استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 371 ( مطهری )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه ازدفترخانه ازدواج371: در لیست محضرشیک ازدواج در مرکز تهران ، امروز قصد داریم یک محضر خوب و شیک برای عقد رسمی به شما معرفی کنیم. دفتر ازدواجی که امروز تصمیم دارم بهتون معرفی کنم دفتر ازدواج 371است که در محدوده‌ی خیابان مطهری واقع شده است.
سردفتر آقای سیدنورالدین نورالدینی هستند که یک تخفیف ویژه برای دانشجویان در نظر گرفته‌اند وجالب تر آن که افرادی که مراسم ثبت عقدشان در این دفتر ازدواج خوب در مرکز تهران برگزار شودو سالن تولد آنها با شماره‌ی دفترخانه یکی باشد (متولدین1371) شامل این تخفیفات می‌شوند.
که به نظر من ایده بسیارجالبی بود برای تخفیف دارن اتاق عقد محضر ازدواج371دکوراسیونی چوبی و شیکی دارد که نظر مرا در لحظه‌ی اول جلب خود کرد این اتاق گنجایش 30نفر را دارد وسفره‌ی آن بسیار ساده است.
در کل دیزاین ودکور این دفترخانه‌ی ثبت ازدواج کلاسیک است وبرای افرادی که به دنبال یک محیط گرم وصمیمی هستند گزینه بسیار مناسبی است.بعداز اطلاع از امکانات وظرفیت یک دفترخونه‌ی ازدواج هزینه ها هستند که ذهن ما را به خود مشغول می‌کنند.
به همین خاطر کارشناسان سایت دوشیزه کلاس قیمت متوسط را برای هزینه های ثبت عقد در این دفترازدواج با کلاس مرکز تهران در نظر گرفتند.تا شما با ذهنیت این که این محضر چه سطح قیمتی دارد به آدرس آن مراجعه کنید به این صورت هم در وقت صرفه جویی شده است و هم در وقت صرفه جویی است وهم آگاهی لازم در رابطه به دفترخانه‌ی مورد نظر به دست آورده‌اید.یادتان باشد که برای رفتن به دفترازدواج371حتما از قبل با سردفتر هماهنگ کنید.

در ادامه مشاورین ما بعد از مراجعه به دفترازدواج 113 امیرآباد ، دفتر ازدواج 372 (آکواریوم ) ، دفتر ازدواج ال داوود ، دفترازدواج 278 خیابان دولت ، دفترازدواج 267 بلوارمعلم ، دفترازدواج 364 آقای اماندار ، دفترازدواج 180 چهارراه سرو ، دفترازدواج 328 مرزداران ، دفترازدواج 175 نارمک ، دفترازدواج 337 سعادت آباد ، دفترازدواج 218 تهران نو ، به آدرس دفترخانه های خوشگل و بزرگ سمت مرکز تهران خواهند رفت تا اطلاعات کاملی از ظرفیت ، قیمت و امکانات دفاترازدواج استان تهران را به زوجهای جوان ارائه دهند


تهیه گزارش دفتر ازدواج371 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت دفتر ازدواج

 دفتر ازدواج و طلاق ۳۷۱ تهران که واقع در تهران خيابان مطهري خيابان سليمان خاطر خيابان وراويني پلاك ۱۱ واحد ۳ می باشد از طریق وسایل نقلیه عمومی امکان دسترسی برای همه ی افراد فراهم است.
دفتر رسمی ازدواج 371 تهران در سال تاسیس شده است. مدیریت این دفتر بر عهده سید نورالدین نورالدینی می باشد. در ادامه می توانید با مشخصات و امکانات این مجموعه آشنا شوید.
دفتر ازدواج 371 تهران با فضایی مدرن با ظرفیت 30 نفر، پرسنلی مجرب ، امکان انتخاب از بین سفره های عقد موجود با مناسب ترین قیمت ها آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 371 ( مطهری )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 371 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 371 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 371 ( مطهری )؟ از مجموع 6 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد