استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات میزبان ( شرق )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات میزبان:موسسه خدمات مجالس و تشریفات میزبان در محدوده شرق تهران واقع شده است و سابقه طولانی در زمینه خدمات وتشریفات مجالس عروسی دارد.
گروه تشریفات میزبان با مدیریت آقای مقدم فعالیت دارندوخدماتی که برای تشریفات مراسم ها در نظر گرفته اند شامل تهیه غذا از بهترین مواد اولیه وطبخ آن توسط سرآشپزهای حرفه ای،لوکس ترین ظروف پذیرایی، مهمانداران حرفه ای،انواع دیزاین ها و طراحی ها، خدمات نورپردازی وجلوه های ویژه محیط مراسم،سفره عقدهای متنوع،خدمات عکاسی وفیلم برداری،سفره خانه وبازارچه سنتی،اتومبیل تشریفات وگروه موسیقی باDJوموزیک پلی بک می باشد.
نمونه کارهای تشریفات مجالس میزبان بسیار زیاد است و می توانید در صورت تمایل به دفتر خدمات مجالس میزبان تشریف ببرید و با آقای مقدم در مورد مکان برگزاری مراسم،تجهیزات ودکوراسیون متناسب با آن محیط وهمچنین منوهای که برای پذیرایی در نظر گرفتید با توجه به تعداد مهمانان و هزینه ی لازم برای این امر یک جلسه مشاوره داشته باشید.
هزینه برنامه ریزی و اجرای مراسم عروسی توسط تشریفات میزبان بستگی به انتخاب های شما دارد اما کارشناسان ما طبق بررسی منوها و در نظر گرفتن هزینه های کلی به این نتیجه رسیدند که کلاس متوسط گزینه مناسبی است برای دسته بندی قیمت های تشریفات عروسی میزبان.
همچنین این مجموعه در تهران واطراف آن مجموعه ای از مجلل ترین عمارت ها،باغ ها وسالن های مناسب برای عروسی در اختیار دارد که می توان با توجه به هزینه ی وروردی و ظرفیت آنها بهترین مورد را انتخاب کنید.
برای گرفتن مشاوره و دیدن نمونه کارهای کترینگ میزبان می توانید با دفتر این مجموعه خدمات مجالس در شرق تهران مراجعه کنید.



جشن تان را با خاطره ای آسوده برگزار کنید و خود خالق خاطره انگیزترین لحظات زندگی خود باشید
مشاوره زندگی در اقیانوس بیکران زمان شکل می گیرد ، و زمــــانی میرسد تا میل با هم زیستن مستلزم ساختن آشیانه ای از محبتی ماندگار است ، آنگاه آفتاب ، گرمی تازه ای می گیرد ، گل ها رایحه ای خوشمزه و زمین جلوه ای دیگر ، تا حیات انسان دستخوش دل انگیزترین و اثرگذارترین تصمیم او شود.
عروس و داماد در طول مسیر زمان پیش می روند تا در خاطـــره انگیزترین روز زندگیشان ، اقـــوام و آشنایان را مطلع سازند که می خواهند با یکدیگر عهد ببندند تا در خوشی و ناخوشی ، در کنار هم باشند از تنهایی دوری گزینند و به زندگی خود معنایی تازه بخشند .
آرزوهای آدمی گاه چنان رنـــگ هستی به خود می گیرد که بــی شک نیازمند تلاشی است بی وقفه تا در مراسمی بی نظیر با کوششی منسجم و برنامه ریزی شده بیانگر واقعیتی شیرین باشد .
جشن عروسی ، مراسمی است که مستلزم برنامـه ایی دقیق آمیخته با ذوقی لطیف است تا تبدیل به اتفاقی شیرین و مسحور کننده شود و جلــــوه بخش شادی پــدران و مــــادرانی گردد که با هزاران امید و آرزو فرزندان خود را روانه خانه بخت می کنند .
برگزاری مراسم عروسی همانند سفری است که می بایست از ابتدا تا انتهای آن را قبل از رویارویی با مسائل مختلف آن در نظــر بگیرید و مقتضیات هـــــــربخش را مهیا سازید تا بتوانید در نهایت شایستگی شادمانی و کمترین فشار عصبی و روحـی کلیه امور مربوط به شروع زندگی پرمهرتان را به سر منزل مقصود برسانید . تحقق این امـــر ساده و میسرنیست مـگربا برنامه ریزی منطقی و دقیق ،تا این مراسم پس از چند ساعت شادمانی و پایکوبی خاطره انگیز، به خیرو خوشی پایان پذیرد.
امید است ، خدمات مجالس ما را از ابتدای راه با خود همراه و همسفر بدانید.
عروس خــانم و آقا دامــاد عزیز اگر تمام واقعیت ها را همان طور که هست درک نکند و انتظاراتی پر هزینه و بــه دور از امکانات موجــود و محدودیتها داشته باشید ،هنگامی کـه با واقعیت روبرومی شوید پذیرش آن بــرایتان بسیاردشوارمی شود ، پس از همین حالا انتظارات خود را بر پایه واقعیت ها تعدیل نمایید.
شمــا اصلی ترین محوراین مراسم خاص هستید ، ملکه مجلس ، ملکه زندگی و آینده ،همه شادمانی ها بـــه مناسبت پیوند فرخنده شما است . تشریفات زیادی که گرچه آنی و زود گــــذراست و عمری کوتاه دارد،بــه این مراسم رنگ و بویی خاص می دهند . اصل شما و همسرتان هستید و زندگی آینده تان در مسیرخوشبختی ، واقــع بین باشید ، ببینید بـا فرصتی که در پیش رو دارید ، محدودیت های بودجه تان چـه اندازه است و در آن محدوده چــه کارهایی را می توانید انجام دهید . همه حــواس خود را به کاری معطوف نمــائید که قـــادر به انجام آن هستید . ساعتی را با خــود خلوت نمــوده و به کمک قلم و کـاغذ ایده های موردنظرتان را فهرست کنید . برای چه اهداف و عواملی اهمیت قائلید؟ اولویت شما کدامند؟ بـه ترتیب از مهم ترین تا کــمترین آنها را بنویسید و طبقه بندی کنید . اگر اولویت های شما از مرز 75 مورد گذشت .
کـوتاه بیایید آنها را در کمال واقع بینی تا محدوده 25 مورد برسانید . قطعا با همین 25 مورد هم قادرخـواهید بود مـراسم با شکوهی داشته باشید . چه بسا گاه در سادگی نیز شکوه و جلالی به یادماندنی نهفته باشد .اکنون وقت آن رسیده کــه ایده های خود را با همسرآینده خود نیزدر میان بــگذارید تا از این رهگذر به آمال و آرزوهای مشترک دست یابید . این خود تمرینی عملی و کارآمد برای آغاز زندگی است .
شاد و خوشبخت باشید
خدمات مجالس میزبان
پس ازچندین سال تجربه و فعاليت گسترده در زمينه خدمات مجالس عروسي و تشريفات مجالس و سرويس دهي مجالس متعدد،تشريفات میزبان افتخار دارد که کليه خدمات مجالس خود را به صورتي جديد و پيشرفته، همگام با متدهاي نوين جهاني در اختيار مراجعين محترم قرار دهد .
خدمات مجالس تشريفات میزبان به شرح ذيل مي باشد:
- تهيه انواع غذا با مواد اوليه درجه يک و با پختي بي نظير
- مدرنترين سرويس و ظروف ويژه مجالس
- مجلل ترين ويلا و سالن هاي کاملاً اختصاصي براي برگزاري مدرنترين مجالس
- مجرب ترين کادر خدمات پذيرائي مجالس
- انواع خدمات ديزاين مجالس با متد روز
- خدمات نورپردازي و جلوه هاي ويژه مجالس
- حريرآرائي و ايجاد سازه هاي دکوراتيو
- خدمات گل آرايي مجالس
- خدمات شمع آرايي ، آتش بازي، سفره هاي عقد و خنچه هاي مدرن و سنتي
- خدمات فيلم برداري حرفه اي
- خدمات عکاسي در آتليه هاي اختصاصي و باغ
- سفره خانه سنتي
- بازارچه
- موسيقي سنتي
- اتومبيل تشريفاتي اعم از قديمي، ليموزين و ...
نمونه هاي متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فيلم و عکس موجود مي باشد . با حضور در محل مؤسسه تشريفات میزبان مي توانيد کليه نمونه هاي مجاز خدمات انجام شده را مشاهده نمائيد.
به لحاظ تنوع سعي نموده‌ايم مدرنترين کارهاي موجود و جديدترين طراحي را با لوازم و تجهيزات منحصر بفرد و با شيک‌ترين ظروف، پذيرايي مطلوبي را در تهران و شهرستانها به مشتريان خود ارائه نماييم.
تشريفات میزبان طراح و مبتکر اجراي جديدترين و شيک ترين مراسم عروسي همراه با آتش بازي، گل آرايي، موزيک زنده و ... پنجره اي از تجسم يک رويا را در تنها شب به ياد ماندني زندگيتان مي گشايد.

وظایف مرتبط با تشریفات مجالس وخدمات مجالس
در اینجا میخواهیم توضیحاتی در مورد تشریفات مجالس و خدمات مجالس و وظایف شرکت برگزارکننده صحبت کنیم تا شاید کمکی به شما زوج های گرامی در برگزاری هر چه بهترشدن رویایی ترین روز زندگیتان یعنی برگزاری جشن عروسی کرده باشیم.
تعریف کلی تشریفات مجالس عروسی یعنی مدیریت یکپارچه برگزاری مراسم عروسی درسطوح مختلفی همانند:
1- زمانبندی وظایف عروس داماد قبل از جشن عروسی
2- مدیریت ارتباط تشریفات مجالس با توجه به سلایق عروس داماد و ارتباط آن با باغ یا سالن انتخابی
3- مشاوره در زمینه انتخاب باغ و سالن انتخابی با توجه به تاریخ مراسم تعداد میهمانها سبک مراسم مورد نظر عروس و داماد و بودجه در نظر گرفته شده
4- دیزاین مراسم با توجه به شخصیت و روحیات عروس و داماد که شامل:جایگاه و…
5- پیشنهاد گروه موزیک مراسم عروسی با توجه به روحیات خلق خو ، سن عروس داماد و بودجه عروس داماد
6- انتخاب گروه فیلم برداری با توجه به تاریخ مراسم ،شرایط باغ و سالن انتخابی،سلیقه عروس داماد برای انتخاب لوکیشن فیلم برداری و عکاسی و همچنین بودجه در نظر گرفته شده
7- پیشنهاد سفره عقد عروس داماد
8- راهنمایی در زمینه انتخاب عاقد و برگزاری مراسم عقد در روز مراسم که میتواند به صورت سوری یا حقیقی
9- راهنمایی در زمینه اجاره ماشین عروس ، گل آرایی دسته گل و ماشین عروس
10- انتخاب و معرفی فروشگاه های ایده آل در زمینه چاپ کارت مدعوین
11- معرفی شرکتهایی که در زمینه خدمات مسافرتی و گردشگری فعالیت دارند
12- معرفی مزون های لباس عروس و داماد
13- معرفی آرایشگاه عروس و داماد
14- معرفی و مشاوره در زمینه انتخاب بهترین قنادی های پایتخت
15-زمانبندی وظایف عروس و داماد و لیست کارهایی که عروس داماد برای روز مراسم و در ساعت مقرر باید انجام بدهند





اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس میزبان دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس میزبان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات میزبان ( شرق )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ میزبان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی میزبان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات میزبان ( شرق )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد