استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 424 ( بلوارفردوس )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج 424: اولین جستجوی زوج های جوان برای مراسم عقد خود انجام میدهند مربوط به دفتر ثبت ازدواج ویا به زبان خودمانی تر محضر میباشد.
ملاک هایی که در انتخاب یک دفترازدواج برای ثبت عقد مورد نظر افراد قرارمیگیرد،بیشتر در ظرفیت دفترخانه ازدواج،شیک بودن اتاق ومجلل بودن سفره عقد آن،مبله بودن سالن ودسترسی آسان به آن دفتر میباشد.
با توجه به حجم زیاد تقاضاها برای یافتن محضرهای مناسب وجستجوها،سایت دوشیزه یک لیست از بهترین وشیک ترین دفاتر ازدواج تهران تهیه کرده ویک به یک اطلاعات لازم ومربوط به آن مراکز را در اختیار شما قرار دهد.
دفتر ازدواجی که امروز تصمیم به معرفی آن داریم دفترخانه ازدواج شماره424میباشد،که در محدوده بلوار فردوس وخیابان سلیمی جنوبی واقع شده است.این دفتر خانه رسمی ازدواج درمنطقه 5 غرب تهران ظرفیت 30نفر را دارد وسر دفتر آن آقای سید ناصرالدین شریعتی هستند،که لباس شخصی به تن دارند.
خواندن خطبه عقد توسط ایشان معمولا 15تا 20دقیقه به طول می انجامدوپس از آن 1ساعت به خانواده ها اجازه میدهند تا این مراسم فراموش نشدنی را در کنارهم جشن بگیرند. سالن عقد محضر424دلباز است و دکوراسیون مبله دارد.سفره عقد آن بسیار شیک است وبه شما اجازه ی دیزاین ها وتزئینات بیشتر داده میشود.
قیمت ثبت عقد در این دفترثبت ازدواج خوب وشیک با توجه به نظر کارشناسان ما کلاس قیمت متوسط دارد.برای اطلاعات دقیق تر در خصوص اقدامات اولیه برای اجرای جشن عقد و زمان آن میتوانید همه روزه با دفتر خانه ازدواج 424تماس بگیرید ویا حضوری به آدرس دفتر مراجعه کنید.


تهیه گزارش دفتر ازدواج 424 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 424 ( بلوارفردوس )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 424 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 424 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 424 ( بلوارفردوس )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد