استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

دفترخانه ازدواج 444 ( جنت آباد )


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش سایت دوشیزه از دفترخانه ازدواج444: در لیست دفترخانه های ازدواج تهران با سفره عقد غرب تهران ، امروز قرار است یکی از محضر ازدواج شیک در منطقه 5 تهران رابه شما معرفی کنیم.
در غرب تهران دفاترازدواج ومحضرهای فوق العاده شیکی وجود دارد که ظرفیت‌های مختلفی دارند وهرکدام امکانات وخدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.
دفترخانه‌ی ازدواج شماره444در محدوده‌ی جنت آباد واقع شده است وجزوء بهترین دفترخونه‌های ازدواج غرب تهران محسوب می‌شود. سر دفتر این مرکز آقای محمد رضایی هستند که اولین اقدام برای ثبت گرفتن یک معرفی نامه از ایشان برای انجام آزمایشات قبل از عقد می‌باشد.
جواب این آزمایش‌ها یک روزه داده می‌شود وپس از آن شما یک ماه مهلت دارید که برای ثبت عقد ازدواج به دفترخانه مراجعه کنید در غیراین صورت بعداز سپری شدن یک ماه مجددا باید معرفی نامه بگیرید و آزمایش راتکرار کنید.
این محضر ازدواج مجلل دارای 30صندلی به جز صندلی‌های عروس وداماد است ویک سفره عقد سفید رنگ و رویایی در وسط سالن عقد آن چیده شده است.صندلی‌های مبله عروس وداماد صورتی رنگ است و دو ستون که با گل‌های طبیعی گل آرایی شده اند در کنار این دو صندلی قرار داده شده‌اند. فضای اتاق عقد تمیز ومرتب است ومحیط گرم وصمیمی دارد.
در این دفترخانه‌ی ازدواج خوب در محدوده‌ی اتوبان ستاری ،امکان عکس برداری واستفاده از موسیقی سنتی نیز وجود دارد . که هرکدام هزینه های متفاوتی دارند.
در کل نرخ استفاده از امکانات وثبت عقد در دفتر رسمی ازدواج 444 با توجه به کارشناسی سایت دوشیزه در کلاس متوسط قرار می‌گیرد.اگر به دنبال یک دفترخانه‌ی ازدواج با کلاس با سفره عقد شیک در محدوده جنت آباد ، شاهین شمالی ، 35 متری گلستان می‌گردید حتما به دفترازدواج 444هم تشریف ببرید واتاق عقد آن را از نزدیک مشاهده کنید.
در ادامه مشاورین ما به ( دفترخانه ها و محضرهای با سفره عقد شیک و جدید در جنت آباد با شماره 86 ، 98 ، 409 ، 19) و ( بهترین آتلیه های عکاسی عروسی جنت آباد با نام های آس ، آرتمن ، تورنگ ، پرستیژ ، سایه ، پورجم ، آذین برتر ، سوره ، آریستا ، آگرین ، سپنتا ، ) و ( بهترین آرایشگاه های عروس جنت آباد با نام های مینیاتور ، مهستان ، میم ، آون ، سفید برفی ، ساقدوش ، فرشته آسمان ، پایتخت غرب ، زرین تاج ، کلبه مهدیس ، ) و ( بهترین تالارهای پذیرایی با نام های سمرقند ، یزدان ، آریا ، قصرگلستان ، شباهنگ غرب ) و ( بهترین مزون های لباس مجلسی و عروسی با نام های فوزیه ، فابرا ، دی تو دی ، مهتاتن ) و گلفروشی ها ، شیرینی فروشی ها و موسسات خدمات مجالس ، ظروف کرایه ، کترینگ ، تشریفات ، سفره عقد در جنت آباد خواهند رفت تا در بزرگترین دایرکتوری مشاغل عروسی با اسم دوشیزه اطلاعات مفید و کاربردی در اختیار شما قراردهند




تهیه گزارش دفترازدواج 444 : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس دفترخانه ازدواج 444 ( جنت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج 444 در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج 444 برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به دفترخانه ازدواج 444 ( جنت آباد )؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد