استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی کلاسیک غرب ( جاده مخصوص )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی کلاسیک غرب: سالن های شیک ودکوراسیون تالارپذیرایی کلاسیک و مبله دارای دو تالار اختصاصی با ظرفیت 400و700نفر میباشد،، برگزاری همزمان دو عروسی در این مجموعه امکان پذیر میباشد.
مدیریت تالار کلاسیک غرب آقای هم مسلک هستند که در محدوده ی شهرک آزادی وابتدای بلوار شیشه مینا واقع شده است.از نظر قیمت ها میتوان گفت که تالار پذیرایی کلاسیک در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیردوجزوء تالارهای قیمت مناسب غرب تهران محسوب میشود.
ورودی هر دو تالار از یک قسمت میباشد.امکانات مجموعه پذیرایی کلاسیک غرب که در محدوده شهرک فرهنگیان است شامل اتاق عقد مجزا،پارکینگ اختصاصی،گروه موزیک،منوهای متنوع،آتش بازی،نورپردازی ومدل زیبای جایگاه عروس وداماد میباشد.
برای دریافت اطلاعات بیشتر وتست غذا وبازدید از سالن های مجموعه کلاسیک غرب میتوانید با هماهنگی قبلی به این تالار خوب عروسی در کیلومتر 4 جاده مخصوص تهران - کرج مراجعه کنید.


موزیک
تالار کلاسیک غرب با ارائه خدمات صدابرداری و نورپردازی با استفاده از سیستم های دیجیتال و تکنولوژی روز دنيا در مراسم مختلف، بستر مناسبی را جهت استفاده ميهمانان شما از فضايی متناسب با مراسم شما به وجود می آورد
سفره عقد
دارای سفره های سنتی و مدرن و چيدمان متنوع برای ساختن خاطره ای زيبا و ماندگار در خاطر شما همراه با گل آرايی جايگاه عروس و داماد و جايگاه اختصاصی ميزبان.
پارکینگ اختصاصی
تالار کلاسیک غرب دارای پارکینگ اختصاصی وسیع و با امنیت جهت رفاه حال ميهمانان شما در نظر گرفته شده است و از بابت استفاده خودروی مهمانان هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی گردد.



تهیه گزارش تالار عروسی کلاسیک غرب: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی کلاسیک غرب ( جاده مخصوص )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی کلاسیک غرب در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی کلاسیک غرب برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی کلاسیک غرب ( جاده مخصوص )؟ از مجموع 10 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد