استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی چهارفصل ( تهرانپارس )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه ازتالارپذیرایی چهارفصل:چهارراه تهرانپارس،ابتدای خیابان آبعلی این آدرس یکی از تالارهای خوب جنوب و جنوب شرق تهران هست که امکان برگزاری3 مراسم به صورت همزمان در آن وجود دارد.
سالن های برگزاری مجالس، مجموعه چهارفصل به ترتیب گنجایش 400و500و700 نفری دارند،این سالن ها بدون ستون و مستطیل شکل هستند جایگاه عروس و داماد در انتهای سالن قرار گرفته و پیست آن فضای بزرگ و مناسبی دارد.
تمام سقف و دیوار قسمت های مختلف سالن ها دارای نورپردازی وسیستم صوتی حرفه ای میباشد.میزها 12 نفره و به صورت موازی چیده شده اند. جایگاه عروس و داماد کمی بالاتر از سطح زمین با دکوری شیک و چشم گیر قرار دارد و از همه قسمت ها قابل دید است. ورودی زیبا و باغ مانند،سفره عقد شیک و اتاق عقد مجزا،آتیش بازی و... از امکانات دیگر تالارچهارفصل هستند.
علاوه بر همه اینها پارکینگ اختصاصی این مجموعه پذیرایی ظرفیت پارک1000 خودرو را دارد که میتواند به دغدغه شما برای جای پارک مهمانان خاتمه بخشد. در مورد مهمانداران و پذیرایی باید بگم که به موقع و مرتب میزها شارژ میشوند و موقع پذیرایی خوش برخورد هستند.تنوع غذاها برای پذیرایی از مهمانان بسیار بالاست و غذا ها کیفیت خوبی دارند..
با توجه به بررسی لیست قیمت،منوهای سالن عروسی چهارفصل کلاس متوسط توسط تیم کارشناسی سایت دوشیزه برای این مجموعه پذیرایی انتخاب شد. تا افرادی که دنبال تالار عروسی خوب با قیمت مناسب در مناطق 8 و 4 تهران هستند، تالارعروسی چهارفصل رو هم در لیست مقایسه خود قرار بدهند.

تالارپذیرایی چهارفصل - چهارراه تهرانپارس
سالن های متعدد با ظرفیت بیش از 1100 میهمان
پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بیش از 150 خودرو
اتاق عقد های مجزا

اطلاعات کاملتری از تالار پذیرایی چهارفصل دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی چهارفصل ( تهرانپارس )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی چهارفصل در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی چهارفصل برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی چهارفصل ( تهرانپارس )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد