استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی کشتی ارم ( پارک ارم )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی کشتی ارم: 4سالن مجزا برای برپایی 4مراسم عروسی به طور همزمان ازامکانات منحصربه فرد مجموعه پذیرایی ارم میباشد که ظرفیت های سالن ها 300و400و600و2500نفر میباشد.
مدیریت این تالارعروسی با آقای نوری میباشد، تالار پذیرایی ارم با پارکینگ اختصاصی و دسترسی وموقعیت محلی مناسب در کیلومتر 4اتوبان کرج واقع شده است. از ویژگی این تالارپذیرایی خوب در غرب تهران می توان به 3اتاق عقد مجزا با سفره های متنوع،سالن بزرگ بدون ستون ومبله،سیستم تهویه مناسب،جایگاه مناسب وزیبای عروس وداماد،پیست رقص با فضای کافی برای رقص تانگوی عروس وداماد،فضای سبز قشنگ ودلنشین،کالسکه ای عروس وداماد با اسب سفید،گشت با قایق روی دریاچه،پرواز کبوترها،سیستم عالی نورپردازی وصوتی وگروه موزیک مناسب اشاره کرد.
مهمانداران تالار کشتی ارم حرفه ای هستند وبا لباس فرم کار پذیرایی از مهمانان را به خوبی انجام خواهند داد.این مجموعه انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالا طبخ وبه مهمانان ارائه میدهد.از نظر قیمت منوهای این تالار عروسی،کلاس متوسط گزینه ای است که گروه تخصصی سایت دوشیزه برای این مجموعه انتخاب کرده اند.
اگر تصمیم دارید که مراسم خود را در این تالارپذیرایی با قیمت خوب برگزار کنید متوجه باشید،که هزینه ورودی این مجموعه در ایام خاص وروزهای آخر هفته با روزهای عادی متفاوت است پس برای اطلاعات دقیق تر می توانید به دفتر مدیریت واقع در مجموعه تفریحی ارم مراجعه کنید.
تالارپذیرایی ارم از اتوبانهای تهران ، کرج ، همت ، باکری، حکیم،ستاری دسترسی اسانی دارد که این یکی از دیگر نکات مثبت تالارپذیرایی پارک ارم محسوب میشود



آنجا که شایسته شماست قدم بگذارید ... !
با طراحی و دیزاین 2009
باقابلیت برگزاری کنفرانس ها- سمینارها - مجالس عروسی- ولیمه پذیرایی از میهمانان درکنار دریاچه مصفای پارک ارم
این تالار دارای چهار سالن مجزا و مجلل ، مجهر به میز و صندلی مبله ، دارای قابلیت برگزاری انواع جنشهای ازدواج ، ولیمه ، کنفرانس ، سمینار و برگزاری نمایشگاه می باشد. ظریفیت سالنهای این تالار از 200 الی 2500 نفر است.
خدمات
گروه موزیک و فیلمبرداری
آتلیه
آرایشگاه
نورپردازی با متد حرفه ای
دیزاین 2013
فستیوال هدایا
گریم
میکاپ فوق تخصصی
ارائه البوم تخصصی عروس
دسته گل
ارائه لباس عروس با انتخاب از ژورنال 2013
ماشین عروس ( BMW 530 ) با تزیین و گل آرایی
ارائه تور و تاج عروس ( برند KENZO )



تهیه گزارش تالار عروسی کشتی ارم: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی کشتی ارم ( پارک ارم )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی کشتی ارم در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی کشتی ارم برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی کشتی ارم ( پارک ارم )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد