استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات ماژه ( دولت )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات ماژه:گروه تشریفات ماژه در محدوده خیابان دولت واقع شده است و مدیریت آن با مهندس سعید رحیمی می باشد،طبق بررسی های کارشناسان سایت دوشیزه ودر نظر گرفتن قیمت منوهای تشریفات ماژه می توان گفت که این گروه درکلاس لوکس موسسه خدمات مجالس تهران می باشند.
یکی از عوامل مهم در اجرای درست مراسم عروسی حضورمدیریت ازابتدای ورودمهمانان تاانتها میباشد.که لازمه ی آن سابقه مدیریت دراجرای مراسم وهماهنگی بین اعضای اجرا کننده مراسم مثل کترینگ،فیلم برداروعکاس،موزیک،سفره عقد،باغ یا سالن محل مراسم عروس و داماد می باشد.
موسسه خدمات مجالس ماژه خدمات و امکاناتی نظیر ارائه انواع غذاهای ایرانی-فرنگی،انواع سالاد و نوشیدنی های سردوگرم، کیک و شیرینی،گل آرایی کامل مراسم،ظروف پذیرایی هتلی و پازلی ایتالیایی وفرانسوی،سرویس کامل مبلمان استیل، سیستم نورپردازی و همچنین ارائه خدمات جانبی مراسم شامل سفره خانه سنتی،کافی شاپ، میز کوکتل، میوه، آبشار شکلات و محوطه بازی کودکان و کودک یار میباشد.
هزینه مراسم عروسی با توجه به منوی انتخابی و تعداد نفرات، منوی فیلم برداری وعکاسی، گروه موزیک،سفره عقد و حمل و نقل محاسبه می شود.
اگر به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود با هماهنگی و برنامه ریزی یک موسسه تشریفات مجالس حرفه ای در شمال تهران هستید،گروه تشریفات ماژه میتواند گزینه خوبی برای شما باشد.

تشریفات وخدمات مجالس ماژه

خدمات مجالس و تشریفات ماژه طراح،مجری، وبرگزار کننده بهترین تشریفات عروسی ، برگزاری سیمنار و همایش، مشاور و طراح مراسم های مجلل سفارتخانه ها به همراه آشپزخانه و کترینگ اختصاصی و همراه با ۵۰ مورد باغ و سالن ویلا در غرب ، شرق و شمال تهران و کرج میباشد. با تشریفات و خدمات مجالس ماژه همراه باشید تا لذت با هم بودن را با خاطرهای خوش از ما هدیه بگیرید.

خط مشی کیفی تشریفات مجالس ماژه
هدف وآرمان این مجموعه ، همواره رسیدن به بالاترین سطح کیفی بوده که در این راستا باالهام از آخرین متد روز دنیا و ادغام آن با سلیقه وفرهنگ اصیل ایرانی وهمچنین گردآوری تیمی مجرب سبکی نوین را دراجرای تشریفات و خدمات مجالس عروسی خلق کرده تا پاسخگوی اعتماد شما باشد . مدیریت مجالس شما تخصص ماست.

روزعروسی روزتکرار نشدنی
بی شک مهمترین وتکرار نشدنی ترین روز زندگی هر زوج،روزعروسی آنان است،که همگان خواستار برگزاری بی عیب و نقص این روز میباشند.تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی ماژه با سالها تجربه مجری و طراح افکار شما عزیزان برای هر چه با شکوه تر شدن و مجلل شدن این روز میباشد.تشریفات مجالس ماژه با بهره گیری از آخرین متد پذیرایی و تشریفات عروسی افتخار خدمتگذاری شما عزیزان را دارد.

زنجیره عروسی تشریفات مجالس
تشریفات و خدمات مجالس ماژه علاوه بر خدمات اصلی خود ، شما را در انتخاب آرایشگاه عروس و داماد ، لباس عروس و داماد ، دسته گل عروس و ماشین عروس و کارت دعوت مدعوین عروسی راهنمایی می کند.
برگزاری مراسم های دیپلماتیک و بین المللی موسسه تشریفات ماژه :
اصول برگزاری ضیافت های رسمی و تشریفات دیپلماتیک و حضور در اینگونه مراسم یکی از ارکان روابط بین المللی هیأت‌های دیپلماتیك درهرکشوربه شمارمی رود وهمیشه بیشترین گزارشاتی كه دیپلمات‌ها ازكشورهای محل مأموریت خود تهیه می‌كنند حاصل شركت در این گونه ضیافت ها می‌باشد .
اینگونه مراسم ها با توجه به هر مناسبتی كه برگزار شود از لحاظ نحوه تشریفات دارای اهمیت بوده واصول ضیافت دیپلماتیک مربوط به آن ملزم به رعایت می باشد.
با درنظر گرفتن اهمیتی كه برگزاری جشن ها و ضیافتهای رسمی دارد و حساسیتی كه به صورتعموم کلیه نمایندگان كشورها و اعضاء هیأت‌های دیپلماتیك برای شركت در این مراسم قائل می‌شوند،دقت و ظرافت امور تشریفات دارای اهمیت بسیار بوده و بخش عمده و مهمی ازجشن های و میهمانیهای دیپلماتیك را تشكیل می‌دهد .
موسسه تشریفات ماژه با بهره مندی از تجارب ارزشمند نیروهای خبره ومتخصص خوددر زمینه برگزاری ضیافتهای دیپلماتیک و تشریفات مجلل در تلاش است تا با برگزاریتشریفات دیپلماتیک به شایسته ترین نحو موجب اعتلای نام ایران عزیز در توسعه روابط بین المللی گردد .
کیترینگ عروسی ماژه دارای آشپزخانه صنعتی با ظرفیت پخت ۳۰۰۰ غذا
تشریفات مجالس ماژه دارای آتلیه اختصاصی در شمال تهران
”خدمات مجالس وتشریفات ماژه یکی از برترین شرکت های برگزار کننده مراسم های سفارت خانه ها و سمینارهای شرکت های بین المللی و نمایشگاه ها می باشد “
خدمات مجالس و تشریفات عروسی ماژه دارای ۷۰ مورد باغ و سالن عروسی در غرب ، شرق و شمال تهران می باشد “




اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس ماژه دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس ماژه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات ماژه ( دولت )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ ماژه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی ماژه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات ماژه ( دولت )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد