استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی آفتاب نقره ای ( زعفرانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش دوشیزه از آفتاب نقره ایی (بانو مریم متقیان) ؛ اگر دنبال آرایشگاه عروس حرفه ایی در محدوده ی زعفرانیه میگردید , عروس های آفتاب نقره ایی رو حتما ببینید , برای رفتن به این سالن آرایشی تخصصی عروس در شمال تهران , خیابان مقدس اردبیلی نرسیده به میدان الف برید
روزی که من رفتم , بعد از ورود به سالن زیبایی آفتاب نقره ای چشمم خورد به دکوراسیون داخلی شیک و مجهز , با اتاقهای مجزا برای لاین های مختلف این آرایشگاه .
بی شک یکی از شیک ترین و لوکس ترین آرایشگاه های زنانه و عروس تهران آرایشگاه مریم متقیان نزدیک محله محمودیه است
بعد از پرسیدن تاریخ مراسمم با خانم مونا متقیان , خواهر خانم مریم متقیان (تنها میکاپ آرتیست و مدیریت سالن آفتاب نقره ایی) به اتاق کار عروس , برای دیدن عکس های کار عروس رفتیم .
اصلا استرس نداشته باشید چون برخورد خوب و صمیمانه ی این دو خواهر , مجال پرسیدن همه ی سوالات رو بهتون میده .
ژورنال های حرفه ای آرایش عروس رو با دقت و حوصله تماشا کردم , کارها خیلی حرفه ایی و کاملا گریم همراه با میکاپی مختصر . ابروهای هاشور خورده و شینیون های خاص برای انواع موهای کوتاه ، بلند و شینیون باز ساده و اغلب کلاسیک , سایه های فید شده , و لب و گونه سازی نشونی از سبک آرایش لایت اروپایی خانم متقیان داره . البته اگر بخواید برای دیدن عروس واقعی میتونین هماهنگ کنید تا روزی که عروس دارن نزدیک ساعت خروج عروس به سالن مریم متقیان برید و تمیزی و ظرافت کار رو از نزدیک ببینید . و همینطور میتونید تصاویر قبل و بعد میکاپ و گریم عروس را در سالن مشاهده کنید
خانم مریم متقیان که از آرایشگرانی هستند که گریم حرفه ایی سینمائی انجام میدن . در بین عکسهای کمی خصوصی تر ؛ عکس نیوشا ضیغمی و بازیگرهای دیگه رو هم میشه دید . ایشون در کار گریم فیلمهای دموکراسی تو روز روشن و پرتغال خونی و ... همکاری داشتن .
به نسبت تجربه , صورت شناسی قوی دارند و تمام معایب صورت رو با گریم مرتفع میکنن جوری که نیاز به دستکاری چهره ی عروس با ژل و بوتاکس نباشه .
برند مواد آرایشی برای میکاپ عروس رو بیشتر از MAC , CHANEL , DIOR , CLINIQUE استفاده میکنند , بهم این اطمینان خاطر رو دادن که تا اخر شب عروسی اصلا میکاپم تکون نمیخوره !
مدیر آرایشگاه آفتاب نقره ای درباره پکیج عروس بهم گفتند که قیمت ها بسته به خدماتی که روی پکیج ها ارائه میشه متغیره .
پکیج اول شامل میکاپ , شینیون , اصلاح , ابرو , شیو صورت , فون بدن , ناخن مصنوعی دست و طراحیش میشه و پکیج دوم شامل تمام پک اول به اضافه ی رنگ مو و پدیکور و یه آرایش اضافی به عنوان هدیه (که میتونید ازش برای حنابندون , مدلینگ یا پاتختی استفاده کنید), میشه .
ازاونجایکه که کیفیت کار و رضایت عروس براشون مهمتره , قابلیت جابه جائی خدمات داخل پکیج ها هست , حتی میتونید همون یک هفته قبل از مراسم که روز مشاورتون هست براشون مدل بیارید تا با سلایق هم بیشتر آشنا بشید و راجع به سبک کار و تور و تاج و زمان بندی برای کارهاتون به توافق برسید . در این آرایشگاه ، آینه ممنوع نیست و داخل اتاق کار عروس , کار مرحله به مرحله با نظر میکاپ کار و عروس پیش میره .با توجه به هزینه های میکاپ و شینیون عروس در این سالن آرایشی در کلاس قیمت لوکس سایت دوشیزه قرار گرفته است.
با توجه به اینکه حداکثر زمان برای حاضر شدن عروس 4 ساعت هست , روز مشاوره دقیق بهتون میگن که چه ساعتی از سالن مریم متقیان بیرون میرید . برای انجام کارهای خدماتی هم برنامه ریزی میکنن که حداکثر چند بار و چند روز قبل از مراسم باید به سالن بیاید .
خانم متقیان 3 تا 5 عروس در روز رو قبول میکنند و به گفته ی خودشون همه رو سر ساعت برای آتلیه میرسونن , حتی اگر ساقدوش دارید میتونید با خود خانم مریم براشون وقت میکاپ بگیرید که هزینه ی میکاپ گریم و شینیون ساقدوش ها بسته به اینکه وسط یا اخر هفته باشه متغیره . اما اگر تعداد بیشتری همراه دارید , بعد از بستن قرارداد تعداد رو بهشون بگید تا براتون وقت رزرو کنند .
برای پیدا کردن تاج هم لازم نیست خودتون رو اذیت کنید , تاج های متنوعی دارن که میتونید از سالن کرایه کنید
خانمی که شینیون کار عروس این سالن هستند براتون تاج ها رو تست میکنن و ضمنن اگر شینیونتون موی اضافه لازم داشته باشه مبلغی کوچیکی به هزینه هاتون اضافه میشه .
این آرایشگاه زنانه عالی در شمال تهران در آینده ی نزدیک قراره با کلینیک خانم ضیغمی , همکاری بیشتری داشته باشه و برای عروس خانمها با خود خانم دکتر مشاوره تخصصی بذارن تا در صورت لزوم از خدمات پزشکی برای رفع عیوب صورت هم استفاده بشه .
توصیه ایی که برای شادابی پوست عروس خانمها روزهای قبل از عروسی دارند اینه که آب زیاد بخورید , پیاده روی و ماساژ صورت رو فراموش نکنید تا روز عروسی پوست شاداب و خوبی داشته باشید .
تا یادم نرفته بگم بیعانه 20% مبلغ قرارداد کافیه و روزی که برای کارهای خدماتی میرید تسویه انجام میشه .
سالن آفتاب نقره ایی بجز جمعه و شنبه ها که تعطیلن و روزهایی که عروس دارن , همه روزه , بعدظهر ها هستند و میتونید برای سوالات بیشتر مراجعه کنید. یا با همراه خانم مسئول آرایشگاه مریم متقیان تماس بگیرید تا براتون وقت مشاوره بذارن .




در ادامه مشاورین ما در بخش معرفی آرایشگاه عروس در تهران و سایر شهرهای کشور قرار است به آرایشگاه مریم مشهد ، ماهان قم ، نوعروس ، مثلث طلایی ، مهتاب ، بتی مهدوی ، آرایشگاه عروس محشر کرمانشاه ، محجبه ، آرایشگاه مجیک رشت ، آرایشگاه عروس میرداماد ، میراکل ، مینا رئوف ، مانلی ، ماندگاران کرج ، ماه لی لی ، مریم متقیان ، منطقه 1 ، مریم رهنما ، مرجان ، آرایشگاه عروس مونا ، مونالیزا ، خواهند رفت بهترین آرایشگاه های زنانه که آرایش عروس محو ، ملیح ، مجلسی و ملایم برای عروس خانمهای محجبه و مذهبی انجام میدهند را در سایت دوشیزه معرفی کنیم . سپس در مسابقه زیباترین و بهترین آرایش عروس ایرانی در سال 95 به همراه فیلم و تصاویر در وب سایت رسمی آرایشگاه های زنانه با نام دوشیزه منتشر کنیم


تهیه گزارش سالن زیبایی مریم متقیان ( آفتاب نقره ای ) : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی آفتاب نقره ای ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش آفتاب نقره ای-مریم متقیان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه آفتاب نقره ای برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی آفتاب نقره ای ( زعفرانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد