استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات L&B (میرداماد)


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش دوشیزه از تشریفات L&B : تشریفات لوکس L&B واقع در خیابان میرداماد جز با سابقه ترین برگزار کننده های مجالس نامزدی . عروسی  میباشد. این تشریفات جز معدود موسسات خدمات عروسی است که دارای تیم حرفه ای مهماندار و آموزش دیده رشته هتل داری و مسلط به زبان انگلیسی است .
این تشریفات مفتخر است با داشتن مجرب ترین کادر آشپزی ، فینگر، آب میوه های طبیعی و.. با بهترین کیفیت  و دیزاین های شیک مطابق با جدید ترین متدد روز دنیا و گل آرایی بینظیر شبی به یاد ماندنی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد.
عروس و دامادهایی که تشریفات آنها برعهده تشریفات L&B بوده بیان نمونده اند که از روز عقد قرارداد تا اخر شب مراسم همه چی طبق جدول زمان بندی و دقیقی انجام شده که به صورت دفترچه ریز به ریز آنها در روز قرار داد به آنها داده شده بوده و بدون هیچ گونه استرس و نگرانی بهترین شب زندگیشان را تجربه کرده اند.
تشریفات L&B دارای آتلیه اختصاصی حرفه ای میباشد و مفتخر است که سالهاست با همکاری آتلیه آرته واقع در سعادت آباد زیباترین لحظات را برای زوج عزیز ثبت مینمایند.
اسکورت اختصاصی عروس و داماد و گروه موزیک فوق العاده از دیگر امتیازات آنها  است.
یک مراسم عروسی علاوه بر داشتن تیم حرفه ای مستلزم مدیریت قوی و هماهنگی دقیق بین عوامل اجرایی و گروه های جانبی مراسم میباشد و تشریفات L&B ای افتخار را دارد که با مدیریت قوی مهندس بهروز زارعی و بانو در کنار عوامل مودب و مجرب این مجموعه شبی بیاد ماندنی و بدون دغدغه های جانبی را برای عروس و داماد های نازنین و خانواده های محترمشان رقم بزنن.
اگر شما به دنبال یکی از مجرب ترین و بهترین های تشریفات تهران هستید حتما تشریفات L&B را جز انتخاب های خود قرار دهید

<< جهت دریافت تخفیف و آفر های استثنایی کافی است بگویید از سایت دوشیزه معرفی شده اید >>



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات L&B (میرداماد)

جهت دریافت آدرس و تلفن تشریفات مجالس L&B در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات خدمات مجالس L&B برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات L&B (میرداماد)؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد