استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات مقصودلو ( ولیعصر )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات مقصودلو:امروز تصمیم دارم یکی از موسسه های خدمات مجالس و تشریفات های خوب در نزدیکی خیابان ولیعصر رو بهتون معرفی کنم.
تشریفات مقصودلو مجری و برگزار کننده مراسم عروسی، نامزدی و سایر میهمانی های مناسبتی و دارای آشپزخانه اختصاصی و 50 مورد باغ و سالن همایش و ویلای اختصاصی در غرب،شرق و شمال تهران برگزاری مراسم عروسی می باشد.
با بکارگیری از افراد مجرب در روز مراسم ازابتدا تا انتها سعی خود را می کنند تا بهترین لحظه ها را برای شما رقم بزنند. برای برپا کردن یک جشن عروسی با شکوه ومفصل این مجموعه 7 منوی مختلف در نظر گرفتن که هرکدام از آنها خدمات و امکانات ویژه ای دارند،که شما میتوانید با توجه به تعداد مهمانان و بودجه ای که برای پذیرایی از آنها در نظر گرفته اید،یکی از این منوها رو انتخاب کنید.
از خدمات موسسه تشریفات مقصودلو می توان به باغ و تالار عروسی،سفره عقد،طراحی وچیدمان،دسته گل و ماشین عروس، چایخانه سنتی،کافی شاپ،کارت عروسی وخدمات اختصاصی عروس وداماد نام برد.هزینه های برگزاری مراسم عروسی گروه خدمات مجالس مقصودلو با توجه به نظر کارشناسان سایت دوشیزه در کلاس لوکس قرار میگیرد.برای دیدن نمونه کارهای کترینگ مقصودلو به آدرس ولیعصرنرسیده به پارک ساعی مراجعه کنید

خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو
خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عروسی مشتریان خود ، بهترین سالن ها ، باغ ها و ویلاهای تهران و حومه را پیشنهاد می دهد.
خدمات زیر توسط گروه کارشناسان مقصودلو به مشتریان محترم ارائه می گردد:
- معرفی باغ ، سالن و تالارهای مجلل عروسی
- قرار بازديد از فضای مورد نظر به اتفاق مشتری جهت انتخاب و بررسی گنجايش دقيق مدعوين
- عقد قرارداد با باغ يا سالنهای مجلل برای برگزاری مجالس
- هماهنگی با کادر متخصص جهت طراحی چيدمان و ايجاد يک فضای ايده آل برای مهمانی
- در صورت فراهم بودن محل برگزاری از جانب سفارش دهنده ، بازديد از فضا و ديزاين فضای مورد نظر توسط طراحان مجموعه

آیا در حال برنامه ریزی یک مراسم ساده یا جشنی با شکوه هستید!؟
خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو با ارائه حرفه ای ترین خدمات ,متناسب با بودجه شما شبی فراموش نشدنی را برای شما فراهم خواهد کرد.
روز عروسی روزیست فراموش نشدنی متعلق به شما,روزی که کنار هم عهد می بندید,روزی که همه افرادی را که دوستشان دارید کنا هم جمع می کنید
و روزی که با یک برنامه ریزی دقیق آن را به خاطره ای شیرین تبدیل خواهید کرد.
تیم مجرب خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو با بکار گیریه بهترین امکانات بر اساس افکار , ایده ها , باور ها و البته رویاهایتان شما را در برگزاری یک مراسم استثنائی یاری می رساند.
خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو برای شما سالن های پذیرایی چشم گیر و خیره کننده , باغ , خدمات حرفه ای و با کیفیت ,گل , کیک ,شمع , عکاسی و غیره... و یک ماه عسل رمانتک فراهم خواهیم کرد.
ما همچنین با خوشحالی پاسخگو به تمام پرسش های شما هستیم.

عکاسی و فیلمبرداری
خدمات فیلم برداری موسسه با 15 سال سابقه کاری و با در اختیار داشتن تیم حرفه ای با مدیریت خانم شاهرخی,فارغ التحصیل عکاسی از دانشگاه هنر و معماری,در خدمت زوج های عزیز می باشد.

خدمات مجالس
خدمات و تشریفات مجالس مقصودلو مجری و برگزارکننده مجالس و مراسم عروسی، نامزدی سالگرد ازدواج، همایش و سمینار، فارغ التحصیلی دارای آشپزخانه، کترینگ اخصاصی 50 مورد باغ، سالن و ویلا در غرب، شرق و شمال تهران میباشد.
به خدمات عکس های ما نگاهی بیندازید و با ما تماس بگیرید,ما اینجا هستیم تا با راهنمایی و برنامه ریزی روز بزرگی را برای شما بسازیم.
ما با افتخار شما را به سمت کادر مجرب برای ارائه بهترین خمات هدایت خواهیم کرد.
ما کنار شما هستیم تا بر اساس افکار , ایده ها , باور ها و البته رویاهای شما مراسمی باشکوه را برنامه ریزی کنم.
ما برای شما سالن های پذیرایی چشم گیر و خیره کننده , خدمات حرفه ای و با کیفیت ,کاسی در لوکیشن های خاص و یک ماه عسل رمانتک فراهم خواهیم کرد.
ماموریت ما برگزاری یک مراسم بدون استرس برای شما و خانواده شماست.
در این وب سایت شما به تمام خواسته هایتان برای ساختن یک روز ویژه دست پیدا خواهید کرد.
کافیست امکاناتی را که برای عروسی خود لازم دارید را انتخاب کنید مانند:
سالن , باغ , گل , کیک ,شمع , عکاسی و غیره...
ارائه خدمات ما متنایب با نیاز شماست.
گرئه ما مشتاقانه منتظر دیدار شماست.
خدمات حرفه ای فیلم برداری منطبق با سیستم های پیشرفته دنیا شامل دوربین های HD,Full HD,پرو جیپ,کرین,اسلایدر,پروجکشن,هلی کم و ... می باشد.
تمامی مراحل عکاسی با استفاده از دوربین های دیجیتالی فوق حرفه ای انجام می پذیرد.
عکاسی در آتلیه اختصاصی و لوکیشن های متنوع در فضای باز و بسته و کاملا مدرن انجام می گیرد.
آلبوم دیجیتال با تعداد برگ های دلخواه و بهترین کیفیت چاپ و صحافی و انتخاب از بین جلد های شکیل متفاوت ارائه می گردد.
کلیه فایل های عکس و فیلم به عروس و داماد تحویل داده می شود.
کلیپ اسپرت با امکانات و تجهیزات مدرن در سبک های متفاوت و سناریو های خاص به همراه کارگردانی در مکان های بکر ایران و خارج از کشور تهیه میگردد و در شب مراسم به بهترین شکل به معرض نمایش گذاشته می شود.
از هدایای خاص و منحصر به فرد ما در شب عروسی سورپرایز خواهید شد.
از قدیم گفتن که عروسی یک شب است ولی یک شب که هزار شب نمی شود.
تمام زوج ها می خواهند شب عروسی برایشان بهترین و به یاد ماندنی ترین شب زندگیشان باشد.
تیم عکاسی و فیلم برداری ما با داشتن تجربه کافی در این زمینه یاد این شب عزیز را برای شما همیشگی خواهند کرد.
برگزاری مجالس رسمی و سازمانی از قبيل برگزاری همایش ، برگزاری سمینار، جشن افتتاحیه و برگزاری جشنهای سازمانی از جمله خدمات تخصصی موسسه مقصودلو می باشد. خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو با دارا بودن آشپزخانه صنعتی و کادری حرفه ای از مهمانداران مجرب و تحصيلکرده و ارائه خدمات متنوع به سازمانهای مطرح دولتی و خصوصی انتخابی شاِسته می باشد.
خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو ، برای برگزاری جشن تولد تدارک خاصی را ديده است تا اشخاص بتوانند روز ميلاد عزيزانشان را جشن گرفته و اين روز را گرامی بدارند.
سفارش کارت های عروسی ، عقد و پاتختی منحصربفرد به سبک قديمی ، کلاسيک و فانتزی با تنوع چاپ جهت دعوت متمايز از مهمانان گرامی شما توسط خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو انجام خواهد شد. دعوت شايسته از مهمانان مراسم عروسی از نکات بسيار مهم و قابل توجه جشن عروسی است که به لحاظ احترام و رسمی بودن جشن صورت می گيرد . تشريفات مقصودلو می تواند شما را در چگونگی دعوت و معرفی چاپخانه های متمايز و با ايده های نو ياری رساند.
انتخاب لباس عروس مهم ترين و هيجان انگيزترين قسمت برگزاری مراسم عروسی است. هر عروس با توجه به تناسب قد و قامت خود و سليقه و فرهنگ خانوادگی طرح متفاوتی را می پسندد.خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو با همکاری مزون های معروف و معتبر تهران ، بهترین گزینه ها را برای انتخاب لباس عروس به شما پيشنهاد می دهد.
در روز عروسی ، پيرايش سر و روی خود را به کسی بسپاريد که تجربه و علم اين کار را دارد. در اين روز مهم اگر داماد همپای عروس نباشد ، بايد چيزی هم از او کم نداشته باشد. هر چه زيباتر و خوش قيافه تر جلوه کنيد ، در ذهن مهمانان و در عکسهايتان ماندگارتر خواهيد بود.
خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو آرايشگاهای برتر و با سابقه را به مشتريان خود معرفی می کند . در اين سالنهای آرايش بروزترين متدهای آرايش و مدلهای متفاوت برای سلايق مختلف به اجرا در می آيد.
يکی از مهمترين انتخاب های روز عروسی ، انتخاب آرايشگاه عروس است. برای اطمينان از زيبايی خود در شب عروسی اين کار مهم را به ما بسپاريد تا در ذهن مهمانان و در عکسهايتان جاودانه شويد. خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو ، آرايشگاهای برتر و با سابقه را به مشتريان خود معرفی می کند . در اين سالنهای آرايش بروزترين متدهای آرايش و مدلهای متفاوت برای سلايق مختلف به اجرا در می آيد.
خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو ، کافی شاپ را در فضايی چيدمان شده به سبک مدرن و با سرويس دهی و پذيرايی در طول زمان برگزاری مراسم عروسی به شما پيشنهاد می دهد. انواع شيک ، بستنی ، قهوه ، هات چاکلت و گلاسه در کافی شاپ عروسی شما سرو خواهد شد.
خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو ، چایخانه سنتی را برای مراسم عروسی شما توصيه می کند. ما قصد داريم با ايجاد يک فضای دلنشين و گرم به همراه سرو چای ، تنقلات و همچنين اجرای موسيقی سنتی ؛ محيط مناسبی را برای مهمانان شما که موسيقی سنتی را به مدرن ترجيح می دهند فراهم کنيم.
طراحی و تزئين ماشین عروس ، يکی از خدمات ويژه مقصودلو برای زيباترين شب زندگی شماست. تشريفات مقصودلو در کنار معرفی و عقد قرارداد همکاری با بهترين گل فروشی های تهران ، اين امکان را دارد تا در روز مراسم عروسی ، تزئين ماشين عروس را توسط طراحان گل آرايی ، درب منزلتان اجرا و تحويل شما دهد تا با کمترين وقت و دلهره روز مراسم عروسی خود را شروع نماييد . موسسه مقصودلو در صورت درخواست شما عزيزان می تواند ماشين عروس های متفاوت از قبيل کلاسيک – مدرن – کروک – ليموزين – تشريفاتی و .. را در اختيار شما بگذارد.
طراحی دسته گل عروس يکی از خدمات ويژه مقصودلو برای زيباترين شب زندگی شماست. تشريفات مقصودلو در کنار معرفی و عقد قرارداد همکاری با بهترين گل فروشی های تهران ، اين امکان را دارد تا در روز مراسم عروسی ، دسته گل را توسط طراحان گل آرايی ، درب منزلتان اجرا و تحويل شما دهد تا با کمترين وقت و دلهره روز مراسم عروسی خود را شروع نماييد .
نورپردازی باغ و نوردهی فضاهای مراسم يکی از تخصص های خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو می باشد که برای ايجاد مکانی زيبا و دلنشين برای برگزاری مراسم شما صورت می گيرد.
خدمات مجالس و تشریفات مقصودلو جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عروسی مشتریان خود ، بهترین سالن ها ، باغ ها و ویلاهای تهران و حومه را پیشنهاد می دهد.
ورودی مراسم شما يکی از مهمترين بخش های چيدمان است چرا که اولين مکانی است که مورد توجه مدعوين قرار ميگيرد. خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو توانسته است با امکانات و تجهيزاتی که در اختيار دارد ،وروديه هايی با سليقه های متفاوت ايجاد نمايد.
خدمات مجالس و تشريفات مقصودلو ، میزشام شيک و متفاوت را با بوفه های متعدد و چيدمانی زيبا ، تميز و با نوردهی حرفه ايی ، برای شما و مدعوين محترمتان مهيا می نمايد ، تا مهمانها بتوانند به راحتی و سهولت غذاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و در محيطی گرم و دلنشين شام عروسی شما را ميل نمايند.

سالادهای متنوع مقصودلو رنگ و طعم متفاوتی را به میز شام پذیرایی شما می بخشد .
سالادهايی ازقبيل : سالاد کاهو – سالاد فصل – سالاد ماکارونی – سالاد اندونزی – سالاد کاردينال – سالاد لبنانی- سالاد آنديف – سالاد چيکن ذرت و سالاد اسفناج ، بخشی از سالادهای خوش طعم و مزه مقصودلو است.,
يکی از سرويس های پذيرايی مقصودلو ارائه غذاهای کوچک و میان وعده های خوشمزه در طول برگزاری مراسم مخصوصا در زمان برگزاری مجلس عقد می باشد که به فینگرفود مشهور است .
فینگر فودها يک تکه نان کوچک ( که غالبا نان تست يا پنکيک ) است که با يک سری مواد خوشمزه پر می شود و به صورت لقمه توسط مهمانداران سرو می گردد

یکی از بخش های مهم در مراسم عروسی پذیرایی از میهمانان می باشد. در تشریفات ما کار با حداکثر انعطاف پذیری و شقاقیت,تنظیم برنامه ها با توجه به نیاز عا و سلیقه شما خواهد بود. خدمات پذیرایی به صورت کاملا حرفه ای محیط هایی گرم و خانوادگی برگزار خواهند شد. تنها انتخواب منو با شماست,کافیست جزئیات و کیفیت را به ما بسپارید و از ضیافت شام کنار خانواده لذت ببرید.
خدمات مجالس و تشریفات عروسی مقصودلو دارای کترینگ و آشپزخانه اختصاصی میباشد که شامل خدمات پذیرایی، میز شام، فینگر فود، سالاد و اردو ، کیک و دسر میباشد
چيدن سفره عقد يکی از آدابی است که از دير باز در ايران کهن مرسوم بوده و اجرای مراسم عقد را همراه با خوشبختی دو چندان می نموده است. گروه تشريفات مجالس مقصودلو با احترام به اين آئين زيبا در برگزاری مراسم عروسی و ترکيبی از شاخه نبات، کله قند،نقل و گل ، عطر شيرينی را با مدرنيته در تشريفات مجالس عروسی در آميخته و سفره عقدی شايان يک مجلس عروسی به ياد ماندنی با طعم لذت بخش خوشبختی برای عروس خانم های خوشبخت اين سرزمين کهن فراهم نموده است. گروه طراحان سفره عقد و گل آرای تشريفات مجالس مقصودلو بر اين اساس سفره عقد خوشبختی شما را خواهند چيد.
همکاری با مجرب ترين طراحان و دکوراتورها
طراحی و پياده سازی سفره عقدهای مدرن و کلاسيک متناسب با لباس عروس و آرايش عروس
نورپردازی و شمع آرايي اتاق عقد


اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس مقصودلو دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس مقصودلو: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات مقصودلو ( ولیعصر )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ مقصودلو در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی مقصودلو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات مقصودلو ( ولیعصر )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد