استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 374 ( پاسداران )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج 374: درلیست دفترخانه های ثبت ازدواج در پاسداران ، امروز قصد داریم یکی از دفترخانه های خوب و خوشگل منطقه 4 تهران را به شما معرفی کنیم
در زمان قدیم مراسم های عقد وثبت ازدواج در منزل پدر عروس برگزار می‌شد.عاقد با یک دفتر بزرگ و یک همکار به منزل پدر عروس خانم تشریف می‌بردن و عروس ودامادی که برسر سفره ساده و با صفا نشسته بودن رابه عقد هم در می‌آوردند.
اما امروز بیشتر مراسم عقدها در دفاترازدواج برگزار می‌شوند و از امکانات آن دفتر برای جشن استفاده می‌شود. البته امروزه هم خیلی از افراد که یا در منزل ویا در سالن پذیرایی وتالار مراسم عقد می‌گیرند هم عاقد رابه آن محل دعوت می‌کنند که البته هزینه‌ی رفت وآمدها به هزینه‌ی ثبت عقد اضافه می‌شود.
دفترخانه ازدواج374تهران یکی از دفترهای ازدواج شمال تهران است که در محدوده‌ی پاسداران ونزدیک بوستان دوم واقع شده است.سردفتر این مجموعه آقای محمد فیلسوفیان هستند که امکانات مناسبی را برای مراسم عقد در یک اتاق اختصاصی به وجود آورده‌اند.
دور این اتاق مخصوص 32عدد صندلی قهوه‌ای رنگ چیده شده است ودر وسط سالن یک مبل دو نفره قهوه‌ای هم برای عروس وداماد قرار داده‌اند که پشت آن یک پرده‌ی مسی،طلایی تعبیه شده تا آن فضا را کاملا اختصاصی کند.
این مبل برروی یک استیج سنگی واقع شده است وصفره عقد در جلوی آن چیده شده است.پارچه‌ای سفید رنگ را روی چندسکوی کوتاه وبلند پهن کرده‌اندو روی آن آینه قرار داده‌اند.روی هر آینه یک ظرف سیلور با آویزهای کریستال است که محتویات سفره عقد را در بر می‌گیرد.در قسمت آخر سفره یک دست آینه شمعدان نقره‌ای قرارداده‌اند تا ملزومات سفره‌ی عقد کامل شود.
هزینه‌ی ثبت عقد واستفاده از اتاق عقد را کارشناسان سایت دوشیزه بررسی کردند وبه این نتیجه رسیدند که کلاس قیمت متوسط برای هزینه های دفتر ازدواج 374گزینه‌ی مناسبی است.پس اگر به دنبال یک محضر با کلاس وشیک با سفره عقد در شمال تهران هستید،پیشنهاد می‌کنم به دفترخونه ازدواج 374هم سری بزنید.
در ادامه مشاورین سایت دوشیزه از (بهترین دفترخانه های ثبت ازدواج پاسداران 289 ، 32 ، 474 ) و ( بهترین آتلیه های عکاسی پاسداران با نام های کیمیا ، گلستان ، کومه ، ساقدوش ، پرنسس ، سیاه ، آمیتیس ) و ( بهترین آرایشگاه های عروس پاسداران با نام های الی ، سوگند ، پارس بانو ، گلدن فیس ) و ( بهترین تالارهای پذیرایی پاسداران با نام های قصرسفید ، یاس سفید ، ساقدوش ، محمد ، نگار، زمرد ، گلستان ، هتل برج سفید ، رویای آبی ) و ( بهترین مزون های پاسداران با نامهای اسپوزا ، لیلیوم ، لندن ، ری را ، لاپیس ، گل یخ ) و (شیرینی فروشی های معروف تهران با نامهای سولدوش ، هانس ، بی بی ، لادن ، کوک ، ناتالی ، لوندر) و ( گلفروشی های معروف تهران با نامهای سیکاس ، بهرام ، خوشه ، هوشنگ ، زعیم ، پوژان ، مینیاتور ) دیدن خواهند کرد تا بهترین مشاوره را در زمینه تدارکات و ملزومات ازدواج در تهران به شما زوجهای های خوب ارائه دهند

ثبت ازدواج انقطاعي ودائم در منزل -و دفتر و تالار - راهنمايي در امور ازدواج اجراي عقد تشريفاتي-كليه مراحل ثبت ازدواج
مدیریت : آقاي محمد فيلسوفيان


تهیه گزارش دفترازدواج 374 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 374 ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 374 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 374 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 374 ( پاسداران )؟ از مجموع 4 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد