استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پارسین ( شریعتی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالار پذیرایی پارسین:تالارپارسین با ظرفیت 300نفر در شمال تهران و محدوده خیابان شریعتی قرار گرفته است.
از نظر قیمت منوها در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار داده شده است.تالار تشریفاتی پارسین دارای سالن های مجلل دکوراسیون روز دنیاست،میزوصندلی های آن هشت نفره مبله هستند که روی هر میز ظروف پذیرایی مدرن و قشنگی قرار داده شده است.دیوارها کاغذ دیواری شده اندو سقف آن دارای نورپردازی های خاص و متناسب برای یک سالن پذیرایی می باشد.
جایگاه عروس و داماد روی یک سکو که سه پله دارد واقع شده است،که این پله ها با گل آرایی ویژه ای که روی آنها انجام میشود،زیبایی محیط خصوصا جایگاه را بیشتر خواهند کرد. پیست رقص در جلوی جایگاه قرار دارد و می توان با چیدمان صندلی ها فضای آن را کم وزیاد کرد اما در حالت عادی برای رقص تانگوی عروس و داماد مناسب است.
پرسنل مجموعه ی پارسین پذیرایی مناسبی از مهمانان شما خواهند داشت.خدمات تالار پارسین شامل منوهای غذایی متنوع و کیفیت بالا،دیزاین های متنوع با حریر وگل و شمع،نورپردازی و سیستم صوتی مناسب، اتاق عقد اختصاصی مجلل سفره عقد کریستالی می باشد.
پس اگر به دنبال تالار عروسی خوب در محدوده قلهک-یخچال می گردید به شما پیشنهاد می کنیم به مجموعه تشریفاتی پارسین هم سری بزنید و از سالن ها و امکانات این مجموعه بازدید کنید.
بهترین و مجللترین تالار پذیرایی حال حاضر در ایران میزبان شایسته جشنها و مناسبتهای شما است
تالار تشریفاتی پارسین دارای سالن های مجلل و مبله به صورت مجزا می باشد
طراحی خاص و به روز و همچنین استفاده از متریال بینظیر از مشخصاتی است که باعث تمایز با تالارهای دیگر می شود.
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالا و اتاق عقد از دیگر مشخصات تالار پذیرایی پارسین محسوب می شود.
تالار پذیرایی پارسین در یکی از بهترین مناطق شمال تهران واقع شده. این تالار مجلل با استفاده از مدیریتی بسیار قوی و پرسنل کارآزموده پذیرای مهمانی ها و جشن های شما عزیزان خواهد بود.



اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی پارسین دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی پارسین: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پارسین ( شریعتی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پارسین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پارسین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پارسین ( شریعتی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد