استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی ریرا ( پاسداران )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه ری را ؛ همیشه خانمها برای پیدا کردن بهترین آرایشگاه تهران برای کوتاهی مو ، رنگ مو ، کاشت مژه ، ابرو در حال تحقیق و جستجو هستند . امروز ما قصد داریم یکی از آرایشگاه های خوب زنانه پاسداران که در همه زمینه های زیبایی به ویژه عروس شناخته شده است را به شما معرفی کنیم.
آدرس آرایشگاه ریرا در خیابان پاسداران تهران قراردارد و جزو سالن های آرایشی درجه یک و ممتاز ثبت شده است . بعد از ورود به سالن زیبایی ری را , مشاور عروس به استقبالم آمد و مرا به اتاق کار vip عروس هدایت کرد.
در آنجا عکسهای از کارهای رنگ موی عروس که معمولا رنگ موی مسی ، عسلی ، زیتونی ، شرابی و دودی داشتن را به بنده نشان دادند، در ادامه عکسهای از مدلهای شینیون برای موهای کوتاه و بلند که بعضی از آنها هم با تاج و تور بود دیدم و در آخر عکسهای مدل های آرایش صورت ، لب ، چشم ، ابرو که توسط میکاپ آرتیست سالن زیبایی ریرا انجام شده بود را مشاهده کردم , کارهای میکاپ لایت با شینیون های روز و جدید که تقریبا هرسلیقه ای را تامین میکرد .با هماهنگی امکان دیدن عروس زنده و واقعی هم وجود داشت. و کارهای میکاپ کار عروس ریرا را هم میشد در صفحه ی مجازیشان دید .پکیجهای ارائه شده در این سالن :
پکیج یک عروس شامل : میکاپ , شینیون , ناخن مصنوعی , اصلاح , ابرو
پکیج دوم عروس شامل : میکاپ , شینیون , ناخن مصنوعی , اصلاح , ابرو , به انضمام پاکسازی , اپیلاسیون کامل و یک میکاپ اضافی برای استفاده در حنا , پاتختی یا مدلینک
مدیر و مشاور این آرایشگاه شیک در پاسداران برایم توضیح دادند که کاشت ناخن جدا از پکیج انجام میشود . همچنین رنگ , مش و هایلایت هم در صورت لزوم باید بصورت جداگانه از پکیج زیبایی عروس پرداخت شود .
در سالن آرایش بانوان ریرا از مژه تکی استفاده میکنند .ضمن اینکه برای آرایش از برندهایی مثل MAC , ESTEE LOUDER استفاده میشود که ماندگاری بالایی دارند ؛ در آرایش VIP ساقدوش هم از همین مواد استفاده میکنند .از ایشان برای زمان آماده شدن عروس پرسیدم , چون برای تقسیم بندی زمان در روز عروسی به دانستن این زمان احتیاج داشتم , به من گفتند کار عروس پنج الی شش و ساقدوش هم سه تا چهار ساعت زمان خواهد برد . تعداد یک یا دو عروس در روز بیشتر قبول نمیکنند ! در حین صحبت اضافه کردند که برای تعداد همراه و ساقدوش , باید از قبل وقت بگیرم : هزینه ی میکاپ همراه و ساقدوش با قیمت های خیلی مناسب در این سالن با توجه به مدل لباس ساقدوش و همراه عروس انجام میشود .چون سالن تنوع تاج زیادی نداشت , مشاور زیبایی عروس به من پیشنهاد کرد که برای تهیه تاج من را به جایی معرفی مکینند .
یک هفته جلوتر برای انجام رنگ مو و یک روز قبل از مراسم برای انجام خدماتی مثل : اپلاسیون و ابرو باید به سالن بروم .در ضمن در این جلسه میتوانم به همراه ساقدوشم , برای مشورت روی آخرین نکات باقی مانده مثل اختلاف قد عروس و داماد برای انتخاب شینیون و تاج , و مدل آرایش عروس و لباس ساقدوش و ... با میکاپ کارم مشاوره داشته باشم .برای رزرو وقت میشد تلفنی هم اقدام کنم و بعد برای پرداخت بیعانه و بستن قرار داد به سالن مراجعه نمایم ؛ مبلغ یک چهارم هزینه کل و زمان تسویه 1 روز قبل از عروسیمون پرداخت میشود،  سالن آرایشی وزیبایی ریرا از نظر هزینه ها در کلاس متوسط سایت قرار میگیرد. از صبر و حوصله ی راهنمای آرایشی عروس برای پاسخ به سوالاتم تشکر کردم . بعد از گرفتن آدرس صفحه ی مجازی میکاپ آرتیست و کارت سالن برای مشورت بیشتر به خانه برگشتم.


در ادامه مشاورین ما به تالارپذیرایی خانجان ، تالارپذیرایی سناتور ، تالارپذیرایی ماهان ، تالارپذیرایی امی تیس ، تالارپذیرایی برلیان ، تالارپذیرایی روژه ، تالارپذیرایی متین ، تالارپذیرایی لبینا ، تالارپذیرایی قصرماهان ، تالارپذیرایی برلیان ، تالارعروسی هتل پارس تبریز ، تالارعروسی پتروشیمی تبریز ، تالارعروسی گلساررشت ، تالارعروسی جزیره اصفهان ، تالارعروسی دانیال تبریز ، تالارعروسی سلوی تبریز ، تالارعروسی هتل شهریار تبریز ، تالارعروسی هتل گسترش تبریز ، تالارعروسی پاسارگاد رشت ، خواهند رفت تا بر اساس استان ، شهر ، آدرس و تلفن بهترین تالارهای پذیرایی و عروسی ایران را به شما در پایگاه اطلاع رسانی عروس دامادها با اسم دوشیزه منتشر کنند


تهیه گزارش سالن زیبایی ری را : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی ریرا ( پاسداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش ریرا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه ریرا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی ریرا ( پاسداران )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد