استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات بهنامان ( جردن )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات بهنامان:مجموعه تشریفات وخدمات مجالس بهنامان با 17 سال سابقه در زمینه برگزاری مراسم عروسی در نزدیکی خیابان جردن واقع شده شده است.
خدمات تیم خدمات مجالس بهنامان شامل با غ ،تالاروسالن ها متنوع با ظرفیت مختلف، کترینگ عروسی،فیلم برداری و خدمات عروس و داماد،طراحی و دکوراسیون محل برگزاری مراسم،موزیک و نورپردازی فوق حرفه ای، سفره عقدهای متنوع،سفره خانه سنتی،کارت عروسی وگیفت های خاص و متنوع، دسته گل وماشین عروس و کافی شاپ میباشد.
برای انتخاب باغ،ویلاو یا سالن مورد نظر چه در داخل و یا در خارج شهر ابتدا باید تعداد مهمانان و بعد مسیر دسترسی و بعد میزان بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید مورد بررسی قرار بدید.
برای گرفتن تصمیم درست در این باب میتوانید قبل از قرارداد، با مدیریت تشریفات عروسی بهنامان مشاوره داشته باشید تا با توجه به تمام راهنمایی ها و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار میدهند، در نهایت به نتیجه دلخواه برسید.سایت دوشیزه مجموعه تشریفاتی بهنامان را در کلاس لوکس خود قرار داده است تا گزینه ی مناسبی باشد برای افرادی که به دنبال یک گروه خوب تشریفات در شمال شهر وبا قیمت های معقول هستند،باشد.

برخی از بهترین ویژگی های بهنامان
خدمات عروسی موسسه بهنامان از سال ۱۳۷۶ آغاز گردید و در طی این سالها با برگزاری بیش از ۳۰۰۰ مراسم عروسی ، مراسم نامزدی و مراسم عقد افتخار میزبانی از هزاران هموطن عزیز را داشته ایم.
کیفیت و تنوع اجرای خدمات عروسی و مدیریت هماهنگ مراسم عروسی از ویژگی های خدمات مجالس و تشریفات بهنامان است.
تهیه غذا با بهترین کیفیت در آشپزخانه صنعتی بهنامان
عکاسی و فیلمبرداری عروسی با جدیدترین تجهیزات و کادری حرفه ای، موزیک و نورپردازی توسط بهترین گروههای موزیک کشور و … را شامل می شود.
طراحی و چیدمان مراسم تا سایر خدمات جنبی مراسم عروسی
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عروسی مشتریان خود ، بهترین سالن ها ، باغ ها و ویلاهای تهران و حومه را پیشنهاد می دهد .

خدمات زیر توسط بهنامان به مشتریان محترم ارائه می گردد:

– معرفی باغ ، سالن و تالارهای مجلل عروسی
– قرار بازدید از فضای مورد نظر به اتفاق مشتری جهت انتخاب و بررسی گنجایش دقیق مدعوین
– عقد قرارداد با باغ یا سالنهای مجلل برای برگزاری مجالس
– هماهنگی با کادر متخصص جهت طراحی چیدمان و ایجاد یک فضای ایده آل برای مهمانی
– در صورت فراهم بودن محل برگزاری از جانب سفارش دهنده ، بازدید از فضا و دیزاین فضای مورد نظر توسط طراحان مجموعه
استودیو فیلمبرداری بهنامان ، با امکانات و تجهیزات مدرن ، کلیپ های ویدیویی متفاوت از شما را در سبک هایی متمایز همچون کلیپ کلاسیک – کلیپ مدرن – کلیپ اسپرت – کلیپ آشنایی – کلیپ کمدی – کلیپ رئال و … را در مکان هایی بکر و متفاوت از ایران عزیز و خارج از کشور تهیه نموده و در شب مراسم عروسی به بهترین شکل ممکن به معرض نمایش می گذارد تا یاد و خاطره مراسمتان بیش از پیش در ذهن مهمانان گرامیتان ماندگار گردد.
کترینگ عروسی بر پایه انواع غذاهای اصیل و محبوب ایرانی ، فرنگی ، دریایی و انواع سالادها ، دسرها و نوشیدنی ها با شناخت از ذائقه شناسی فرهنگهای مختلف ارائه می گردد.
یکی از مهمترین خدمات مراسم عروسی ، کیترینگ عروسی می باشد و خدمات زیر جزء سرویسهای خدمات مجالس و تشریفات بهنامان می باشد:
– تهیه ظروف شیک پذیرایی ، تهیه و چیدمان میزها با اندازه متفاوت ، تهیه و چیدمان صندلی ها با روکش های متنوع بسته به دیزاین محیط و تهیه تمامی امکانات مورد نیاز مراسم .
– به خدمتگیری مهمانداران مجرب و تحصیلکرده خانم و آقا به همراه سر مهماندار متخصص تشریفات.
– تهیه میوه های مرغوب و متنوع فصل به صورت پوست نکنده یا کوکتل بنا به درخواست مشتری به همراه دیزاین بار میوه .
– تهیه شیرینی و کیک مراسم از بهترین قنادی ها ، به صورت کاملا بهداشتی طبق انتخاب مشتری .
برگزاری مجالس رسمی و سازمانی از قبیل برگزاری همایش ، برگزاری سمینار، جشن افتتاحیه و برگزاری جشنهای سازمانی از جمله خدمات تخصصی موسسه بهنامان می باشد.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان آرایشگاهای برتر و با سابقه را به مشتریان خود معرفی می کند . در این سالنهای آرایش بروزترین متدهای آرایش و مدلهای متفاوت برای سلایق مختلف به اجرا در می آید.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان با دارا بودن آشپزخانه صنعتی و کادری حرفه ای از مهمانداران مجرب و تحصیلکرده و ارائه خدمات متنوع به سازمانهای مطرح دولتی و خصوصی انتخابی شایسته می باشد.

معرفی خدمات مجالس و تشریفات بهنامان
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ آغاز نمود و در طول این سالها با مدیریت یکپارچه توانسته با برگزاری بیش از چند هزار مراسم جشن و سمینار ، خاطره ای بیاد ماندنی برای برگذار کنندگان ، میهمانان و شرکت کنندگان برجای گذارد. ما افتخار این را داریم که در ایران و خاورمیانه جز بهترین برگزار کنندگان مجالس بوده و از لحاظ کیفی و کمی خود را در بالاترین سطح قرار دهیم.
با بهنامان لحظه های تکرار نشدنی زندگی خود را بیاد ماندنی تر نمایید
همچنین بهنامان با تهیه غذای روزانه خدمتی دیگر را ارانه نموده و با تمام وجود سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی را دارد. کلیه غذاها با استفاده از مواد درجه یک و با رعایت اصول بهداشتی در آشپزخانه صنعتی بهنامان پخت می گردد. لذا آشپزخانه همه روزه پذیرای شما عزیزان برای بازدید حضوری می باشد.گوشت غذاها از گوشت تازه گوسفند ،مرغ و ماهی بوده که به بصورت روزانه تهیه می گردد ، برنج غذا نیز ایرانی بوده و در غذا از روغن های بدون کلسترول استفاده می گردد.

اصول خط مشی کیفیت موسسات برتر که لزوما بایستی مورد اجرا قرار گیرد :

– رعایت بهداشت فردی و گروهی مؤسسه.
– ارائه خدمات پذیرایی و تشریفات با کیفیت و کمیتی مطلوب .
– توسعه روزافزون روشهای پذیرایی و تشریفات .
– ارتقاء سطح کیفی پذیرایی و آموزش مهارت کارکنان مجموعه .
– رعایت الزامات استانداردهای جهانی و استفاده از متد روز .
– استفاده از بهترین شکل از امکانات موجود .
– تنوع خدمات و تشریفات بنا بر خواسته و سلیقه سفارش دهنده .
– بودن مدیریت پاسخگو در حین اجراء و مدیریت صحیح مراسم .
– هماهنگی مدیریت مراسم قبل از اجراء با شخص سفارش دهنده .
– آگاه نمودن سفارش دهنده از چگونگی اجراء و زمانبدی مراسم .
– برگزاری حداقل مراسم در یک زمان واحد برای اجراء دقیق ، منظم و استفاده از تمام توان اعضاء برای برگزاری هر چه بهتر مراسم .
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان ، برای مشتریان محترم خود و همچنین سایر زوجها تسهیلات ویژه ای را برای برگزاری مراسم سالگرد ازدواج تدارک دیده است تا خاطرات خوب و به یاد ماندنی خود را دوباره زنده نمایید .
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان به شما عزیزان کمک می نماید که با برگزاری مراسم های آشنایی ( از قبیل جشن حنابندان و جشن نامزدی ) با بودجه مناسب و با کیفیتی ایده آل بتوانید به بهترین شکل شادی خود را از این پیوند خجسته با دیگران جشن بگیرید.
جشن فارغ التحصیلی نیز طبق یک ایده خاصی برگزار می گردد و سبب می شود که یک شب خاطره انگیز دیگر برای شما و دوستانتان بوجود آید تا همیشه در ذهن آشنایان به خاطر بماند .
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان ، برای برگزاری جشن تولد تدارک خاصی را دیده است تا اشخاص بتوانند روز میلاد عزیزانشان را جشن گرفته و این روز را گرامی بدارند .
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان ، برندهای معتبر و مزون های خاص کت و شلوار را جهت پوشش منحصر به فرد داماد معرفی می نماید.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان با همکاری مزون های معروف و معتبر تهران ، بهترین گزینه ها را برای انتخاب لباس عروس به شما پیشنهاد می دهد.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان با ارائه نمونه های متفاوت از سفره عقدهای مجلل (نقره ، سیلور ، برنز) در مدلها و سبکهای مدرن و کلاسیک بهترین گزینه ها را پیش روی شما می گذارد. مشتریان محترم می توانند انواع چیدمان و وسایل سفره عقد را از نزدیک مشاهده نمایند.
همکاری و عقد قرارداد با گروه های حرفه ای و سرشناس موزیک (موسیقی سنتی ، موسیقی پاپ ، موسیقی کلاسیک) و اجرای برنامه های شاد به درخواست مشتری ، با هماهنگی قبل از مراسم عروسی جهت انتخاب سبک و آهنگها و همچنین بکارگیری جدیدترین افکتهای نورپردازی ، لیزرشو و سیستم صدای حرفه ای از جمله خدمات بهنامان می باشد.
چیدمان تالار و باغ با آخرین متد و تجهیزات به مراسم عروسی شما جلوه ای خاص و باشکوه می دهد.
گل آرایی مراسم عروسی توسط طراحان برجسته بهنامان و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین گل های فصل انجام می شود. تنظیم هارمونی و رنگ بندی های مناسب گلها با سالن و نوع مراسم یکی دیگر از تخصص های بهنامان می باشد.
ایجاد فضایی گرم و رمانتیک و استفاده از شمع آرایی در ورودیه مراسم و مکان های خاص از جمله روی میز مدعوین یکی از کاربردی ترین موارد طراحی تشریفات بهنامان می باشد که همواره مورد توجه مجریان مراسم قرار می گیرد.
تالار عروسی یا خدمات مجالس کدامیک را انتخاب کنم؟ شاید این سوال در شروع برنامه ریزی عروسی ، اولین و مهمترین سوال شما باشد. اما رسیدن به پاسخ این سوال مهم که برای شروع برنامه ریزی عروسی سراغ تالار عروسی بروم یا خدمات مجالس کمی ممکن است سخت باشد.
در ابتدا لازمست به شما بگوییم یکی از کارهای مهمی که حتما باید در ابتدای برنامه ریزی عروسی انجام دهید ، انتخاب تالار مناسب برای برگزاری مراسم عروسی است. اما آیا لازمست از همان ابتدا به تک تک تالارهای عروسی سر بزنید؟ ما در این مقاله کوتاه و کاربردی سعی می کنیم شما را برای شروع برنامه ریزی عروسی تان راهنمایی کنیم تا سریعا تصمیم خود را بگیرید.
خدمات مجالس را انتخاب کنید اگر پاسختان به سوالهای زیر مثبت است.
۱- آیا برای پیدا کردن تالار عروسی یا باغ عروسی فرصت کمی دارید؟
۲- آیا برای برنامه ریزی سایر خدمات عروسی فرصت کمی دارید؟
۳- آیا تنوع خدمات عروسی برایتان در اولویت اول است؟
۴- آیا کیفیت خدمات عروسی برایتان در اولویت اول است؟
۵- آیا به روز بودن طراحی و چیدمان تالار عروسی برایتان مهم است؟
۶- آیا می خواهید سبک ، تم و رنگ جشن عروسی تان را خودتان انتخاب کنید؟
۷- آیا می خواهید دستتان در انتخاب ساعات شروع و پایانی جشن بازتر باشد؟
۸- آیا برنامه روز عروسی شما فشرده است ؟
۹- آیا می خواهید بار مسئولیت و هماهنگی بین تیمهای مختلف خدمات عروسی را به شخص سومی واگذار کنید؟
۱۰- آیا کیفیت پذیرایی و استفاده از مهمانداران باتجربه و تحصیلکرده برایتان مهم است؟
در شرایط فوق حتما توصیه می کنیم تا از یک موسسه خدمات مجالس عروسی معتبر که سابقه زیادی در اجرای مراسم عروسی دارد استفاده نمائید.
تالار عروسی را انتخاب کنید اگر پاسختان به سوالهای زیر مثبت است.
۱- آیا فرصت کافی برای پیدا کردن تالار عروسی خود دارید؟
۲- آیا فرصت کافی برای انتخاب سایر تیمهای اجرایی خدمات عروسی دارید؟
۳- آیا تنوع خدمات عروسی برای شما اهمیت چندانی ندارد؟
۴- آیا قیمت خدمات عروسی برای شما در اولویت اول است؟
۵- آیا می خواهید بار مسئولیت و هماهنگی بین تیمهای مختلف را بین خود و اطرافیان خود تقسیم کنید؟
در شرایط فوق می توانید به سراغ تالارها و باغ های عروسی بروید و از خدمات آنها استفاده نمائید.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان ، برندهای معتبر و مزون های خاص کت و شلوار را جهت پوشش منحصر به فرد داماد معرفی می نماید.
بهنامان با به خدمتگیری مهمانداران مجرب و تحصیلکرده خانم و آقا و سر مهماندار متخصص در زمینه تشریفات و پذیرایی و بهره گیری از مدرنترین روشهای پذیرایی سعی دارد میزبانی شایسته و ایده آل برای مراسم تکرار نشدنی شما باشد.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان ، میزشام شیک و متفاوت را با بوفه های متعدد و چیدمانی زیبا ، تمیز و با نوردهی حرفه ایی ، برای شما و مدعوین محترمتان مهیا می نماید ، تا مهمانها بتوانند به راحتی و سهولت غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و در محیطی گرم و دلنشین شام عروسی شما را میل نمایند.
سالادهای متنوع بهنامان رنگ و طعم متفاوتی را به میز شام پذیرایی شما می بخشد .
سالادهایی ازقبیل : سالاد کاهو – سالاد فصل – سالاد ماکارونی – سالاد اندونزی – سالاد کاردینال – سالاد لبنانی- سالاد آندیف – سالاد چیکن ذرت و سالاد اسفناج ، بخشی از سالادهای خوش طعم و مزه بهنامان است.
یکی از سرویس های پذیرایی بهنامان ارائه غذاهای کوچک و میان وعده های خوشمزه در طول برگزاری مراسم مخصوصا در زمان برگزاری مجلس عقد می باشد که به فینگرفود مشهور است .
فینگر فودها یک تکه نان کوچک ( که غالبا نان تست یا پنکیک ) است که با یک سری مواد خوشمزه پر می شود و به صورت لقمه توسط مهمانداران سرو می گردد.
خدمات مجالس و تشریفات بهنامان میوه های مرغوب و متنوع فصل را به صورت پوست نکنده و یا کوکتل بنا به درخواست مشتری تهیه می کند.
همچنین شیرینی و کیک مراسم عروسی از بهترین قنادی های پایتخت و براساس سلیقه مشتری ، توسط بهنامان تهیه می شود.
استودیو عکاسی بهنامان ، با همکاری ادیت کاران حرفه ایی و متخصص ، آلبومی زیبا از عکس های آتلیه ، باغ و خانواده شما با کیفیتی عالی تهیه می کند ، تا سالهای سال با ورق زدن آن یاد و خاطره قشنگترین شب زندگیتان را زنده نگه دارد.
استودیو عکس بهنامان ، با داشتن آتلیه منحصر به فرد و آکسسوارهای متفاوت و امکانات ویژه می تواند عکسهایی متمایز از شما و همسر عزیزتان را با ژستها و فرم های گوناگون و نورپردازی های حرفه ای عکسبرداری نماید.





اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس بهنامان دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس بهنامان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت تشریفات مجالس

خدمات مجالس و تشریفات بهنامان فعالیت خود را در سال ۱۳۷۶ آغاز نمود و در طول این سالها با مدیریت یکپارچه توانسته با برگزاری بیش از چند هزار مراسم جشن و سمینار ، خاطره ای بیاد ماندنی برای برگذار کنندگان ، میهمانان و شرکت کنندگان برجای گذارد. ما افتخار این را داریم که در ایران و خاورمیانه جز بهترین برگزار کنندگان مجالس بوده و از لحاظ کیفی و کمی خود را در بالاترین سطح قرار دهیم.
با بهنامان لحظه های تکرار نشدنی زندگی خود را بیاد ماندنی تر نمایید
همچنین بهنامان با تهیه غذای روزانه خدمتی ذیگر را ارانه نموده و با تمام وجود سعی در جلب رضایت مشتریان گرامی را دارد. کلیه غذاها با استفاده از مواد درجه یک و با رعایت اصول بهداشتی در آشپزخانه صنعتی بهنامان پخت می گردد. لذا آشپزخانه همه روزه پذیرای شما عزیزان برای بازدید حضوری می باشد.گوشت غذاها از گوشت تازه گوسفند ،مرغ و ماهی بوده که به بصورت روزانه تهیه می گردد ، برنج غذا نیز ایرانی بوده و در غذا از روغن های بدون کلسترول استفاده می گردد.

تشریفات مجالس بهنامان تهران
امروزه عروس و دامادها ترجیح می دهند برای برگزاری مراسم خود از یک تشریفات کمک بگیرند تا بتوانند با خیال راحت مراسمشان را برگزار کنند. تشریفات برای برگزاری مراسم مهم زندگی بسیار حائز اهمیت است. تشریفاتی که تنوع خدمات زیادی داشته باشد و کیفیت و قیمت خدمات مناسب داشته باشد انتخاب بسیار مناسبی برای برگزاری این مراسم مهم است.

تشریفات بهنامان تهران با 20 سال تجربه در امر تشریفات مجالس به تجارب بسیار زیادی در این امر دست یافته که باعث برگزاری هرچه بهتر و شیک تر مراسم، دیزاین های مطابق مد روز و سلیقه شما عزیزان شده است.
انواع خدمات مشاوره، طراحی و برگزاری مراسم عروسی با کادری حرفه ای در زیباترین باغ ها و سالن ها



خدمات تشریفات بهنامان تهران
    برگزاری مراسم نامزدی، حنابندان، سالگرد ازدواج، جشن فارغ اتحصیلی و...
    برگزاری مراسم ها در باغ اختصاصی بسیار لوکس
    تشریفات بهنامان جهت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم عروسی شما، بهترین سالن ها، باغ ها و ویلاهای تهران و حومه را پیشنهاد می دهد
    قرار بازدید از فضای مورد نظر به اتفاق مشتری جهت انتخاب و بررسی گنجایش دقیق مهمان ها، عقد قرارداد با آنها و هماهنگی با کادر متخصص جهت طراحی چیدمان و یک فضای ایده آل برای مهمانی
    شمع آرایی زیبا و متناسب با محیط برگزاری مراسم
بکارگیری جدیدترین افکتهای نورپردازی ، لیزرشو و سیستم صدای حرفه ای
    ظروف شیک برای پذیرایی از مهمان ها
    چیدمان میزها با اندازه های متفاوت
    تهیه شیرینی و کیک مراسم از بهترین قنادی ها طبق انتخاب مشتری
    چیدمان صندلی ها با روکش های متنوع و زیبا با توجه به دیزاین محیط
    استودیو عکاسی و فیلمبرداری بهنامان، با بیش از ۱۵ سال سابقه، خدمات حرفه ای فیلمبرداری و عکسبرداری را به صورت آنالوگ و دیجیتال منطبق با سیستمهای پیشرفته دنیا در آتلیه و باغ خصوصی و با بهترین کیفیت ارائه می نماید.
    همکاری و عقد قرارداد با گروه های حرفه ای و سرشناس موزیک (موسیقی سنتی ، موسیقی پاپ ، موسیقی کلاسیک) و اجرای برنامه های شاد به درخواست شما
       تهیه غذا با بهترین کیفیت در آشپزخانه صنعتی بهنامان
    مهمانداران مجرب و تحصیلکرده خانم و آقا به همراه سر مهماندار متخصص
    تهیه میوه های مرغوب و متنوع فصل به صورت پوست نکنده یا کوکتل بنا به درخواست مشتری به همراه دیزاین بار میوه
    گل آرایی و نورپردازی های زیبا متناسب با تم رنگی برگزاری مراسم شما و ایجاد هارمونی های زیبا
    تهیه تمامی امکانات مورد نیاز مراسم


خدمات مجالس و تشریفات بهنامان از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز نمود و در طی این سالها با برگزاری بیش از ۳۰۰۰ مراسم عروسی ، نامزدی و عقد افتخار میزبانی از هزاران هموطن عزیز را داشته ایم.
کیفیت و تنوع اجرای خدمات مجالس و مدیریت هماهنگ مراسم از ویژگی های خدمات مجالس و تشریفات بهنامان است.

گستره خدمات عروسی بهنامان از معرفی مجلل ترین باغ و تالارهای پذیرایی ، تهیه غذا با بهترین کیفیت در آشپزخانه صنعتی بهنامان، اجرای تشریفات عروسی با آخرین متد و مهمانداران با تجربه و تحصیلکرده، طراحی و چیدمان فضای مراسم تا سایر خدمات جنبی مراسم عروسی اعم از عکاسی و فیلمبرداری عروسی با جدیدترین تجهیزات و کادری حرفه ای، موزیک و نورپردازی توسط بهترین گروههای موزیک کشور و … را شامل می شود.

ضمنا برگزاری مجالس رسمی و سازمانی از قبیل برگزاری همایش ، برگزاری سمینار ، جشن افتتاحیه و برگزاری جشنهای سازمانی از جمله خدمات تخصصی موسسه بهنامان می باشد.

خدمات مجالس و تشریفات بهنامان با دارا بودن آشپزخانه صنعتی و کلیه تجهیزات پذیرایی و میزبانی از قبیل انواع ظروف پذیرایی ، انواع میز و صندلی ، وسایل تزیینی و دکوراتیو ، انتخابی شایسته برای مهمانی ها و مجالس باشکوه شماست.
لطفا جهت آشنایی بیشتر با خدمات مجالس بهنامان و دیدن نمونه کارها از وب سایت موسسه دیدن فرمایید


بهترین تشریفات مجالس غرب تهران را می توان تشریفات بهنامان معرفی کرد. خدماتی بی نظیر و ایده های خیره کننده که همه برگرفته از 22 سال تجربه درخشان در زمینه برگزاری، میزبانی و تشریفات مجالس و مراسم های گوناگون است. تشریفات مجالس بهنامان با بکارگیری افراد حرفه ای و کارآزموده و تحصیل کرده قادر است تا روز و شب عروسی شما را به نحوی باور نکردنی و رویایی رقم بزند. تشریفات بهنامان در غرب تهران یکی از قطب های تشریفاتی در تهران و ایران به شمار می رود که همواره سبک ها و ایده های تشریفاتی و مهمانداری را کارآمد و به روز نگاه داشته است. تشریفات بهنامان مجموعه ای کامل از خدمات و سرویس های مراسم عروسی را شامل می شود بویژه لیستی از بهترین تالارها و باغ های برگزار کننده مراسم عروسی در تهران و کرج را در اختیار دارد و همواره سعی می کند تا بهترین ها را به مشتریان عزیز خود ارائه نماید.



خدمات مشاوره،طراحی و برگزاری مراسم با کلیه تجهیزات و کادری حرفه ای در زیباترین باغ ها و سالنها

مراسم عروسی، جشن حنابندان ،جشن عقد، جشن سالگرد ازدواج، جشن فارغ التحصیلی،جشن تولد بزرگسال، جشن تولد کودک و ...

مجالس رسمی و سازمانی از قبیل برگزاری همایش ، برگزاری سمینار، جشن افتتاحیه و برگزاری جشنهای سازمانی و ...


ما می توانیم برای شما مکان برگزاری، گروه موسیقی همراه با نورپردازی حرفه ای و همچنین گروه فیلم و عکس شما را رزرو کنیم
همچنین شما میتوانید با سلیقه ی شخصی خودتون رزرو هر یک از آیتم ها را بر عهده بگیرید.

تمامی تلاش ما این است که شما مهمان مراسم خودتان باشد

بنابراین ما آماده هستیم تا مشاور و مجری مراسم شما باشیم به طریقی که شما بخواهید

پذیرایی

میوه
میوه های مرغوب و متنوع فصل به صورت کوکتل و یا حتی پوست نکنده بنا به درخواست مشتری تهیه و سرو می شود

 

آبمیوه طبیعی و شربت های سنتی
آبمیوه طبیعی به صورت کوکتل همراه با گارنیش سرو میشود. امکان استفاده از میوه های غیر فصل امکان پذیر است.

 
شیرینی
تارت میوه ای به عنوان شیرینی تر ،فرانتینه به عنوان شیرینی خشک به همراه موس یا پاپ کیک سرو میشود

شیرینی
کیک
کیک خامه ای یا فوندانت به سلیقه شما با طرح و مدل انتخابی شما در کارگاه کیک ما قابل تهیه است

کیک
فینگرفوود
غذاهای کوچک و میان وعده های خوشمزه در طول برگزاری مراسم مخصوصا در زمان برگزاری مجلس عقد از میهمانان شما پذیرایی می شود. فینگرفود ها بسیار متنوع هستند، به عنوان مثال: جوجه، چنجه، میگوسوخاری، سوسیس کبابی، قارچ سوخاری و حتی سوشی و خاویار جزو فینگرفود هایی است که میتواند در مراسم شما سرو شود.

فینگرفود
چاینیز فود
به صورت لایو غذای چینی با نمایش خاص برای مهمانان شما طبخ و سرو می شود

چاینیز فود
پاستا ایتالیلیی
چند نمونه پاستا برای میهمانان شما آماده و سرو می شود. این امکان وجود دلرد که به عنوان عصرانه و یا در کنار میز شام همراه با دیگر غذا ها سرو شود.

پاستا
میز پنیر و مزه
یک میز پر از انواع پنیر ها ، فلافل، ژانبون، سوسیس، ناگت، سبزیجات خرد شده با سس مخصوس، لبو، میوه، چیپس و ... برای پذیرایی از میهمانان شما دیزاین میشود.

میز مزه
نوتلا بار و یا کندی بار
پذیرایی میهمانان شما با کرپ نوتلا به صورت زنده و یا میزی شکلات برای پذیرایی در نظر گرفته می شود.

نوتلا بار
وعده غذایی
غذاهای برنجی
باقالی پلو با گوشت گوسفندی، زرشک پلو، مرصع پلو، آلبالو پلو، شیرین پلو ، پلو يونانى با ميگو و ...

غذاهای برنجی
خورشت ها و خوراک ها
شما میتوانید از بین خورشت ها و خوراک های موجود تعدادی را انتخاب کنید تا بتوانیم از مهمانان شما پذیرایی کنیم. ما محدودیتی در تهیه آن ها نخواهیم داشت.

خورشت ها و خوراک ها
کباب ها
کباب برگ، چنجه ، لقمه، جوجه کباب از جمله کباب هایی هستند که ما با آن از میهمانان شما پدیرایی می کنیم.

کباب ها-
سالاد، دسر و نوشیدنی
تعداد زیادی سالاد های مدرن و دسر های تک نفره توسط ما تهیه می شود و شما قدرت انتخاب بین آنها را دارید. تمام نوشیدنی مراسم شما از بهترین برند های موجود است.

سالاد، دسر و نوشیدنی
طراحی و دیزاین
طراحی، و فضا سازی ورودی باغ و سالن اصلی و سالن شام
فضاهای موجود در مراسم شما چیدمان و دیزاین میشود. تم بکار رفته در این طراحی ها میتواند تم رویال و یا کلاسیک باشد. ما همچنین قادریم در دو تم جدید اروپایی روستیک و بوهو مراسم شما رو طراحی کنیم.

طراحی، و فضا سازی ورودی باغ و سالن اصلی و سالن شام
گل آرایی
تمامی فضا های مراسم شما از جمله ورودی باغ، سالن اصلی، سالن شام، میز مهمانها، سفره عقد، بار شمع و سازه برش کیک ، گل آرایی می شود. گل آرایی با گل های فصل و با به روز ترین مدل ها انجام میشود. رنگ و نوع گل ها می تواند بهه انتخاب عروس و داماد باشد.

گل آرایی
شمع آرایی
تمامی فضای مراسم شما با صد ها و یا هزاران شمع ، شمع آرایی میشود. تمامی شمع عا با تاریک شدن هوا، روشن ،و تا انتهای مراسم شما فضای زیبایی را بوجود می آورد.

شمع آرایی
سازه ها و دیزاین های خاص
قادریم برای مراسم شما سازه های زیادی را طراحی، گا آرایی و شمع آرایی کنیم. شما میتوانید برای عکاسی روز مراسمتان از این فضا ها استفاده کنید. بیشتر این طراحی ها الهام گرفته شده از مدرن ترین طراحی های روز دنیاست.

سازه ها و دیزاین های خاص
مهمانداران
تمامی مهمانداران ما جوان های تحصیل کرده ای هستند که در هتل های 5 ستاره ی تهران آموزش تخصصی مهمانداری دیده اند، تا خیال ما از برخورد آنها با مهمانان شما آسوده باشد.

اگر برای برگزاری مراسم عروسی یا تولد خود به دنبال دیزاین های خاص و متفاوت هستید و یا دوست دارید تا خاطره جشن شما بواسطه گل آرایی و شمع آرایی و تزئینات و دکوراسیون برای همیشه در ذهن ها باقی بماند، تشریفات بهنامان در لیست بهترین انتخاب های شما قرار می گیرد.

سبک های روستیک، بوهو و رویال جزء تخصص های تشریفات بهنامان محسوب می شوند. این سبک ها از جمله پرطرفدارترین استایل ها برای دکوراسیون مراسم عروسی هستند که این روزها بسیاری از زوج های جوان در پی موسساتی با تجربه و حرفه ای در این زمینه هستند. تشریفات بهنامان با سابقه ای بالغ بر ۲۰ سال و برگزاری بیش از ۱۰۰۰ مراسم عروسی، تولد، سالگرد ازدواج، سمینار و ...، قرارداد با تمامی تالارها و باغ تالارهای تهران و حومه همچنین ارائه بهترین منوهای غذایی و دکوراسیون ها و راه اندازی شیرینی پزی و مرکز دکراسیون تخصصی کیک عروسی، یکی از بهترین انتخاب های عروس و دامادهای جوان به شمار می رود

تشریفات بهنامان با18سال سابقه درخشان مفتخرست شبی رویای رابرایتان به ارمغان آورد.
نور پردازی،دیزاین وگل آرایی هایی زیبا،همگام با تشریفات قدرتمند بهنامان شبی ماندگار،هدیه تشریفات قدرتمند بهنامان


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات بهنامان ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ بهنامان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی بهنامان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات بهنامان ( جردن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد