استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی پیمان ( پیروزی )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی پیمان: تخفیف در تالارهای عروسی همیشه در انتخاب عروس دامادها تاثیر گذاره ، ما امروز قصد داریم یکی از تالارهای پذیرایی با تخفیف خوب در سال 95 را به شما معرفی کنیم
طراحی زیبای سالن های عروسی و بکارگیری وسایل وظروف پذیرایی شیک،برخوردخوب مدیریت وپرسنل،منوهای غذایی متنوع،امکانات وخدمات ویژه از جمله مولفه هایی هستند که انتخاب یک تالار پذیرایی برای صاحبان مجالس بسیار مهم است و در اولویت قرار میگیرد.
تالارپذیرایی وتشریفاتی پیمان با ظرفیت 100 نفر تا 400 نفر یکی از تالارهای شیک ولوکس خیابان پیروزی است که تمام این مولفه ها را دارا میباشد.تالارپذیرایی پیمان با شیک ترین سالن های مبله ولوکس به همراه ویژگی های خوبی چون کیفیت غذا و کترینگ عالی، بندموسیقی حرفه ای مراسم نامزدی و عروسی و تشریفات خوب و ارزان و سرویس دهی توسط مهمانداران مجرب در زمینه برگزاری مراسم های مختلف فعالیت دارد.
در ابتدای ورودی عروس داماد و میهمانان ، یکی از پرسنل تالار برای خوش آمد گویی در لابی می ایستد و همزمان با خوش آمد گویی میهمانان آنان را تا سالن اصلی همراهی میکند.فضای داخلی سالن های عقد و عروسی بسیارتمیز و با چیدمات اروپایی است ومدل جایگاه عروس وداماد سلطنتی طراحی شده است.
برای مهمانان ویژه شما امکان پذیرایی در فضای باز مبله وسنتی محیا شده است.تالارپذیرایی پیمان برای پذیرایی از مهمانان شما 7پکیج پذیرایی آماده کرده است که در آن ها تنوع بسیار زیادی از غذاها،نوشیدنی هاو سالادها وجوددارد.
همچنین برای کیفیت بیشتر مراسم شما خدماتی مثل اتاق عقد رویایی و مجزا ، پارکینگ ، آتش بازی ، گل آرایی حیاط میزها وجایگاه ، چایخانه بهاری ، مشعل آرایی را در نظر گرفته است.
همچنین آقای محمدلاریجانی مدیریت این تالار مدرن در شرق تهران برای کارمندان محترم نیروهای مسلح وفرهنگیان تخفیفات ویژه ای دارند وعلاوه برآن مجری طرح ازدواج آسان هم هستند،به همین دلیل است که سایت دوشیزه کلاس قیمت اقتصادی را برای مجموعه پذیرایی ارزان قیمت پیمان انتخاب کرده است.


تالار پیمان

تالار تشریفاتی پیمان با شیک ترین سالن های مبله و فوق لوکس در ایران، طراح ، مجری و برگزار کننده بهترین تشریفات عروسی،برگزار کننده سمینار و همایش ها،مشاور و طراح مراسم های مجلل سفارتخانه ها،سعی بر آن دارد گامی نو در جهت خدماتی متمایز ،فراموش نشدنی و در خور مشتریان خود بردارد.
از ویژگی های تالار تشریفاتی پیمان می توان به کیفیت عالی غذا، گروه موزیک حرفه ای و شناخته شده و سرویس دهی توسط مجرب ترین مهمان داران تشریفاتی اشاره نمود. هدف و آرمان این مجموعه ارائه بالاترین سطح کیفی با نازلترین قیمت ها می باشدهشت تخفیف طلایی
تخفیف 95 آغاز شد
1- ورودیه تالار
2- سالن عقد و خنچه
3- نورپردازی دوسالن
4- آتش بازی گرم
5- چایخانه بهاری
6- مشعل آرایی
7 - شمع آرایی
8- گل آرایی حیاط و ورودیه



تهیه گزارش تالارعروسی پیمان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی پیمان ( پیروزی )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی پیمان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی پیمان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی پیمان ( پیروزی )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد