استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات نوآفتاب ( صادقیه )


اطلاعات تشریفات مجالس

به گزارش سایت دوشیزه از موسسه تشریفات نو آفتاب:تشریفاتی که امروز تصمیم دارم بهتون معرفی کنم در محدوده فلکه اول صادقیه و نزدیک به خیابان ستارخان واقع شده است،مدیریت تشریفات نوآفتاب با آقایان حسن پورو رجبی میباشد.
این مجموعه دارای سالن،ویلا و باغ های مختلفی هستند که برای مراسم عروسی با استفاده از سیستم نورپردازی حرفه ای،آلاچیق بندی ومسقف کردن،حریرآرایی وسیستم صوتی می توانند فضای این امکان رابرای یک جشن با شکوه آماده سازی کنند.
خدماتی که مجموعه کترینگ نوآفتاب به مشتریان خود ارائه میدهند شامل منوهای غذایی با کیفیت ومتنوع که طبخ آنها توسط سرآشپزهای حرفه ای وسرو آن توسط متعهد و مجرب انجام میشود.
سفره عقدهای متنوع که مطابق با سلیقه عروس وداماد چیده میشود گروه موزیک حرفه ای،ظروف پذیرایی با کیفیت، گل آرایی های قشنگ وبا کلاس که در تمام قسمت ها وبا توجه به درخواست عروس و داماد انجام میشود.
اگر قرارباشد که در مورد قیمت های تشریفات و خدمات مجالس نو آفتاب صحبت کنیم باید قبل از هرچیزی بدانید که این مجموعه تشریفاتی غرب تهران در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار گرفته است، اما برای یک قیمت دقیق،باید به دفتر مجموعه مراجعه کنید وبا توجه به تعداد مهمانان و خدماتی که برای پذیرایی از آنها در نظر دارید یک قیمت درست و تمام شده بدست آورید.

تشریفات نوآفتاب
آشپزخانه نو آفتاب با استفاده ازکادری مجرب ارائه دهنده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، میکس دریایی، کباب های متنوع با مرغوب تریم مواد اولیه می باشد. سرویس کامل ظروف VIP، میز و صندلی های مبله و VIP، ست های فرانسوی و ظروف چینی و ... خدمات سفره عقد و میز نامزدی سنتی و مدرن با بهترین گل آرایی همراه با شمعدان و جام شیشه ای شربت به همراه دیزاین یخ، حریر آرایی سرویس، میوه آرایی، آتش بازی با ریموت، فشفشه سرد یا آبشار و فشفشه گرم
ما با استفاده از گروه های کار آزموده در زمینه های مختلف محوطه سازی از جمله نورپردازی های حرفه ای، آلاچیق بندی و مسقف کردن، حریر آرایی، سازه های موقت، چمن مصنوعی، برق کاری، سیستم های صوتی، اجرای مانیتورینگ و ... آمادگی خود را برای اجرای جشن یا همایش در محل شما اعلام می داریم.
خدمات گل آرایی حرفه ای مطابق با دیزاین روز دنیا و با استفاده از کادری مجرب و اختصاصی مناسب با سلیقه شما از ویژگیهای گروه تشریفات نو آفتاب به شمار می آید.
این مجموعه با در اختیار داشتن گروه های متنوع موزیک با نوازندگان حرفه ای به صورت پاپ یا سنتی و نیز گروه های DJ در خدمت شما عزیزان می باشد.
موسسه نوآفتاب دارای آتلیه اختصاصی و گروه حرفه ای فیلم و عکس می باشد که این مجموعه نیز دارای مجوز از اتحادیه ی فیلم و عکس تهران است.
آشپزخانه نوآفتاب با سالها سابقه درخشان در زمینه طبخ غذاهای مجالس عروسی، همایش و سمینار با استفاده از سرآشپزی مجرب و کارآزموده و پرسنل متعهد در خدمت شما عزیزان می باشد.
خدمات خنچه عقد در طرح ها و مدل های متنوع از جمله سرویس های نقره، فیروزه، بلور و شیشه، سفره های آینه، سنتی و مدرن و ... با استفاده از بروزترین طرح ها در موسسه نوآفتاب ارائه می گردد.
موسسه نوآفتاب دارای بیش از 2500 سرویس VIP، انواع صندلی های شیواری، مبل، میزهای پارچه ای، میزهای شیشه ای، انواع سرویس های چینی اروپایی و کلیه لوازم مورد نیاز برای برگزاری جشن های شما عزیزان می باشد. لازم به توضیح است که کلیه لوازم و وسایل موجود در انبار در حد نو بوده و موسسه با اطمینان خاطر به سرویس دهی به شما سروران می پردازد.
خدمات خنچه عقد در طرح ها و مدل های متنوع از جمله سرویس های نقره، فیروزه، بلور و شیشه، سفره های آینه، سنتی و مدرن و ... با استفاده از بروزترین طرح ها در موسسه نوآفتاب ارائه می گردد.
گروه تشریفات نوآفتاب موفقیت، سربلندی، سعادت و شادکامی شما عزیزان را آرزومند است. اکنون فرصتی بسیار ارزشمند فراهم گردیده تا بتوانیم با شما بزرگواران سخن گفته و گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در سال 94 تا کنون و سایر کارهای در دست اجرا را به شرح ذیل تقدیم نماییم. 1-برگزاری بیش از 290 جشن در سال 94 برای 212 خانواده ای که مشترک نوآفتاب بوده اند و 65 خانواده ای که در سال 94 به زنجیره ی مشترکین ما پیوسته اند و بر این اتفاق میبالیم که نوآفتاب توانست در آفتابی ترین شب زندگی بخش دیگری از جوانان ایران زمین نقش کوچکی ایفا کرده و با دریافت رضایت مندی نود و شش درصدی از مشتریان ، به نیکی در یادها باقی بماند. 2- گروه تشریفات مجالس و همایش نوآفتاب در جهت توسعه ارائه ی خدمات به عروس و دامادهای محترم و همچنین گسترده تر کردن سرویس دهی خود در سطح همایش و سمینار، با تغییر قسمتی ازلوازم اصلی برگزاری مراسم ، و استفاده از تجهیزات مدرن مانند شفینگ دیش های استیل، مبلمان چرمی کوتاه، صندلی شیواری پشت بلندو... برآن است که مثل سابق ، خدمات خودرا در سطح اول نگه دارد. برگزیده ای از همایش های برگزار شده به شرح زیر است: * همایش شرکت صنعتی آمیکو تابستان 87 * همایش شرکت فرادید و فراسو سالهای 88 تا 90 * همایش دانشگاه صنعتی امیرکبیر زمستان 90 و 91 * همایش بین المللی شرکت داروسازی سها واقع در کردان بهار 92 * همايش ساليانه شركت دی اچ ال تابستان 93 * سمينار و افتتاحيه فاز جديد شركت مدي تك سيس پاييز 93 * همایش گروه بین الملل پیشگامان صنعت بهار 94 * همايش ساليانه شركت دی اچ ال تابستان 94 3- در راستای حمایت از شما مشترکین وفادار، در سال 94 علیرغم شرایط دشوار اقتصادی و نوسانات شدید قیمت ها ، گروه تشریفات نوآفتاب متعهدانه به مبلغ قراردادهای منعقده ی قبل از گرانی قیمتها و اجرا در زمان اوج قیمت ها پایبند بود ، و با یاری خدای متعال در سال 95 هم رویکرد ثبات قیمت و ارائه ی خدمات بیش از سفارش مشتریان را سر لوحه ی کار خود قرار میدهد. 4-دریافت پروانه ی کسب دائم از اتحادیه تجهیز مجالس تهران ، ثبت در سایت اصناف کشورو قبولی در آزمون های سرویس دهی و پذیرایی آن مرجع ، وجه دیگری از خواست این گروه تشریفاتی برای جلب اعتماد شما عزیزان میباشد. لازم بذکر است با سامانه ی پیامکی 50001299121601 آماده ی دریافت نظرات سازنده ی شما میباشیم. و در پایان ضمن قدردانی و سپاس مجدد از همراهی شما سروران ارجمند، که بی نظر حضرت حق و الطاف شما عزیزان توفیق میسر نمیگشت ، اوقاتی سرشار از برکت و بهروزی را برایتان آرزومندیم مدیریت گروه تشریفات مجالس و همایش نوآفتاب حسن پور - رجبی
تشریفات نوآفتاب واقع در محدوده صادقیه می باشد.
خدمات: تهیه و سرو غذا و پذیرایی، سفره عقد و گل ارایی،
با عنایات و الطاف ایزد رزاق سالیانی است بر آن شدیم آفتابی نو باشیم در آفتابی ترین شب زندگیتان تا به عنوان گروه تشریفاتی امین و خلاق در میان بیش از 2500 خانواده شناخته شویم .
گروه تشریفاتی نو آفتاب، با توجه به نیاز و علاقمندی نسل جوان جامعه ، فعالیت خود را در زمینه ظروف مورد نیاز جشن ها ، لوازم دکوری و کیفیت و تنوع غذا ها تقویت کرده به طوری که مبدل به گروهی مادر گشته که بخشی از همکاران را هم حمایت می کند. از این منظر است که توانسته ایم پاسخگوی تقاضای خانواده های محترم با هر نوع سلیقه و بودجه ای باشیم .
ارزشها :
احترام و اعتماد متقابل و رعایت کرامت انسانی، خلاقیت و نوآوری در کنار اخلاق حرفه ای و پاسداشت هنجارهای جامعه، وظایف سنگین پرسنل متعهد نوآفتاب را دو چندان خواهد کرد.
چشم انداز :
گروه تشریفات نوآفتاب، با برنامه ریزی هدفمند و راهبردی خود، بر آن خواهد بود با گسترش کیفی و کمی خدمات خود در سالهای آتی طیف مشتریان خود را گسترده تر کند و با فراهم آوردن مجموعه ای کامل از خدمات کیترینگ، دیزاین، عکس و فیلم، موزیک و تاسیس مجموعه های فرهنگی - گردشگری، به یکی از معتبرترین برندها در زمینه تشریفات و خدمات تفریحی مبدل شود.
خدمات :
اولینگروه تشریفاتی، که با ایجاد زنجیره مشترکین و صدور کارت اشتراک همواره در کنارمشتریان خود می باشد و آنان را از مزایای این اشتراک بهره مند می سازد. در نظر گرفتن هدایا و تخفیفات نقدی و غیر نقدی برا ی عروس و داماد ها، جهت بهتر برگزارشدن جشنها
آشپزخانه نو آفتاب :
بااستفاده از کادری مجرب ارائه دهنده انواع غذاهی ایرانی، فرنگی، میکس هایدریایی، کباب هانی متنوع، انواع سالاد، دسرهای مختلف و مرغوب ترین مواداولیه می باشد.
سرویس کامل ظروف VIP ، سیلور میز و صندلی هی مبله و VIP ست های فرانسوی و ظروف چینی و ... انواع مبل و صندلی چوبی تافته آرایی در رنگ های مختلف
خدمات جانبی :
حریر آرایی دیوار های سالن و محل برگزاری مراسم ، آلاچیق بندی و چادر کشی محل برگزاری مراسم
تهویه، گرمایش و سرمایش محل با سیستم های مدرن روز، و محوطه سازی با فرش ، موکت ، چمن مصنوعی ، بادکنک آرایی و ...
انواع دیزاین و حریر آرایی :
آخرین دیزین روز و چیدمان سرویس در فضاهای مختلف دیزاین گل آرایی مسیر ورود و جایگاه عروس و داماد، همراه با نورپردازی آتش بازی با ریموت فشفشه سرد خدمات سفره عقد و میز نامزدی سنتی و مدرن با بهترین گل آرایی تزئین میز مهمان با گل آرایی ، لوستر برنزکریستال، شمعدان کریستال، جام شیشه ای و ... شربت به همراه دیزاین یخ حریر آرایی میوه آرایی یخ خشک
کافی شاپ :
این سرویس با میز چترهای کافی شاپ شامل خدمات سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم
انواع آبمیوه و کیک های مخصوص است.
قهوه خانه و بازارچه نو آفتاب :
شامل سرو چای و قلیان با سبک و دکور سنتی و پرسنل ملبس به لباس سنتی و سرو تنقلات
معرفی مدیران :
دانیال رجبی
فارغ التحصل رشته میکروبیولوژی در مقطع کارشناسی
فعالیت در زمینه فرهنگی - ادبی
نویسنده مجموعه داستان " زندگی می پوسد "
بیش از 7 سال سوابق مدیریت در زمینه خدمات
اسماعیل حسن پور
با بیش از 12 سال سوابق مدیریت در زمینه های خدمات - فروش
فعالیت در بخش گردشگری و برگزاری تور های تفریحی




اطلاعات کاملتری از تشریفات مجالس نوآفتاب دارید؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش موسسه تشریفات و خدمات مجالس نوآفتاب: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس تشریفات نوآفتاب ( صادقیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن کترینگ نوآفتاب در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تشریفات عروسی نوآفتاب برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به تشریفات نوآفتاب ( صادقیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد