استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 286 ( نوبنیاد )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج286: در لیست شیک ترین دفاترثبت ازدواج رسمی در پاسداران ، امروز قصد داریم یکی دفترخانه های معروف ثبت عقد را منطقه 4 تهران به شما معرفی کنیم
بی شک می‌توان گفت که دفتررسمی ازدواج  286 یکی از لوکس ترین وبهترین دفترخانه‌های شمال تهران است.این دفتر ثبت عقد در محدوده‌ی میدان نوبنیاد است و در فهرست دفترخونه‌های ازدواج پاسداران قرارگرفته است.
سردفترآقای فرج الله قاسمی هستند وامکانات بسیار زیادی رادر دفترخانه ازدواج خود فراهم کردند که از مهمترین‌های آن می‌توان به امکان عکاسی وفیلم برداری،گروه موسیقی سنتی با دف ونی وخطبه عقد آریایی می‌باشد.
عقدآریایی به گونه‌ای است که عروس وداماد در مقابل هم مینشینند و دستهای یکدیگر را محکم می‌گیرند، عاقد با یک جمله‌ی شعر مانند شروع می‌کند وداماد درخواست ازدواج خود را تکرار می‌کند ودر آخر هم عروس با یک شعر جواب بله را می‌دهد.
اتاق عقد محضر ازدواج286انصافا زیباست صندلی‌های چوبی ومنبت شده‌ای دور تا دور آن چیده شده است. جایگاه عروس وداماد روی یک استیج شیشیه ای واقع شده است. یک مبل لوکس وکلاسیک هم برای عروس وداماد قرار داده شده است تا در زیبا ترین لحظه‌ی این پیوند مقدس در کنارهم باشند.دیوارهای اتاق کاغذ دیواری دارند ویک پرده‌ی شیک در کنار سالن نصب شده است.
دفترخانه‌ی ثبت ازدواج286 از نظر قیمت وهزینه های مراسم وثبت عقد در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار می‌گیرد و می‌توان آن را در فهرست دفاتر ازدواج خوب شمال تهران قرار داد.پس اگر به دنبال برگزاری مراسم عقد مجلل وبا شکوه در یک دفترخانه با عاقد خوش برخورد و خوش خط هستید،بازدید از این محضر ازدواج در پاسداران رو فراموش نکنید.



ارائه دهنده کلیه خدمات ازدواج اعم از ادواج دائم، موقت، مشاوره ازدواج و طلاق،(به جز معرفی و همسریابی) پاسخگویی به سوالات شرعی و حقوقی و ثبت ازدواج در سالن و منزل.( کلیه نقاط تهران.منطقه یک و منطقه سه، شمال تهران: پاسداران، نوبنیاد، نیاوران، فرمانیه، قیطریه، کامرانیه، اقدسیه، دولت، اختیاریه، کاشانک، آجودانیه، سوهانک، دارآباد، ازگل، اراج، بلوار ارتش، مینی سیتی، لویزان، شهرک محلاتی، شهرک نفت، شهرک البرز، شهرک قائم و...)



(((((جهت دریافت تخفیف از دفترخانه  ازدواج 286 فقط کافیه بگید از سایت دوشیزه معرفی شده اید.)))))



تهیه گزارش دفترازدواج 286 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت دفتر ازدواج

دفتر رسمی ازدواج 286 تهران در سال 1315 تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده جناب آقای علی قاسمی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.

دفتر ازدواج و طلاق ۲۸۶ تهران در محدوده تهران ، خيابان پاسداران ، ميدان نوبنياد ، نبش كوهستان چهارم ، پلاك ۶۱۰ واقع شده است که از طریق وسایل نقلیه عمومی می توانید دسترسی داشته باشید.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 286 ( نوبنیاد )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 286 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 286 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 286 ( نوبنیاد )؟ از مجموع 17 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.6%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد