استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات تهرانی ( شرق )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات تهرانی:درفهرست موسسه های خدمات مجالس شرق تهران می توان نام تشریفات تهرانی مشاهده کرد،این تشریفات مجالس در محدوده بزرگراه رسالت ونزدیک به مجیدیه جنوبی قرار گرفته است ومدیریت آن با آقای محمد تهرانی می باشد.
این گروه تشریفات پذیرایی وسرویس دهی خود رابامیزوصندلی های مبله،ظرف تشریفاتی سیلوروچینی، منوهای غذایی با کیفیت ومتفاوت انجام میدهند.
موسسه تشریفات تهرانی دارای باغ های زیبا وویلاها وسالن های اختصاصی در مناطق مختلف شهر میباشد.میتوانید در این اماکن خدمات ویژه ی خود را ارائه دهند که شامل سفره خانه سنتی به همراه بازارچه وموسیقی سنتی،کافی شاپ،سفره عقدهای کلاسیک سنتی و مدرن، تزئین ورودی وجایگاه عروس وداماد،میزپذیرایی وشام، دسته گل وماشین عروس،پرده آرایی نورپردازی محیط با ریسه های LED، شیرینی و میوه،مهمانداران مجرب با لباس فرم یکدست،موزیک حرفه ای و آتش بازی سرد ونور افشانی محیط مراسم میباشد.
البته همه ی این موارد بستگی به نظر عروس وداماد دارد که با توجه به هزینه هاو تعداد مهمانان چه نوع خدمات وچه میزان امکاناتی را لازم دارند. به نظر من بهترین راه این است که به دفتر موسسه تشریفاتی مورد نظر خود مراجعه کنید وقبل از قرار داد با توجه به مهمانان خود یک مشاوره دقیق از مدیریت مجموعه دریافت کنید وخیلی درست برای مراسم خود برنامه ریزی کنید.
منوهای کترینگ آقای تهرانی از نظر هزینه وقیمت در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد وگزینه مناسبی است برای افرادی که به دنبال یک خدمات مجالس خوب در شرق تهران با قیمت های متوسط هستند.


اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس تهرانی دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس تهرانی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات تهرانی ( شرق )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ تهرانی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی تهرانی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات تهرانی ( شرق )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد