استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پردیس کیان ( نواب )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی پردیس کیان: دسترسی محلی و موقعیت مکانی خوب،پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب دومورد از عوامل مهم برای انتخاب یک تالار پذیرایی هستند که مجتمع پردیس کیان با مدیریت آقای عادلی هر دو مورد را دارا میباشند.
این مجتمع پذیرایی دارای امکانات ویژه ای می باشد که گرفتن مراسم عروسی در کنار این ویژگی ها خالی از لطف نیست،سالن های پذیرایی مجموعه پردیس کیان در طبقه ششم قرار دارندو جذابیت زیادی از نظر وسعت دید به دلیل ارتفاع بالا برای مهمانان شما خواهند داشت وهرکدام ظرفیت 500نفر دارند.
از ویژگی های منحصربه فرد تالارتشریفات کیان می توان به سالن های بدون ستون وبا ارتفاع مناسب وطراحی ومعماری سالن ها اشاره کرد،دکوراسیون سالن ها کلاسیک وقابل قبول است. میزوصندلی های آن هشت نفره ودارای کاورهای رنگ روشن هستند.
تالار عروسی پردیس در محدوده بزرگراه نواب وبعداز پل حق شناسان میباشد و امکاناتی مثل اتاق عقدشیک ومجزا،منوهای مختلف غذایی،سیستم نوروصوتی عالی وگروه موزیک و خواننده مجالس دارد.
سایت دوشیزه برای جمع بندی هزینه های عروسی در این مجموعه کلاس متوسط را انتخاب کرده اند،تا اگر ساکنان جنوب تهران هستید ویا ترجیح میدهید مراسم عروسیتان در این منطقه برگزار شود،گزینه مناسبی برای شما باشد.پس میتوان گفت که تالار پذیرایی مجتمع پردیس کیان از تالارهای جنوب غرب تهران با قیمت متوسط میباشد.


مجموعه بزرگ پذیرایی پردیس کیان
طبقه ششم
در این طبقه دو سالن بزرگ پذیرایی هریک به ظرفیت 500 نفر و به مساحت جمعا2973متر مربع احداث گردیده است.از ویژگی های سالن های پذیرایی می توان به طراحی منحصر بفرد از لحاظ معماری و سازه اشاره کرد.سالن ها بدون ستون و با ارتفاع مناسب امکان برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم ها را مهیا می سازد.مجموعه پذیرایی پردیس کیان با دارا بودن مکان های خاص از قبیل عقد،لابی و ... در شهر تهران از نظر امکانات ممتاز خواهد بود
کافی شاپ
زیر زمین یک (زیر همکف)
در مرکز طبقه زیر همکف یک واحد کافی شاپ به متراژ 110متر مربع به منظور رفاه حال مراجعین محترم احداث و آماده راه اندازی می باشد.
فست فود چلیپا
شهر بازی
در این طبقه یک رستوران فست فود مدرن با مساحت 450 متر مربع میزبان شما عزیزان است.



تهیه گزارش تالار عروسی پردیس کیان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پردیس کیان ( نواب )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پردیس کیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پردیس کیان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پردیس کیان ( نواب )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد