن های عروسی زیباست و ازآنجایی که به تازگی تغییر دکوراسیون انجام شده است کاملا مبله و به روز هستند،استیج عروس وداماد تیره رنگ با مبل ودکور سلطنتی میباشدودر جلوی این قسمت فضای وسیعی برای رقص عروس وداماد وجود دارد.
سقف سالنهای پذیرایی نسبتا بلندو تعدادی ستون در قسمت های مختلف وجود دارد.پرسنل تالارعروسی قصرگلها دارای لباس فرم هستندوبه موقع سرویس دهی میکنند به صورتی که همه میزهای پذیرایی وشام مرتبا شارژ میشوند. مدیریت تالارقصرگلها که در بالاتر از ساختمان وزارت کشور واقع شده به عهده آقای مهندس ایزدی میباشد
اتاق عقد مجزایی در یک قسمت از سالن پذایی بانوان ساخته ودیزاین شده است،محتویات سفره عقد کریستال وپارچه های سفیدرنگ میباشدوگل آرایی هایی که در آن انجام میشود زیبایی وچیدمان سفره عقد را چندین برابر می کند.
با توجه به قیمت های نهایی مجموعه پذیرایی قصرگلها،سایت دوشیزه کلاس متوسط رابرای این تالارپذیرایی در مرکز تهران برگزیده است.
از دیگر امکانات وخدمات تالارتشریفات قصر گلها می توان به نورپردازی،آتیش بازی،گل آرایی،مولودی خوانی،نمایش و شعبده بازی اشاره کرد.
حتما توجه داشته باشید برای رزرو تالار باید ورودی پرداخت کنید، که این هزینه بیشتر در طول روزهای آخر هفته واعیاد دریافت می گردد.امیدوارم که اگردر تلاش برای پیدا کردن یک تالار عروسی شیک با قیمت مناسب در مرکز تهران هستید، این مطالب کمکی به شما در این زمینه کرده باشد.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی قصرگلها دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی قصرگلها: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی قصرگلها ( فاطمی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی قصرگلها در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی قصرگلها برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی قصرگلها ( فاطمی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد