استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی سیرکل ( زعفرانیه )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه سیرکل:امروز تصمیم دارم آرایشگاه سیرکل رو بهتون معرفی کنم که از آرایشگاهای عروس عالی وبا کیفیت زعفرانیه به حساب میاد.دم درب ورودی تابلو نبود و برای ورود به ساختمان کمی تردید داشتم.در حیاط تابلوی بزرگ سالن را دیدم و متوجه شدم که آدرس رو درست رفتم.
مدیر سالن سیرکل خانم حسینی با لبخند از من دعوت کردن درلابی سالن بنشینم و عکس های نمونه کار آرایشگاه سیرکل را تماشا کنم. آلبوم عروس تنها میکاپ آرتیست سالن را دیدم و توضیح دادند که سبک کار این میکاپ کارعروس بیشتر گریم و میکاپ لایت عروس هست، اما در نهایت این عروس که انتخاب میکنه چه مدل آرایشی روی صورتش کار بشه.
برای عروسها 2 پکیج دارن پکیج اول شامل میکاپ حرفه ای عروس، شینیون،بند و ابرو،خدمات ناخن،فون بدن،1جلسه خدمات پوست هشت.و پکیج دوم شامل میکاپ و شینیون حرفه ای،بند و ابرو،خدمات ناخن،فون بدن،1 جلسه خدمات پوست به انضمام 1 آرایش اضافه برای مدلینگ یا پاتیختی یا حنا بندون میشه. که با در نظر گرفتن قیمت این پکیج ها میتوان گفت در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار خواهند گرفت .
به عقیده ی مشاور عروس که مدیریت سالن و انجام خدمات پوستی را هم بعهده داشتند،یک جلسه پاکسازی پوست برای همه عروس ها لازمه چون باعث از بین رفتن لایه ی شاخی پوست وبهتر جواب دادن میکاپ روی پوست میشه .در این آرایشگاه عروس که سمت شمال تهران قرارداره ،هنگام میکاپ همه چیز مرحله به مرحله با توافق نظر میکاپ آرتیست و عروس پیش میره.
بعد از قرارداد جلسه یک مشاوره ای برای عروسها تعیین میکنند که با میکاپ کار،بهترین مدل آرایش عروس رو انتخاب کنند.لوازم آرایشی که برای میکاپ عروس استفاده میکنن از برندهای MACو ESTEE LOUDER هستش که مدیریت این سالن زیبایی و ماندگاری آرایش عروس را تضمین میکنند.
در سالن آرایش سیرکل که در نزدیکی میدان الف قراردارد،تاج عروس هم اجاره داده میشه که با مشورت شینیون کار و عروس به تناسب قد داماد و نوع لباس و سبک آرایش انتخاب میشه.اگه انتخاب شما این سالن آرایشی عروس درشمال شهرباشه میتونید مبلغی رو بابت بیعانه بدید و باهاشون قرارداد ببندید،واگه درمراجعه اول به سالن قرار داد ببندید بعنوان هدیه و تخفیف ،یکی از خدمات سالن بصورت رایگان براتون انجام میشه! که میتونه شامل خدمات رنگ مو،کاشت ناخن،اپیلاسیون و .. باشه.
من برای مشورت با همسرم نیاز به زمان بیشتری داشتم ساعت کاری سالن را پرسیدم10صبح تا 6 بعدظهر و جمعه ها با تعیی وقت قبلی. بعد از گرفتن کارت و تشکر از توضیحاتشون سالن را ترک کردم. امیدوارم که این مطالب بهتون کمک کنه.

سالن زیبایی سیرکل
میکاپ و گریم حرفه ای عروس، سه بعدی و پنج بعدی انواع لایت ها : سان لایت، لولایت، های لایت انواع مش یخی، ماسه ای، دارچینی، کاراملی، سوتا و ... کوپ های 2010 بدون زاویه، پیتاژ، تیغ انواع شینیون های آفرینا و براشینگ اصلاح صورت با وکس ( شمع ) پاکسازی موی مشکی و شرابی اپیلاسیون کل بدن ( دائم و موقت با بی حسی و قطره ضد رویش مو ) کراتینه مو و کلاژن حرفه ای طراحی ابرو، لب و بدن کاشت، دیزاین، طراحی، آویز، حلقه و اکستنشن ناخن انواع بافت های آفریقایی، مکزیکی با نگین، اکستنشن مو ( بافت، دوخت، حلقه ) پذیرش عروس با تعیین وقت قبلی، با ارائه آلبوم کار


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه سیرکل دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی سیرکل: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی سیرکل ( زعفرانیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش سیرکل در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه سیرکل برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی سیرکل ( زعفرانیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد