استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات شهرزاد ( پاسداران )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات شهرزاد:گروه تشریفاتی شهرزاد با مدیریت خانم شهرزاد یکی از مدرنترین موسسه های خدمات مجالس خوب در محدوده پاسداران میباشد.
موسسه تشریفات و خدمات مجالس شهرزاد آماده پذیرایی و سرویس دهی در هر نقطه از تهران وحتی سایرشهرهای ایران می باشد. تمامی امکانات و تجهیزات این گروه به صورت قابل حمل پیش بینی شده اند و در عرض ساعت در محل مناسب مستقر میشوند.
مجموعه تشریفاتی شهرزاد با داشتن کادر مجرب و منوهای مختلف آماده پذیرایی از مراسم ها و میهمانی های مختلف میباشد.باغ های تشریفات شهرزاد مشجروسرسبز میباشد که آبنماها و نورپردازی های متنوع و امکاناتی نظیر وسایل بازی کودکان و امکان پذیرایی در فضای باز میباشد.
خدمات مجالس شهرزاد دارای باغ ها و سالن های متنوعی میباشد که ظرفیت های مختلفی دارند.منوهای غذایی و پذیرایی این گروه 7 نوع می باشد که 2تا از آنها اختصاصی و vip مجموعه ی شهرزاد میباشد.اگر در مورد قیمت ها و هزینه برگزاری مراسم عروسی با گروه کترینگ شهرزاد سوالی دارید، باید بگم که این گروه در فهرست تشریفات و خدمات مجالس کلاس لوکس تهران قرار میگیرند.



خدمات تشریفانی شهرزاد
تشریفات شهرزاد به عنوان مدرنترین برگزار کننده انواع مراسم آماده سرویس دهی به شما عزیزان می باشد

موسیقی زنده
با اجرای موسیقی زنده بهترین شرایط را برای شما فراهم آورده و شادترین محیط را برای شما ایجاد میکند

رستوران و غذا
مجموعه ما با داشتن کادر مجرب و منوهای مختلف آماده پذیرایی از مجالس شما عزیزان میباشد

محل برگزاری مراسم
تشریفات شهرزاد به عنوان مدرنترین برگزار کننده انواع مراسم آماده سرویس دهی به هر نقطه از تهران و حتی سایر شهرهای ایران می باشد . تمامی امکانات و تجهیزات لازمه به صورت قابل حمل هم پیش بینی شده اند که بنا به درخواست شما توسط سیستم باربری شهرزاد به محل مورد نظر حمل شده و در عرض چند ساعت کلیه وسایل تزئینی و دکوراتیو در محل اسمبل شده و آشپزخانه سیار مستقر و مهمانداران در انواع کانترهای پذیرایی آماده پذیرایی خواهند بود .

باغ های عروسی
باغ های تشریفات شهرزاد همگی سرسبز ، مشجر و زیبا بوده شامل برکه گل های نیلوفر و آبنما در اشکال و نورهای رنگی منحصر به فرد و فضاسازی های مخصوص برگزاری یک مراسم تشریفاتی بوده همچنین امکانات وسایل بازی کودکان و پذیرایی در فضای باز برای خانوم ها و آقایان محیا می باشد ، همه اینها در کنار نورپردازی های ویژه و ریسه کشی در فضای باز و میز شامی رویایی در کنار استخر طراوت و زیبایی خاصی به مجلس عروسی شما خواهد بخشید که خاطره شب مراسم را ماندگار و بی مثال خواهد نمود .
همچنین کلیه امکانات مورد نیاز برگزاری مراسم در باغ ویلای تشریفات شهرزاد پیش بینی و تعبیه شده است که می توان به ژنراتور اضطراری برق ، مخزن های آب اضطراری ، کانترهای پذیرایی و سرویس ، دکوراسیون بازارچه سنتی و قهوه خانه ، رختکن و سرویس بهداشتی مجزا ، همچنین پارکینگ و پارکبان اشاره نمود .
در خصوص انواع گردهمایی خصوصی و یا اداری ، سالن های کنفرانس و اجتماعات با شرایط و امکانات متفاوت برای اجرای سخنرانی ، کنفرانس ، کنسرت ، و برنامه های متفاوت دیگر با ظرفیت های گوناگون در سطح شهر معرفی خواهند شد .
در صورت تمایل به برگزاری مراسم در ملک شخصی پس از مشاوره ابتدایی توسط کارشناسان مجموعه و کسب اطلاع از انتظارات شما از نحوه برگزاری جشن مورد نظر ، محل توسط طراح و دیزاینر مجموعه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت تا از نظر امکانات و فضای لازم مورد ارزیابی قرار بگیرد و در صورت تامین حداقل شرایط برگزاری سایر امکانات در صورت لزوم – مانند تامین سیستم سرمایش و یا گرمایش ، برق اضطراری به محل حمل می شوند . و طراح مجموعه نظر نهایی و طرح کلی اجرای مراسم را در اختیار شما خواهد گذاشت . تا با انتخاب خود طرح نهایی برگزاری مراسمتان را مجسم کنید .
در صورتی که مراجعین به فضایی برای برگزاری مراسم احتیاج داشته باشند تشریفات و خدمات مجالس شهرزاد دارای کامل ترین فهرست باغ و ویلاهای اختصاصی مناسب برای برگزاری مراسم می باشد . این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه مراجعین چندین باغ مناسب برگزاری خاص آن مراسم به آنها معرفی خواهد کرد و در صورت تمایل در اختیار ایشان قرار خواهد داد .
تشریفات شهرزاد دارای فهرست کاملی از سالن های اجتماعات در سطح شهر ، باغ های با شکوه در داخل یا حومه شهر و متناسب با ظرفیت و شرایط هر نوع مراسم در اختیار میزبان قرار خواهد داد تا دامنه انتخاب مناسبی برای ایشان فراهم شود .

گل ، گل آرایی و تزئینات محیطی
جشن های با شکوه عروسی ، تشریفات دیپلماتیک و خوشامدگویی ، حتی مراسم ترحیم بخش بزرگی از شکوه و زیبایی خود را مدیون زیبایی گل و بکارگری سلیقه در تزئین گل توسط گل آرای مجلس هستند . انتخاب نوع گل ، رنگ آرایی دسته های گل ، چیدمان و گل آرایی مجلس نقش بسزایی در کیفیت بصری و زیبایی شناختی مراسم ، بجا ماندن عکس هایی زیبا ، و شکوه برگزاری هر مراسمی دارد .
تشریفات و خدمات مجالس شهرزاد با وقوف به اهمیت این موضوع ضمن تهیه آرشیوی از آلبوم های گل آرایی و ژورنال های دکوراسیون انواع مجالس روز اروپا و آمریکا اقدام به تحقیق و جمع آوری شکیل ترین و بروزترین الگو های تزئین گل در ایران و سایر نقاط جهان نموده تا با الهام گرفتن از جدیدترین مدل ها و مطابقت با سلیقه مجالس ایرانی ، بهترین شیوه ها و الگوهای گل آرایی متناسب با هر مجلس را عرضه کند . دقت و ظرافت بکار رفته در گل آرایی و رنگ آمیزی مجالس تشریفات شهرزاد در هر مهمانی باعث متمایز و منحصر بفرد شدن هر مراسم می شود و در ضمن شکوه خیره کننده آن روز عکس های زیبا و خاطره انگیزی بجا خواهد گذاشت .

خدمات گروه تشریفات شهرزاد
مزون لباس عروس و داماد ، بر اساس جدیدترین متد روز اروپا
جدیدترین و زیباترین مجموعه سفره های عقد و نامزدی ، بر حسب سلیقه مشتری گرامی
اجرای تزئین ماشین و دسته گل عروس
اجاره مدرنترین ماشین های مدل بالا و ماشین های کلاسیک
تصویر برداری و عکسبرداری در آتلیه و استودیوی فوق مدرن ، بر طبق سلیقه و انتخاب مشتری گرامی
اجرای جایگاه های مختلف و متنوع عروس و داماد
نورپردازی و دیزاین مجموعه محل برگزاری مراسم
اجرا و طراحی ورودی محل برگزاری مراسم
مراسم آتش بازی و نورافشانی محیط و مراسم
گل آرایی کامل با گل های فانتزی به انتخاب مشتری گرامی
کریستال آرایی کامل مجموعه مراسم و محیط
شمع آرایی و دیزاینُ مجموعه مراسم ، براساس مدنترین ژورنال های روز دنیا
اجرای بارهای مجاز مختلف و چیدمان میوه و شیرینی
بازارچه و قهوه خانه سنتی ، کافی شاپ معمولی و مدرن
میزبان خانم و آقا ، متناسب با سرویس انتخابی
تهیه میوه ، شیرینی و کیک از بهترین فروشگاه های تهران
پذیرایی ممتاز و عالی مراسم با انواع : نوشیدنی های مجاز ، اردورها ، اسنک های خاص و متنوع
اجرای مراسم با لوکس ترین ظروف پذیرایی مدرک که شامل : انواع ظروف سیلور ، کریستال
میز و صندلی و مبلمان های مدرن و کلاسیک
طراحی و دیزاین محل جهت برگزاری مراسم
پرده آرایی ، حریر آرایی و نورپردازی ویلا ، پارکینگ ، سالن اجتماعات ، باغ و یا کارخانه شما
دیزاین و چیدمان فضاهای سرپوشیده و یا سر باز شما



اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس شهرزاد دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس شهرزاد: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات شهرزاد ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ شهرزاد در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی شهرزاد برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات شهرزاد ( پاسداران )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد