استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارپذیرایی گل یاس ( یافت آباد )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارپذیرایی گل یاس(یافت آباد): اگر در قدمهای اول برگزاری مراسم ازدواجتان هستید و به دنبال یک تالار بزرگ با ظرفیت 500نفر در در محله های یافت آباد ، ابوذر ، امام زاده حسن ، دو راهی قپان ، جلیلی ، زمزم ، بهاران ، قلعه مرغی تهران می‌گردید، شاید تالارپذیرایی گل یاس موردی باشد که با شرایط شما مطاقبت دارد و می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
مجموعه پذیرایی گل یاس واقع در بازار مبل یافت آباد و نزدیک به بزرگراه آیت الله سعیدی است و مدیریت آن با آقای محمودیان می‌باشد.
سالن های پذیرایی مجموعه گل یاس مستطیلی است که در وسط این سالن چند ستون وجود دارد، دیوارهای سالن نارنجی رنگ هستند وسقف آن پر از لوسترهای کلاسیک است میزوصندلی ها در دو طرف سالن به صورت ردیفی چیده شده‌اند وروکش سفید دارند.برای اینکه ترکیب رنگ در سالن کامل شود با حریرهای نارنجی رنگ صندلی ها را دیزاین کرده‌اند.
در انتهای سالن عروسی گل یاس پنجره‌های بزرگیست که با پرده‌های سلطنتی پوشیده شده اند.در قسمت مخالف آن جایگاه عروس وداماد طراحی شده است که بسیار ساده است.قسمت جالب زیبای تالار گل یاس اتاق عقد مجزای آن می باشد،که دکوراسیون ودیزاین فوق العاده زیبایی دارد.در این اتاق عقد مبله یک سکوی دایره‌ای شکل قرار داده‌اند و روی آن سفره عقد مجلل ویاسی رنگی چیده‌اند.در کنار محتویات واجزای سفره گل آرایی‌های حرفه‌ای وزیبایی کارشده که فضا را بسیار زیباتر وچشم‌گیر تر کرده است.
دسترسی آسان از طریق بزرگراه وپارکینگ اختصاصی بزرگ در دو طبقه با گنجایش خودرو دو امتیاز ویژه وخوب برای این تالار عروسی بزرگ در منطقه 17 تهران است.سایت دوشیزه برای هزینه ها وقیمت منوها تالارتشریفات گل یاس کلاس قیمت متوسط را انتخاب کرده است،باید توجه داشته باشید این کلاس‌های تعیین شده از طرف سایت دوشیزه تنها برای دسته بندی قیمت ها می‌باشد و هیچ ارتباطی به امکانات و خدمات مجموعه های معرفی شده ندارد.

اتاق عقد مجزا و مجلل
حنابندان، ولیمه، ترحیم، سمینار
آماده عقد قرارداد با شرکت ها، ادارات و مجالس

در ادامه مشاورین ما به تالار پذیرایی پاسارگاد ، تالار پذیرایی قصر پردیس ، تالار پذیرایی قصر پارسیان ، تالار پذیرایی ونوس ، تالارپذیرایی تندیس ، تالارپذیرایی ستاره شب ، تالار پذیرایی میزبان ، تالار پذیرایی قصر نگین ، تالار پذیرایی صداقت ، تالار پذیرایی آدنیس ، خواهند رفت تا عروس دامادهای عزیز را در انتخاب تالارهای پذیرایی خوب بر اساس قیمت ، کیفیت و تشریفات مناسب یاری رساند


تهیه گزارش تالارعروسی گل‌یاس(یافت آباد): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تالارپذیرایی گل یاس ( یافت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی گل یاس در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی گل یاس برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تالارپذیرایی گل یاس ( یافت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد